NGA MINDA ZETLIN
Pavarësisht nëse jeni duke bërë një prezantim para një klienti, duke paraqitur kompaninë tuaj tek investitorët, apo edhe duke u përpjekur të bindni dikë që të dalë me ju, ka më shumë gjasa të arrini objektivin tuaj nëse jeni një folës bindës. Dhe, sipas Jonah Berger, profesor i asociuar i marketingut në Shkollën Ëharton dhe autor i Magic Ëords: Ëhat to Say to Get Your Way, disa ndryshime të thjeshta në fjalët që thoni (dhe nuk thoni) mund të bëjnë një ndryshim të madh. se sa bindës jeni.
“Dëgjuesit janë më të bindur kur komunikuesit duken më të sigurt për atë që po komunikojnë”. Dhe fjalët që zgjidhni mund t’ju ndihmojnë të përcillni vetëbesimin dhe ekspertizën që do t’ju ndihmojë të bindni audiencën tuaj.
Të gjitha ndryshimet që ai sugjeron janë rregullime të vogla që nuk ndryshojnë përmbajtjen e asaj që po thoni. Ato janë të lehta për t’u bërë dhe të mbështetura në kërkime. Shanset janë që ato përpjekje ia vlejnë për ju dhe për këdo në ekipin tuaj që dëshiron të jetë një komunikues efektiv. Ja disa nga këshillat e Berger.
- Zëvendësoni çdo “um” me një pauzë.
Ne të gjithë themi “um” dhe fjalë të tjera plotësuese disa herë në ditë gjatë bisedës së natyrshme. Por kur përdorni fjalë si këto shumë shpesh në prezantimet tuaja, e bën më të vështirë angazhimin e audiencës dhe më të vështirë për audiencën që të përqendrohet në mesazhin tuaj. Ata gjithashtu kanë më pak gjasa t’ju besojnë ose të binden për çdo gjë që po thoni. Heqja e “um”, “uh”, “ju e dini” dhe fjalë të tjera plotësuese nga fjalimi juaj është shumë e rëndësishme sa në fakt ekziston një aplikacion për t’ju ndihmuar ta bëni atë.
Ne i themi ato fjalë plotësuese për një arsye, megjithëse – sepse na duhen një ose dy minuta për të menduar fjalët që do të themi më pas. Kështu që Berger propozon një zgjidhje alternative – sa herë që jeni gati të thoni “um” ose një fjalë tjetër plotësuese, thjesht ndaloni. “Studimet zbulojnë se ndalimi i bëri folësit të perceptohen më pozitivisht,” shkroi Berger. “Kjo jo vetëm që i dha audiencës kohë për të përpunuar atë që u tha, por gjithashtu i inkurajoi ata të përgjigjeshin në pajtim, gjë që i bëri ata të pëlqenin më shumë folësin në përgjithësi.”
- Mos u pengoni.
Shumica prej nesh përpiqen instinktivisht të mbrojmë veten me gjuhë mbrojtëse, në vend që të bëjnë një deklaratë të caktuar. “Kjo është zakonisht zgjidhja më e mirë…” “Përgjithësisht pranohet se…” Mbrojtja e deklaratave tuaja në këtë mënyrë mund t’i bëjë ato të ndihen më të sakta për ju. Ato mund të jenë më të sakta – por gjithashtu do të jenë më pak bindëse, argumenton Berger. “Mbrojtja minon ndikimin tuaj, sepse ndërkohë që ndani mendimet ose rekomandimet tuaja, në të njëjtën kohë po sugjeroni se nuk jeni i sigurt se ato ia vlejnë të merren parasysh,” shkroi ai.
Ekspertja e komunikimit, Janine Driver, gjykoi të njëjtën pikë nga këndvështrimi i kundërt. Ajo tha se kur jeni duke negociuar me dikë dhe ai përdor fjalë të tilla si “përgjithësisht” ose “zakonisht”, ju duhet të gërmoni më thellë sepse kjo do të thotë se çdo gjë që ata thanë më pas nuk është gjithmonë e vërtetë. Mbani mend këtë herën tjetër kur tundoheni të përdorni një fjalë mbrojtëse. Nëse dëshironi që audienca juaj të besojë atë që thoni, mos e bëni atë.
- Përdorni kohën e tashme.
“Zgjidhja funksionoi mirë sa herë që e përdornim.” Ju mund të mendoni se jeni shumë bindës kur thoni diçka të tillë. Por, thotë Berger, ajo që audienca juaj mund të dëgjojë është se zgjidhja ka funksionuar mirë deri më tani, por ju nuk jeni të sigurt se do të vazhdojë të funksionojë. “Koha e tashme – duke thënë “funksionon mirë”, për shembull – sugjeron stabilitet, diçka më e përgjithshme dhe më e qëndrueshme për të cilën jeni relativisht i sigurt,” shkroi ai. “Jo vetëm që ka funksionuar mirë në të kaluarën, por do ta bëjë këtë edhe në të ardhmen.” Pra, ai këshillon: “Ndryshoni mënyrën se si audienca shikon çdo gjë që ndani duke përshkruar rezultatet e një projekti të madh si atë që gjeni dhe jo atë që gjetët”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.