Barcelona krijon një zonë të veçantë për foto për të frenuar kaosin turistik në Sagrada Familia - Business Magazine Albania

Barcelona krijon një zonë të veçantë për foto për të frenuar kaosin turistik në Sagrada Familia

Deri kohët e fundit, Plaça Gaudí ishte shfrytëzuar nga turistët për një tendencë në TikTok, që shkaktoi shqetësime të konsiderueshme. Për më shumë se një dekadë, vendasit kanë sulmuar turmat e vizitorëve, që pengojnë kalimin e këmbësorëve dhe trafikun përreth Sagrada Familia.

Deri kohët e fundit, Plaça Gaudí ishte shfrytëzuar nga turistët për një tendencë në TikTok, që shkaktoi shqetësime të konsiderueshme. Për më shumë se një dekadë, vendasit kanë sulmuar turmat e vizitorëve, që pengojnë kalimin e këmbësorëve dhe trafikun përreth Sagrada Familia.

Autoritetet e qytetit të Barcelonës kanë zbuluar së fundmi planet për të krijuar një hapësirë të veçantë për selfie, për të lehtësuar mbipopullimin. Si një nga destinacionet kryesore të Spanjës, është masa e fundit nga zyrtarët për të rregulluar dhe kontrolliar turizmin në qytet.

Këshilli i qytetit të Barcelonës ka njoftuar se do të ndërtojë një zonë të veçantë pranë Sagrada Familia ku vizitorët mund të marrin frymë – dhe të bëjnë një selfie – përpara se të hyjnë në kishë. Hapësira 6200 metra katrorë do të ndodhet midis fasadës së Lindjes së Krishtit të bazilikës dhe Plaça Gaudí në Carrer de la Marina. Ndërtimi i zonës është planifikuar të fillojë pas verës dhe të përfundojë deri në prill 2026, për të përkuar me 100 vjetorin e largimit nga jeta të Gaudit.

Lexo edhe:Investimet shqiptare jashtë vendit ishin 241 milionë euro për 2024

Projekti 2.7 milionë euro është pjesë e një plani më të gjerë 15.5 milionë euro, për të përmirësuar infrastrukturën dhe menaxhimin e vizitorëve rreth vendit të shenjtë. Me 32 milionë vizitorë në vit, Barcelona ka prezantuar më parë disa masa për të frenuar mbiturizmin. Në vitin 2024, qyteti nisi një plan 44 milionë euro për të kontrolluar turmat në 16 pika turistike, duke vendosur më shumë pastrues dhe oficerë policie për të ruajtur rendin dhe sigurinë.

Korrikun e kaluar, qyteti braktisi sloganin e tij “Vizitoni Barcelonën” prej 15 vitesh në favor të “Kjo është Barcelona”, një riemërtim që e distancon destinacionin nga turizmi masiv. Kryetari i bashkisë së qytetit Jaume Collboni tha: “Turizmi duhet t’i shërbejë modelit të qytetit, jo e kundërta”.

Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0