Personazhet më të lexuar në Businessmag në 2022 - Business Magazine Albania

Personazhet më të lexuar në Businessmag në 2022

Personazhet më të lexuar

Si kane vepruar, çfarë ambiciesh kanë dhe mbi ç’parime kanë ngritur suksesin e tyre. Të gjitha këto kanë tërhequr vëmendje tek sipërmarrës me përvojë apo edhe të rinj në biznes, të cilët janë sjellë në businessmag nga artikujt e shkruar për to. Ne kemi veçuar 5 nga artikujt më të lexuar dhe të shpërndarë edhe në mediat sociale, të cilët kanë tërhequr vëmendjen tuaj.

1-Micky Haxhiislami na tregon se gjatë vizitës të tij të parë në Tokio në vitin 1998, ai hasi në disa produkte që e zgjuan jashtëzakonisht kureshtjen e tij. Bëhet fjalë për fashat për ngrohje (heating patches) si dhe ato për ftohje (cooling patches). Këto produkte në atë kohë pothuajse ishin totalisht të panjohura në tregun global. Edhe pse fashat për ngrohje si dhe ato për ftohje ndodheshin në shitje në tregun japonez pikërisht për këto përfitime (ngrohje dhe ftohje të trupit), Micky menjëherë filloi të mendojë më thellë për përfitimet e tyre në aspektin mjekësorë-kujdesin shëndetësor dhe kështu nisi t’i studiojë ato, duke i thënë vetes, nëse në të ardhmen do ndërmerrte një sfidë, definitivisht do të ishin këto produkte. Dhe ashtu edhe ndodhi në vitin 2002, kur ishte ende në Londër.

Lexo: Micky Haxhiislami: Si po zhvilloj biznes në diasporë

2-Bardhyl Bytyqi është një sipërmarrës shqiptar i Kosovës i spikatur për projektin e tij Azëedo, pjesë e kompanisë së tij “Wedoflow”, i cili ka përqafuar qasjen “no-coding”. I lindur dhe i rritur në Prizren të Kosovës, Bardhyli tregon se familja ka mbjellë vazhdimisht te ai dëshirën për sipërmarrje. Që prej vitit 2008 kompania e tij operon në Kosovë me qëllim krijimin e një modeli cilësor dhe të suksesshëm pikërisht në vendlindjen e tij.

Lexo: WhatsApp do të ndalojë së punuari në disa telefona që nga 31 dhjetori

3-Në shkrim, Forbes nënvizon se ka shqyrtuar mbi 12 mijë kandidatë të mundshëm, duke i vlerësuar për faktorë si investimi, të ardhurat, ndikimi social, inovacioni dhe potenciali që kompanitë e tyre ofrojnë. Ai është cilësuar si “bashkëthemeluesi më i ri i Ava Labs, i cili ka luajtur një rol kyç në krijimin e Avalanche, një blockchain me shpejtësi të lartë që numëron mbi tre milionë përdorues dhe në krijimin e AVAX, një kriptovalutë me një vlerë tregu prej 4 miliardë dollarë.”

Historinë e tij e ka ndarë ambasadorja e Shqipërisë në SHBA, Floreta Luli-Faber që tregon se si e ka njohur të riun nga Shkodra.

Lexo: I i riu nga Shkodra futet në listën e “Forbes” si njerëzit më të suksesshëm nën moshën 30 vjeç

Elisabeta Katiaj, nënkryetare e Dhomës së Diasporës tregon se gjatë pandemisë, si pasojë edhe e masave të marra për të parandaluar dhe për të kuruar Covid-19, tregu pati kërkesa të veçanta për produkte specifike shtesë, të cilat nuk ishin pjesë e shportës se konsumit të përditshëm. Kjo bëri të mundur zhvillimin e sipërmarrjeve të reja, të lidhura me nevojat shtesë për menaxhimin e pandemisë si edhe zhvilloi gjithashtu ekonominë digjitale për biznesin e vogël dhe të mesëm, si dhe nxiti sipërmarrje të reja start-up inovative. Kriza, më shumë se ekonomiko-financiare ishte psikologjike. Barrierat e lëvizjes së lirë ndikuan në rritjen e çmimit të logjistikës, e cila u reflektua në rritje të çmimeve të importit. Sot jemi në kushtet e stabilizimit të çmimeve të shërbimit logjistik, duke qenë një rritje fiktive, e krijuar, jo plotësisht nga kërkesa dhe oferta. Pra, një rritje, më tepër abuzive.

Lexo: Alternativat e Shqipërisë përballë krizës botërore

Pamela Medha ka studiuar biznes dhe vitet e fundit ajo ka ngritur një sipërmarrje në një treg pak të njohur për ne shqiptarët. Vala është sipërmarrja e saj në Kuvajt, ku ka marrë ekskluzivitetin e disa produkteve kozmetike koreane. Pamela po studion tregun dhe po punon të sjellë të njëjtat marka dhe të njëjtin model biznesi edhe në Shqipëri. Ndiqni intervistën e zhvilluar për Businessmag.al.

Lexo: Shqiptarja që zhvillon biznes në Kuvajt dhe synon shumë shpejt edhe Shqipërinë

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0