Volvo Cars raporton shitjet e 59,154 makinave për muajin Nëntor  - Business Magazine Albania

Volvo Cars raporton shitjet e 59,154 makinave për muajin Nëntor 

Volvo Cars

Volvo Cars raportoi shitjet e 59,154 makinave në Nëntor, 12 përqind më shumë krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar. Kërkesa e përgjithshme themelore për makinat e kompanisë vazhdon të mbetet e fuqishme, veçanërisht për gamën e saj Recharge të makinave të pastra elektrike dhe hibride plug-in.

Linja e modeleve të kompanisë Recharge përfaqësoi 42.2 përqind të shitjeve muajin e kaluar, me automjetet plotësisht elektrike që përbëjnë 19.7 përqind të shitjeve totale.

Gjatë periudhës Janar-Nëntor, shitjet me pakicë të Volvo Cars arritën në 542,458 makina, me një rënie prej 14,5 përqind, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Shitjet evropiane për Nëntorin arritën në 25,960, 15.8 përqind më shumë krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar. Shitjet e makinave Recharge përbënin 67.2 përqind të totalit të shitjeve në rajon gjatë muajit.

Lexo:  Volvo EX90 i ri, plotësisht elektrik: fillimi i një epoke të re për Volvo Cars

Shitjet e Volvo Cars në SHBA për këtë muaj arritën në 9,233, 20,4 për qind më shumë krahasuar me nëntorin e vitit të kaluar, me modelet Recharge që përbëjnë 29,9 për qind të totalit të shitjeve.

Shitjet në Kinë u ulën me 6.2 përqind në nëntor në 12.580 makina krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar, me modelet Recharge që arrinin në 8.9 përqind të shitjeve totale. Modeli më i shitur i Volvo Cars për muajin ishte XC40 me shitje prej 18,188 makinash (2021: 13,935 njësi), i ndjekur nga XC60 me 15,586 makina (2021: 17,113 njësi) dhe XC90 me 8,232: 8,203 njësi (2023 njësi: 8).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0