Me zhvillimin e mediave sociale dhe platformave të reja si Threads, bizneset po vendosin të tërhiqen pak nga peizazhi digjital. Numri gjithnjë e më i madh i opsioneve të mediave sociale paraqet një sfidë për kompanitë në përcaktimin e platformave që duhet të përparojnë. Rrjetet sociale janë bërë një mjet i rëndësishëm për ndërtimin e markës dhe lidhjen me konsumatorët, duke e bërë procesin e zgjedhjes së platformave edhe më të rëndësishëm.
Në dekadën e fundit, ka qenë pothuajse i detyrueshëm për markat serioze të krijojnë një prani të fortë në media sociale. Nathan Allebach, drejtori kreativ i Allebach Communications, i cili ka punuar me marka si Utz Snacks dhe Steak-umm, shpjegon se mbajtja e një pranije në media sociale ka qenë një mjet për t’u lidhur me konsumatorët dhe për të ndihmuar në zbulimin e markës.
Megjithatë, në vend që të bashkohen në mënyrë të pafiltruar në çdo platformë të re që dalin, bizneset po bëhen më selektive në platformat ku do të investojnë kohën dhe burimet e tyre. Ata po nxjerrin mësim nga markat që kanë braktisur mediat sociale vite më parë. Lush Cosmetics ishte ndër markat e para të mëdha që morën një vendim të tillë. Në vitin 2019, ata vendosën të ndalojnë postimet në platformat e media sociale të kontrolluara nga Meta (ish-Facebook), për shkak të shqetësimeve lidhur me algoritmet e mediave sociale dhe ndikimin negativ të mundshëm tek të rinjtë. Edhe pse Lush u rikthye përkohësisht në këto platforma gjatë pandemisë COVID-19 për të komunikuar me klientët gjatë kufizimeve, marka e bukurisë tani është tërhequr përsëri. Ata kanë qenë jashtë mediave sociale për pothuajse dy vjet – dhe aktualisht nuk kanë plane për t’u rikthyer.
Lexo:Zgjidhjet “Green”, AKSHI: Planifikojmë 20 % kursim të energjisë në Datacenter-in qeveritar shqiptar
Lançimi i fundit i Threads rihap debatin nëse duhet të pranohen apo jo aplikacionet e reja. Threads, e cila tashmë ka mbi 100 milion përdorues brenda një jave, ofron markave një grup gjithnjë e më të rritur të klientëve potencialë. Megjithatë, vendimi se nëse do adoptohet kjo platformë e re nga bizneset është i vështirë.
Markat hasin me çështjet e reputacionit dhe abuzimit të përdoruesve. Në të njëjtën kohë, disa marka mund të kenë shqetësime specifike lidhur me Threads, pasi Meta ka treguar më parë se ka aftësinë të zhvillojë aplikacione që synojnë të konkurrojnë dhe të zëvendësojnë konkurrentët ekzistues (siç ishte rasti me Instagram Reels që u krijua për të konkurruar TikTok-un), por që nuk arrijnë gjithmonë të kenë sukses afatgjatë. Kështu, kompanitë rrezikojnë të investojnë burime të konsiderueshme për të ndërtuar një prezencë në një platformë që mund të zhduket brenda disa muajsh.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.