Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok - Business Magazine Albania

Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok

YouTube tha se ka arritur më shumë se 1.5 miliardë shikues mujorë të regjistruar te Shorts, veçoria e platformës për videot në formë të shkurtër, që u lançua në fund të vitit 2020 si përgjigje ndaj popullaritetit në rritje të TikTok.

Gjigandi i videove, pjesë e Google të Alphabet, shpalli momentin historik të mërkurën, duke trumbetuar ngjitjen e asaj që drejtuesit e quajtën “krijuesi i shumëformateve” – ​​dikujt që prodhon video të gjata dhe të shkurtra. Në vitin 2021, YouTube filloi të vendoste postime të Shorts drejtpërdrejt në aplikacionin e tij kryesor dhe ka inkurajuar yjet më të mëdhenj të platformës të prodhojnë video të përshtatura për formatin.

Lexo edhe: YouTube do të paguajë 100 milionë dollarë për krijuesit që bëjnë video si në TikTok

Fokusi te videot e shkurtra është pjesë e një tendence më të gjerë në mediat sociale për të sfiduar TikTok të ByteDance, për vëmendjen e shikuesve dhe krijuesve. TikTok u rrit në popullaritet në mbarë botën gjatë pandemisë, duke përfshirë në SHBA, tregun më fitimprurës të reklamave të gjigantëve të teknologjisë. Meta Platforms ka ridizajnuar në mënyrë dramatike Instagramin për të shfaqur Reels, kopjen e tij TikTok. Instagram nuk ka zbuluar një numër total përdoruesish për aplikacionin e tij, por thotë se Reels përbën më shumë se 20% të kohës së përdoruesve të kaluar atje.

Në tremujorin e tij të fundit, Google tha se trafiku në Shorts kishte rënë në faqen kryesore të YouTube në tremujorin e tij më të fundit, duke dëmtuar diferencën e divizionit. Google u tha investitorëve se së shpejti reklamat do të vinin në Shorts. Në vitin 2019, YouTube deklaroi se kishte më shumë se dy miliardë vizitorë në muaj për faqen e tij kryesore; kompania nuk e ka përditësuar shifrën që atëherë./Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0