3 Këshilla nga një CEO se si të përmirësoni lidershipin tuaj - Business Magazine Albania

3 Këshilla nga një CEO se si të përmirësoni lidershipin tuaj

Këshilla

Ka shumë artikuj që nxjerrin në pah cilësitë dhe tiparet e një lideri të mirë, por pak drejtues të vërtetë zbërthejnë taktikat dhe metodat që përdorin për t’u përmirësuar në drejtimin. Në Festivalin e Inovacionit Fast Company në New York City javën e kaluar, kryetari dhe CEO i Verizon Hans Vestberg bëri pikërisht këtë.

Vestberg, i cili ka lindur në Hudiksvall, Suedi, thotë se e dinte që herët se ishte një udhëheqës i mirë. Një atlet gjysmë-profesionist i hendbollit në ekip si i ri, ai thotë se dinte instinktivisht të lexonte dhe të motivonte shokët e skuadrës, por Vestberg nuk mbështetet vetëm në dhuntitë e tij natyrore; ai punon në ndërtimin e aftësive të tij drejtuese çdo ditë. “Nëse doni të udhëhiqni njerëzit e tjerë, duhet të filloni me veten tuaj”, thotë ai.

Këtu janë tre pika nga biseda ime me Vestberg që m’u ngulitën:

-Bëni aksione çdo ditë

Çdo mëngjes, Vestberg thotë se ai reflekton mbi disponimin e tij gjatë ditës së mëparshme dhe i jep vetes një rezultat nga 1 deri në 10, ku pikët e tij nga tre deri në shtatë janë pika e tij  “e ëmbël”. Nëse i cakton vetes një ose dy, ai e di se nuk ka qënë efektiv atë ditë dhe mund të ndërmarrë hapa për të rikthyer në tre ose më lart. Nëse ai shënon një tetë ose më shumë, kjo do të thotë se është shumë i emocionuar dhe energjia e tij mund ti “thajë” njerëzit në vend që ti ngrejë ata më lart.

Ai gjithashtu gjurmon se si e shpenzon kohën e tij çdo ditë dhe sigurohet që është i fokusuar në çështjet më të rëndësishme dhe gjërat që vetëm një CEO mund të trajtojë. Ai ka gjurmuar humorin dhe kohën e tij në tabela që nga viti 2009 dhe ndan rregullisht të dhënat me drejtuesit e tij kryesorë. Bërja e kësaj i shtyn ata të mendojnë nëse po e ndajnë kohën e tyre në mënyrë efektive.

-Keni një “kontratë për shefin”

Në punën e tij të parë menaxheriale në Ericsson në Kili, Vestberg ndau me mbikëqyrësin e tij një memorandum që përfshinte pesë gola. Memorandumi përfaqësonte një lloj “kontrate” me mbikëqyrësin e tij ,arritjet dhe vlerën që ai do të sillte në tryezë. Kur ai u bë CEO i Verizon, versioni i tij i “kontratës së shefit” ishte një letër e bardhë që ai ndau me bordin e drejtorëve, duke shprehur vizionin e tij.

-Flisni me palët tuaja kryesore të interesuara çdo javë

Vestberg ka emrat e 30 personave në role të ndryshme brenda kompanisë me të cilët flet çdo javë. Lista e emrave është ngjitur në pjesën e pasme të simbolit të tij të sigurisë si kujtesë. Kjo praktikë e mban atë të lidhur dhe i jep atij shikueshmëri në atë që po ndodh në fusha të ndryshme të organizatës. Ai thotë se është gjithashtu tepër e vlefshme të krijohen këto marrëdhënie, në mënyrë që hera e parë që dikush dëgjon nga CEO nuk është kur diçka nuk shkon.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0