Hiqni dorë nga këto 10 fraza që ju bëjnë të dukeni ‘të pasigurt’ dhe ‘arrogantë’. - Business Magazine Albania

Hiqni dorë nga këto 10 fraza që ju bëjnë të dukeni ‘të pasigurt’ dhe ‘arrogantë’.

Këtu janë 10 fraza që duhen hequr dorë nëse doni të dukeni më të sigurt dhe më të pëlqyeshëm, sipas ekspertëve të sjelljes dhe psikologëve :

1. “Nuk dua të mburrem, por…”
Nuk do të mburresh? Atëherë mos u mburr. Njerëzit që krijojnë një deklaratë me këtë frazë sinjalizojnë automatikisht se po, do të mburren, dhe kjo gjë që i largon dëgjuesit.

2. “Unë tashmë e dija se …”
Skenari: Një koleg ju shpjegon diçka dhe ju përgjigjeni: “Sigurisht. Unë tashmë e dija këtë.”Ju mund të mendoni se kjo përgjigje ju bën të tingëlloni i ditur, por në fakt tingëllon shpërfillëse dhe arrogante.

3.“Jam shumë i sigurt se…”
Është mirë të jesh i sigurt për gjërat, por mos e tepro, veçanërisht nëse nuk je i sigurt. Hulumtimet tregojnë se narcistët rrallë përdorin fjalë si “ndoshta”, “mendoj” ose “ndoshta”.Të qenit mjaft i sigurt për të thënë se nuk dini diçka mund të jetë mënyra më e mirë për të iniciuar besim në gjykimin tuaj. Gjithashtu i bën të tjerët të ndihen të fuqizuar për t’ju shpjeguar gjërat.

4.“Pa ofendim, por ….”
Kjo krijon menjëherë një bisedë kundërshtare: Ju po tregoni haptazi se jeni gati të thoni diçka që mund – dhe ndoshta do – të ofendojë dikë.

5.Përdorimi i tepërt i “unë”.
Kur njerëzit dëgjojnë shumë “unë” dhe “unë”, ka shumë mundësi që ata të mendojnë për ju si egoist ose narcisist.

6.“Oh, po bëj shaka!”
Kjo është një mënyrë pasive-agresive për të treguar se mendoni se dini më mirë. Kur pasoni një koment ose kritikë me një “thjesht shaka” në një përpjekje për të hequr thumbin prej tij, nuk po mashtroni askënd. Thjesht po ofendoni tjetrin.

7.“Ju ndoshta nuk e dini këtë, por …”
Kjo frazë praktikisht është e garantuar të acarojë dëgjuesin. Përsëri, ju po shpërfillni njohuritë ose aftësitë e personit tjetër.Nëse dëshironi të ndani informacion, ndajeni atë pa mohimin e padurueshëm.

8.“Jam i habitur që keni probleme me këtë. Është shumë e lehtë!”
Ndoshta vërtet jeni të befasuar që dikush nuk mund të bëjë ose të kuptojë diçka, dhe ndoshta vërtet mendoni se është kaq e lehtë. Por të thuash me zë të lartë vetëm sa të bën të tingëllosh sikur ti i di të gjitha.
Lexo: BLOconomy organizoi takimin e parë të iniciativës “40 under 40”

9.“Ti thjesht nuk e kupton.”
Disa njerëz e përdorin këtë frazë kur kanë përshkruar një ide ose plan, por kolegu i tyre thotë se nuk do të funksionojë ose se nuk është mirë. Studimet tregojnë se narcisistët rrallë pranojnë se idetë e tyre mund të mos jenë gjëja e duhur për t’u bërë, dhe kjo lloj deklarate mund t’i bëjë njerëzit të dyshojnë se ju jeni një i tillë.

10.“Po të isha në vendin tuaj, do të…”
Kjo është një tjetër frazë e ngjashme me “Unë e di më së miri”, e cila mund t’ju bëjë të dukeni si arrogantë më shumë sesa ndihmues. Nëse doni të jepni këshilla, riformuloni atë si mbështetëse duke bërë pyetje si: “A keni provuar …?” ose “Po…? cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0