Si të rimerrni veten nga një strategji e dështuar?! - Business Magazine Albania

Si të rimerrni veten nga një strategji e dështuar?!

strategji e dështuar

A po dështon strategjia juaj? Zbuloni se çfarë mund të bëni për ta kapërcyer atë dhe për t’u rikthyer më të fortë se kurrë nga dështimi.

Askush nuk vendos të ketë një strategji të keqe, por ndonjëherë gjërat nuk shkojnë ashtu siç prisnit.
Shpesh hasim në gracka dhe pengesa që nuk mund t’i kalojmë. Më pas, papritur, gjendemi në një situatë ku rritja e biznesit ngec. Kjo mund të jetë tepër frustruese. Megjithatë, të kesh një strategji të dështuar nuk do të thotë se gjithçka ka marrë fund. Rimëkëmbja është gjithmonë e mundur. Këtu janë disa rregulla që mund të ndiqni për t’u rikuperuar nga një strategji e dështuar:

  • Mos i ngatërroni qëllimet tuaja me strategjinë

Shumë biznese bëjnë gabim duke menduar se qëllimet e tyre janë strategji. Qëllimi juaj është ajo që dëshironi të arrini, ndërsa strategjia juaj është se si do ta arrini atë. Ka një dallim të madh mes të dyjave. Strategjia nuk është thjesht deklarata juaj e qëllimit përkundrazi, është një plan për të kapërcyer sfidat dhe për të rritur suksesin në biznesin tuaj. Është një grup specifik veprimesh që ndërmerrni për të arritur qëllimet tuaja. Mësoni të dalloni qëllimet tuaja nga strategjia juaj për të siguruar që të keni një kuptim të qartë se si duhet të duket strategjia juaj.

  • Jini të qartë

Strategjitë e dështuara shpesh përbëhen nga koncepte strategjike që janë të paqarta dhe të ndërlikuara. Këto janë strategji tradicionale që fryhen me fjalë për të dhënë përshtypjen e të menduarit të nivelit të lartë. Por në realitet, këtyre strategjive u mungon saktësia për t’u ekzekutuar dhe shpesh e çojnë ekipin tuaj në më shumë konfuzion.

Për të rikuperuar biznesin tuaj nga një strategji e dështuar, duhet të jeni të qartë dhe konçiz për atë që po përpiqeni të arrini. Jini sa më specifik që të jetë e mundur kur komunikoni objektivat tuaja. Në këtë mënyrë, të gjithë do të jenë në të njëjtën linjë dhe të gjithë mund ta zbatojnë atë pa asnjë pengesë.

Lexoni: Disa mënyra se si sipërmarrësit e suksesshëm i kalojnë fundjavat e tyre

  • Vlerësimi i duhur është një domosdoshmëri

Një nga pjesët më jetike të strategjisë suaj është të keni objektivat tuaja të qarta. Kur objektivat strategjikë janë vendosur, ju mund të keni politika alternative udhëzuese ose plane veprimi për të ndërmarrë në rast dështimi. Është mjeti juaj për të kapërcyer çdo problem që mund të jetë kritik për biznesin.

Shpesh bëjmë gabim duke krijuar objektiva që janë jopraktike ose të papërshtatshme për biznesin. Si rezultat, strategjia nuk arrin të adresojë çështjet më kritike. Kjo ndodh sepse nuk është bërë vlerësimi i duhur. Problemet më të rëndësishme shpesh neglizhohen, sepse ne nuk e dimë se cili është problemi aktual. Gjithmonë bëni një vlerësim të duhur. Bëhuni të qartë se cilat çështje kritike po përpiqeni të zgjidhni. Mësoni të jeni të vetëdijshëm për problemin e vërtetë përpara se të vendosni objektivat tuaja strategjike. Në këtë mënyrë, ju mund të keni një strategji që është më e përshtatshme për atë që i nevojitet biznesit tuaj.

  • Hidhuni në veprim

Shumë gjëra mund të ndodhin në një biznes dhe është e vështirë të mbash shënime për gjithçka. Ne mund të kemi shumë shpërqëndrime që na largojnë nga objektivat tona kryesore. Kjo mund të çojë në një strategji të dobët.

Për t’u rikuperuar, duhet të kuptoni se strategjia mund të jetë dy gjëra njëherësh. Mund të jetë tym dhe zjarr. Janë dy gjëra të ndryshme. Mbani mend se shumë gjëra që na vijnë me ekipin tonë dhe me marrëdhëniet tona janë vetëm tym. Mos u kapni nga tymi, sepse mund t’ju mbysë. Mund të heqë oksigjenin që na nevojitet për të qenë në gjendje të marrim frymë për të mbijetuar. Në vend të kësaj, shkoni te zjarri. Kuptoni se çfarë po ndodh, ecni përpara dhe shkoni te çështja reale. Gjeni një zgjidhje dhe zgjidheni atë. Mos u hutoni. Mos harroni të përballeni me sfidën e vërtetë dhe zbatoni strategjinë tuaj me një ide të qartë.

Një strategji e dështuar mund të jetë një pengesë e madhe për çdo biznes. Por me mentalitetin dhe veprimet e duhura, ka gjithmonë një mënyrë për ta kapërcyer atë. Mbani gjithmonë mend se nuk është kurrë turp të bini, ajo që është e rëndësishme është që të ngriheni përsëri dhe të mësoni të ecni përpara me një plan.

Përgatiti: Megi Latifi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0