Zbuloni çelësin: Si të ofroni një shërbim të jashtëzakonshëm në 4 hapa, më shumë se thjesht një buzëqeshje - Business Magazine Albania

Zbuloni çelësin: Si të ofroni një shërbim të jashtëzakonshëm në 4 hapa, më shumë se thjesht një buzëqeshje

shërbim klienti

Shërbimi i jashtëzakonshëm i klientit varet nga më shumë se sa janë shumë të ndjerë dhe empatikë edhe pse ata gjithashtu janë shumë të rëndësishëm! Ai gjithashtu kërkon standarde të shërbimit ndaj klientit dhe sistemeve të pajisjeve të klientit.

 Të kesh punonjës të jashtëzakonshëm është padyshim një pjesë e suksesshme e shërbimit ndaj klientit. Ju duhet të punoni që janë të prirur të sillen në një mënyrë miqësore ndaj klientit, ditë pas dite dhe të prirur të shfaqin dhe të ndjejnë ndjeshmërinë.

Megjithatë, një ekip i madh është vetëm gjysma e luftës së fituar. Zbatimi i sistemeve dhe standardeve është gjithashtu çelësi për krimin e shërbimit të lartë ndaj klientit. Standardet mund të gjithë të detajuara. 

Sistemet janë në thelb koleksione standardesh. Për shembull,  sekuenca “10-5-3”  përdoret në industri të ndryshme për të parë se si të angazhoheni me një klient që afrohet. Kur jeni 10 këmbë larg dhe i afroheni klientit, takoni sytë e tire dhe bëjini një tundje me kokë, kur të arrini te pesë këmbë larg, të keni një buzëqeshje, në tre këmbë largësi, u jepni atyre një përshëndetje verbale, nëse ata nuk iu janë përgjigjur. përgjigjen ndjejes suaj në pesë këmbë të mëdha, në këtë rast, është më mirë të respektoni respektimin e tyre dhe të heshtni.

Ose, një paracaktuar e rikuperimit të shërbimit, një model për të gjithë ata që janë të kujdesshëm janë të pakënaqur, të zhgënjyer, të pakënaqur ose të zemëruar, është tepër e rëndë për çdo lloj të biznesit.

Nëse nuk keni keni sistemin tuaj të shërbimit ndaj klientit, këtu është metoda e rikuperimit të shërbimit: MAMA.

Metoda MAMA™ për Rikuperimin e Shërbimit të Klientit është një shfrytëzues gjithëpërfshirës me katër hapa për fatin e shëndetit të shërbimit.

1. Gjeni kohë për të dëgjuar:

  • Përqendroni tuajn tuaj të klientit dhe shmangni ndërprerjet.
  • Përdorni jo vetëm veshët, por sytë dhe gjuhën e trupit për të gjetur në mënyrë aktive.
  • Vetëm pasi të klientit të shprehë keniet e tij, ata kuptojnë çështjet specifike që i lejojnë.

2. Pranoni dhe kërkim falje:

  • Tregoni ndjeshmëri e sjelljes, duke u bërë një falje nëse është e mundur.
  • Edhe nëse nuk ndiheni në faj, shprehni keqardhje për përvojën e klientit.
  • Sigurohuni që falja juaj të përdoret një gjuhë të vërtetë, duke u faljet e pasinqerta e kushtëzuara.

3. Një takim mendjesh:

  • Përpiquni të kuptoni gjithë pritshmërinë tuaj.
  • Përcaktoni në një zgjidhje praktike dhe të pranueshme.
  • Ndani zgjidhjen për të cilën është rënë dakord në mënyrë eksplicite, duke marrë zotime se çfarë do të bëjë dhe deri kur.

4. Vepro dhe pajisjet:

  • vetëmi kyçet tuaj dhe zgjidhjen e problemit ashtu siç keni premtuar.
  • Siguroni ndjekjen e tyre për kolegët e përfshirë në zgjidhje.
  • Kontaktoni klientin për të siguruar kënaqësinë e tyre.

Duke ndjekur këto aktivitete, bizneset mund të adresojnë në mënyrë efektive rezultatet e shërbimit dhe të bëjnë kënaqësinë e klientit.

sipërmarrësi.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0