Fakti që mediat sociale i referohen faqeve të internetit që lehtësojnë komunikimin e përmbajtjes së krijuar nga përdoruesit është i njohur. Është një komunitet i formuar nga përdoruesit të cilët shpesh e përdorin atë për të ndarë tekst, foto, video dhe përmbajtje të tjera, të cilat më pas shpërndahen tek përdoruesit e tjerë në kohë reale. Kjo mund të jetë ose private (duke përfshirë vetëm familjen, miqtë ose anëtarët e zgjedhur të përdoruesit) ose publike (e cila është e hapur për të gjithë).
Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e rrjeteve sociale për të drejtuar biznesin tuaj, për të ndërtuar markën tuaj dhe për të gjeneruar të ardhura.
Fillimisht, marketingu i mediave sociale u bë për të zhvilluar faqen e internetit të kompanisë dhe për të nxitur trafikun drejt saj; e cila nga ana tjetër ndihmoi në shitjen sociale të produktit të kompanisë. Sidoqoftë, sot, identiteti i mediave sociale është thjesht një zgjatim i vetë markës. Sot, përmbajtja që nxjerr në pah produktin bëhet e gjallë drejtpërdrejt në platformat e mediave sociale për të gjeneruar përgjigje nga përdoruesit dhe audienca.
Përmbajtja e publikuar mund të jetë ose organike ose përmbajtje me pagesë. Shumica e markave të suksesshme përfshijnë të dyja teknikat dhe përfshijnë shumë kërkime dhe planifikime për optimizimin e procesit. Gjatë viteve të fundit, marketingu i mediave sociale ka përparuar ndjeshëm. Angazhimi dhe krijimi i një pranie më reale dhe më të mirë në internet ka qenë fokusi i strategjive. Mediat sociale janë duke u përdorur gjatë gjithë përvojës së klientit, duke përfshirë blerjen, ribrandimin, mbajtjen e tyre, etj.
Lexoni: 7 gjërat që nuk duhet të bëni në rrjetet sociale
Le të shohim ndryshimet midis mediave sociale me pagesë dhe atyre organike dhe pse është e nevojshme një strategji e përzierë.
Marketingu me pagesë vs. Marketingu organik i mediave sociale
Çdo aktivitet i mediave sociale që nuk përfshin një promovim me pagesë quhet “organik”. Ai ndërton dhe angazhohet me një audiencë online duke përdorur teknologji falas të mediave sociale. Çdo gjë në mediat sociale që ndikohetnnga reklamat quhet marketing me pagesë. Për ta thënë ndryshe, reklamat ose postimet e sponsorizuara që markat paguajnë një platformë të mediave sociale për t’ua shfaqur audiencave të ndryshme nga ndjekësit e tyre.
Le të shohim përfitimet e ofruara nga të dy llojet:
Përfitimet e marketingut me pagesë
- Markat mund të punojnë rreth algoritmeve dhe të angazhohen me audiencë që ndryshe nuk mund t’i gjenin ato përmes rrjeteve sociale pa pagesë, pasi shtrirja organike vazhdon të bjerë.
- Ndihmon për të arritur audiencën tuaj ideale dhe rrit menjëherë konvertimet tuaja nëse keni krijuar një ofertë përmbajtjeje që funksionon mirë.
- Mediat sociale përdoren nga shumica e njerëzve për frymëzim për blerjet, kështu që ju mund të jeni në gjendje të arrini shumicën e audiencës tuaj të synuar përmes rrjeteve sociale me pagesë.
- Ndihmon në përforcimin e mesazhit dhe vlerave tuaja.
- Gjithashtu ju ndihmon të arrini blerësit më të rëndësishëm duke përdorur targetimin e audiencës.
Përfitimet e marketingut organik
- Kanalet organike të mediave sociale janë falas.
- Përgjigjuni drejtpërdrejt konsumatorëve kur ata kanë probleme për të rritur besimin e konsumatorëve.
- Ju mund të jeni të hapur ndaj audiencës tuaj dhe të jeni të përgatitur për t’u përshtatur në përgjigje.
- Ndihmon në bashkimin e njerëzve që ndajnë të njëjtat vlera si kompania juaj.
- Duke përdorur hashtags të personalizuar, mund të ndërtoni fushata falas.
- Gjithashtu ju mundëson të demonstroni transparencë dhe besueshmëri.
- Gjithashtu, ndihmon në përdorimin e mediave sociale për të komunikuar historinë e markës suaj.
Përdorimi i rrjeteve sociale me pagesë dhe organike së bashku
Në ditët e sotme, marketingu social ka të bëjë më shumë me kombinimin e fuqisë së të dyjave. Meqenëse shtrirja organike vazhdon të bjerë nëpër platformat sociale, investimi në rrjetet sociale me pagesë është më i rëndësishëm se kurrë për të arritur një audiencë më të gjerë. Është e vështirë të bësh një ndryshim vetëm përmes modelit organik. Këtë mund ta kuptojmë përmes shembullit të Facebook ku postimet organike arrijnë vetëm rreth 2% të ndjekësve; edhe këto shifra po pakësohen nga dita në ditë.
Pesë shtyllat kryesore të marketingut në mediat sociale
Me pothuajse 3.5 miliardë njerëz në të gjithë botën që përdorin mediat sociale, bizneset kanë shfrytëzuar mundësitë në një mënyrë të madhe. Kjo u jep atyre një mundësi për të sjellë produktet ose shërbimet e tyre përpara kaq shumë miliona njerëzve në kohë reale. Le të mësojmë rreth pesë shtyllave thelbësore që ndërtojnë marketingun e mediave sociale:
Strategjia Sociale
Kjo është kur ju vini me një strategji. Këshillohet të hartoni strategji përpara se të filloni të publikoni në mediat tuaja sociale. Strategjia ka të bëjë me faktorët e mëposhtëm:
- Identifikoni dhe përcaktoni qëllimet tuaja
- Identifikoni platformën e përshtatshme të mediave sociale që ju ndihmon të përmbushni qëllimet tuaja
- Identifikoni llojin e përmbajtjes që sjell trafik për audiencën e synuar
Planifikimi dhe Publikimi
Një rritje dramatike e numrit të përdoruesve të mediave sociale në të kaluarën e afërt ka bërë që kompanitë të hyjnë në këto platforma. Bizneset janë përpjekur ta bëjnë prezencën e tyre të dukshme dhe të shfaqin potencialin e markës së tyre për audiencën.
Ata e arrijnë këtë duke publikuar përmbajtje tërheqëse për markën e tyre. Kjo mund të jetë në formën e fotografive, videove apo edhe një profili personal. Ndërsa e bëjnë këtë, ka faktorë të ndryshëm që ata mbajnë parasysh. Këto janë:
- Vlerësoni shtrirjen e postimit
- Vlerësoni cilësinë e postimit
- Mbajtja e një shënimi të kohës kur audienca e synuar do të jetë online/aktive dhe vërejnë postimet e tyre.
Dëgjimi dhe angazhimi
Kjo është një nga mënyrat më të mira për të gjykuar nëse postimet tuaja funksionojnë apo jo. Kur bizneset e bëjnë përmbajtjen e tyre live në platformën e tyre, audienca priret të japë një reagim. Kur biznesi është në fazat e tij fillestare, mund të mos ketë një numër të konsiderueshëm që ai angazhon. Megjithatë, me një numër në rritje të njerëzve që angazhohen me markën çdo ditë, komunikimi mund të bëhet përmes komenteve ose tag-ve.
Në çdo rast, audienca juaj jep mendimin e saj në njëfarë forme. Është thelbësore t’i dëgjoni ata dhe t’i mbani shënim problemet e tyre.
Analitika dhe Raportimi
Këto janë matjet që çdo kanal marketingu duhet të vlerësojë për të siguruar atribuimin e saktë të marketingut. Kjo ju jep informacion nëse faqja juaj ose artikujt tuaj po funksionojnë mirë. Pikat e mëposhtme mund të ndihmojnë në dhënien e një pasqyre të situatës:
- Nëse posti ka tejkaluar postimet e mëparshme të muajve të mëparshëm
- Numri i përmendjeve vlerësuese të marra në një muaj
- Numri i përdoruesve që ndajnë, komentojnë dhe pëlqejnë postimet
- A ka rritje të numrit të personave të angazhuar
- Numri i përdoruesve që përdorin hashtagun e tyre
Përdorni një mjet analitik të mediave sociale për të grumbulluar të gjitha profilet tuaja sociale në një panel kontrolli dhe të merrni raporte të detajuara.
Lexoni: Me përfundimin e Spark.me 2022, presim që dikush të fluturojë në Spark.me 2023
Reklamimi (Advertising)
Reklamat që shohim në rrjetet sociale përbëjnë pjesën e advertising. Advertising ndihmon në rritjen e biznesit tuaj pasi sjell ndërgjegjësimin për produktin tuaj te numri maksimal i njerëzve në platformat e mediave sociale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.