Me përfundimin e Spark.me 2022, presim që dikush të fluturojë në Spark.me 2023 - Business Magazine Albania

Me përfundimin e Spark.me 2022, presim që dikush të fluturojë në Spark.me 2023

Spark.me 2022

Pas një pauze 2-vjeçare, më shumë se 550 entuziastë nga mbi 15 vende u takuan në konferencën Spark.me, një nga konferencat më të mëdha të marketingut në Evropën Juglindore, të mbajtur më 4 dhe 5 qershor, në Porto Montenegro në Tivat. Digitize.

A e dini se më shumë se gjysma e lojtarëve janë gra? As ne nuk e dinim këtë derisa na e tha Pete Blackshaw. Gamifikimi është e ardhmja, veçanërisht gamifikimi i trajtimit të ndryshimeve klimatike, tha Pete. Ai beson se ekziston një kryqëzim i mbivendosur midis lojërave dhe ndryshimeve klimatike. Kjo është arsyeja pse ai i sheh lojtarët si njerëz që janë më të lehtë për t’u përballur me dilemat.

Pas prezantimit të tij madhështor, skena plot magji u dominua nga Sir Paul Collier. Ai nuk përdori slide, video apo animacione. Sir Paul kishte gjithashtu një mesazh të rëndësishëm për njerëzit e Ballkanit. Ai beson se ne kemi nevojë për një vetëdije se inovacioni është një mundësi dhe se ne duhet të punojmë së bashku. Kjo tregon se politikanët janë shumë të ngadaltë dhe se komuniteti i IT është më i shpejti.

“Kush do ta rivendosë atë, kush nëse jo ju?” Nëse jo tani, atëherë kur?”

Victoria Taylor nuk e la indiferent publikun. Ajo u dha dhurata, salla ishte plot me flluska që na kujtonin fëmijërinë. Ne mësuam nga Victoria se si mund të përmirësojmë përvojën e klientit. “Dizajni për fëmijët dhe vizioni i tyre sepse ata shohin mundësi në çdo gjë. Ëndërro sepse kështu krijon të pabesueshmen”, tha Victoria. Victoria i përshkroi njerëzit si të etur për përvojë dhe të gatshëm për të dhënë para për përvojën. A mendoni se ia vlen?

Mbizotëronte energji e mirë, por a mund t’i besoni Dean Johnson-it, i cili premtoi se do të fluturojë përmes audiencës në Spark.me vitin e ardhshëm? Dean është një konsulent britanik në fushën e dizajnit, teknologjisë dhe inovacionit dhe president i shoqatës profesionale ndërkombëtare të dizajnerëve. Metaverse, siç thotë Dean, ka shumë potencial, por është ende në zhvillim dhe ne duhet t’i qasemi me kujdes zhvillimit të tij. Njerëzit pa arsye të mirë për të hyrë në metaverse nuk do ta kenë aksesin derisa t’i kemi trajnuar për ta bërë këtë.

Christopher S. Penn foli se si mund të përdorim inteligjencën artificiale në marketing. Penn na thotë se inteligjenca artificiale nuk do të marrë përsipër punët tona, por vetëm detyrat. Kompanitë duhet të përfshijnë analizën e të dhënave në biznesin e tyre për ta bërë biznesin më të suksesshëm. Të dhënat janë karburanti i ri i së ardhmes. Nuk ka asnjë kontrast midis krijimtarisë dhe të dhënave që ju menaxhoni, përfundoi Christopher.

Dita e dytë në konferencën Spark.me ishte jo më pak argëtuese dhe informuese.

Daan Roosegaarde, një novator dhe artist nga Hollanda, prezantoi projektin e tij SPARK para audiencës. Banorët e Bilbaos i bënë thirrje Daan që t’i ndihmonte ata të krijonin një shfaqje me fishekzjarre së bashku. Fishekzjarret mund të trembin njerëzit dhe kafshët, ato janë të rrezikshme dhe ndotëse. Kjo është arsyeja pse Daan projektoi SPARK, si një zëvendësim për fishekzjarret! Publiku pati mundësinë të shijonte fotot e kësaj ideje fantastike. Kjo nuk është e gjitha. Ai bëri të mundur që të gjithë njerëzit në qytetin Franker të shohin yjet duke fikur dritat. Këto janë dy projekte që janë një shembull i asaj që Rosehard po fliste saktësisht – si të inkurajohen njerëzit të ndryshojnë sjelljet e zakonshme. Ai e këshilloi audiencën që thjesht t’i dorëzohet idesë, ta ushqejë dhe ta ndjekë atë sepse gjithmonë i çon njerëzit diku, diku ku nuk kanë qenë kurrë.

“Po sikur të gjithë të kalonim nga ‘po, por …’ në ‘po tani’?”

Pas inkurajimit të të menduarit krijues nga përvoja aktuale e folësit tonë të parë në ditën e dytë, ishte radha e Fredrik Härén. Krahas njohurive të transmetuara, Fredriku i bëri të pranishmit të qeshin dhe në sallë ishte një atmosferë e mrekullueshme! Aktualisht ai është duke shkruar një libër duke bërë turne nëpër vendet e botës. Libri do të shkruajë për atë që ne mund të mësojmë në mënyrë krijuese nga secili vend. Jo, sigurisht që nuk ka matematikë në Spark. Një formulë që në një moment e gjeti veten në ekranin e madh IDEA = P (K + I). Kjo formulë do të thotë se çdo ide është krijuar si një kombinim i ideve të njohura më parë dhe ato ekzistuese. Ai beson se është e nevojshme të dalim nga zona e rehatisë dhe korniza standarde, sepse atëherë jemi gati të lundrojmë në detin e krijimtarisë. Dhe ku do të merrni më shumë frymëzim për të menduarit krijues sesa konferenca Spark.me?

Katy Leeson foli se si kompanitë mund të përshtaten me mënyrën se si dhe pse ne punojmë. Katie dy herë (2019 dhe 2020) është emëruar një mendimtare me ndikim në fushën e mediave sociale nga LinkedIn. Ajo foli gjithashtu se si, pavarësisht nga situata, lidershipi mund të përjetojë ndryshim sepse vetëm në atë mënyrë mund t’i kuptojmë punonjësit dhe të jemi empatikë.

“Trajnimi i menaxhmentit është gjëja më e mirë dhe shumë e rëndësishme për të bërë në kompaninë tuaj”, tha Katie.

A mendoni se njerëzit janë dembelë? Dave Birss mendon! Themeluesi i shtëpisë së konsulencës së marketingut digjital Additive beson gjithashtu se sot ne bëjmë jetë më të varfër, sepse nuk kemi nevojë të kujtojmë gjërat. Ne i lëmë makineritë të vendosin për ne. Ky quhet efekti Google. Ne harrojmë se ajo që ruhet në pajisje harrohet. Dave këshillon që ne gjithmonë t’i bëjmë njerëzit të ndiejnë se e kanë kryer punën.

Folësi i fundit i konferencës Spark.me të këtij viti ishte Michael G Jacobides. Thamë se nuk kishte matematikë, por leksioni i fundit ishte për lojtarët e teknologjisë dhe ekosistemin që ata krijuan. Ekonomia botërore po ndryshon dhe pyetja që bëri Michael ishte: “A është rritja e qëndrueshme?” Pas këtyre dy ditëve sigurisht që kanë mbetur shumë pyetje që do t’i bëjmë vetes, por edhe njerëzve që na rrethojnë.

Na mbetet të përdorim njohuritë që kemi marrë dhe presim fluturimin e Dean Johnson për në Spark.me 2023!

Rreth konferencës Spark.me

Ky është edicioni i tetë i Spark.me, dhe hera e dytë që konferenca mbahet në Porto Montenegro, zemra e turizmit detar në Mal të Zi dhe një nga portet më ekskluzive në bregdetin e Adriatikut. Organizator i Spark.me është kompania doMEn, agjent i regjistrimit të domenit kombëtar malazez të internetit – .ME. Spark.me u ofron pjesëmarrësve mundësinë të mësojnë për tendencat aktuale në marketing, teknologji dhe biznes nga ekspertë të njohur botërorë dhe të krijojnë kontakte me liderë nga bota e biznesit, bota e teknologjisë dhe inovacionit, marketerët, startup-et dhe njerëzit e etur për njohuri. Është një konferencë interaktive e krijuar për të inkurajuar kreativitetin e pjesëmarrësve, për t’u mundësuar atyre të përmirësojnë njohuritë e tyre falë folësve të njohur ndërkombëtarisht, për t’i ndihmuar ata të përmirësojnë biznesin e tyre, si dhe për të hartuar dhe nisur sipërmarrje të reja biznesi. Konferenca Spark.me 2022 u ndoq nga mbi 550 pjesëmarrës nga më shumë se 15 vende.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0