Hiperpërgjegjshmëria është e rrezikshme për biznesin tuaj - Business Magazine Albania

Hiperpërgjegjshmëria është e rrezikshme për biznesin tuaj

Në mjedisin e sotëm të biznesit ekzistojnë pritshmëri midis punëtorëve,  që mund të jenë vërtet të dëmshme për rritjen dhe mirëqenien e përgjithshme të biznesit tuaj. Dhe ky rrezik është hiper-përgjigjja. Që vjen  në formën e emaileve, bisedave, plogështit, mesazheve të ekipit dhe takimeve. Është pritshmëria që ju duhet të jeni në gjendje t’i përgjigjeni një mesazhi në një moment dhe nëse nuk jeni gjithmonë “aktivë” do të thotë që nuk po e bëni punën tuaj siç duhet. Dhe për një udhëheqës biznesi, këto pritshmëri mund të jenë  të rrezikshme.

Sepse, le të themi se një  menaxher ju shqetëson sepse ju  nuk i keni kthyer një përgjigje. Ai ju ka shkruar: “Joe, të dërgova atë email shtatë minuta më parë. Ende nuk kam përgjigje nga ty.”

Në mendjen tuaj  ju keni vizione të Joe të ulur në plazh duke pirë një koktej. Ose ndoshta ka marrë një drekë të gjatë ose është duke fjetur . Çfarëdo që ai po bën tani, ai qartë nuk po punon siç duhet? Po nëse Joe është në një takim me klientin tuaj numër një duke punuar për t’i kënaqur ata dhe për të rritur frekuencën e blerjeve me 50%, që mund të nënkuptojë qindra mijëra ose miliona dollarë të ardhura për ju? A dëshironi vërtet që Joe të ndërpresë vëmendjen e tij më të mirë për të marrë emailin tuaj? Sigurisht që jo. Por nëse krijoni një kulturë të hiper-përgjegjshmërisë në biznesin tuaj, ky është mesazhi që po i dërgoni ekipit tuaj.

Si ekip, ju mund të komunikoni me të tjerët kur jeni të lirë dhe të hapur për email dhe biseda dhe kur keni kohë përqendrimi dhe inkurajoni ata të bëjnë të njëjtën gjë. Në këtë mënyrë askush nuk po kalon kohë duke pritur një përgjigje të martën në mëngjes kur ju jeni duke punuar në detyra me vlerë më të lartë.
LEXO: Dëgjimi i cicërimës së zogjve mund të ndihmojë në zbutjen e ankthit

Jini të kujdesshëm në lidhje me hiper-përgjegjshmërinë. Ekziston një tendencë në një botë të largët për ta bërë hiper-përgjegjshmërinë një tregues nëse dikush po bën apo jo punën e tij. Kur në realitet duhet të jetë vlera që dikush gjeneron. Nëse dikush ju drejtohet çdo herë që i dërgoni një mesazh ose një email brenda 30 sekondave, ajo që ju thotë është se ata janë aq të zhytur në reagim dhe hiper-përgjigje sa që po ndërpresin gjithçka tjetër .  Dhe në fakt mund të ngadalësojë rritjen tuaj dhe të jetë më i rrezikshëm për biznesin tuaj.

Pra, kur bëhet fjalë për reagimin, jini praktik me pritshmëritë tuaja dhe pasqyroni vetë sjelljen e mirë. Ju nuk duhet t’i përgjigjeni atij emaili menjëherë, në fakt në shumicën e rasteve nuk duhet t’i përgjigjeni. Në vend të kësaj, promovoni menaxhimin e mirë të kohës, kohën e fokusimit dhe komunikimin midis anëtarëve të ekipit tuaj.inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0