A do t’i zëvendësojnë trenat e rinj me bateri ata me naftë dhe a janë të sigurt? - Business Magazine Albania

A do t’i zëvendësojnë trenat e rinj me bateri ata me naftë dhe a janë të sigurt?

tren
~8 minuta lexim

Ndërsa flota e motorëve me naftë në Mbretërinë e Bashkuar i afrohet “daljes në pension”, prodhuesit po kërkojnë t’i zëvendësojnë ato me alternativa miqësore me mjedisin.

Trenat aktualisht marrin energji nga telat e elektrizuar lart ose, në linjat pa këto tela, nga gjeneratorët me naftë në bord. Shumë trena janë të aftë të qarkullojnë nga të dy burimet e energjisë dhe të kalojnë midis tyre. Trenat me bateri do t’u kursenin operatorëve hekurudhor koston e instalimit të telave ajrore në binarët e paelektrizuar. Në fabrikën e Hitachi në Newton Aycliffe, Anglia verilindore, testimi sapo ka përfunduar në një tren të ri “tri-mode”, në të cilin një gjenerator nafte është ndërruar me bateri litium. Kjo e lejon atë të përdorë deri në 50% më pak karburant kur punon në linja pa tela lart.

Bazuar në këtë provë, kompania po planifikon gjithashtu një model treni pa gjeneratorë fare me naftë, i cili shpreson se do të jetë në gjendje të udhëtojë deri në 90 km (56 milje) me synimin që i gjithë rrjeti hekurudhor të shkojë pa naftë. Siemens po zhvillon gjithashtu trenat vetëm me bateri në fabrikën e saj në Goole, East Yorkshire. Kompania thotë se po parashikon porosi për më shumë se 600 trena nga operatorë duke përfshirë ScotRail, Great Western Railway (GWR) dhe Transport for Wales. GWR testoi gjithashtu trenin e vet të baterive në fillim të këtij viti. Trenat e vetëm me bateri funksionojnë tashmë në Japoni dhe Gjermani, por ekspertët në Mbretërinë e Bashkuar thonë se ata mund të paraqesin sfida unike të sigurisë nga zjarri. Inxhinierët e Hitachi thonë, megjithatë se kanë bërë testime të gjera mbi bateritë për të siguruar që pasagjerët të jenë të sigurt në rast emergjence.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Inovacioni është të thuash JO për 1000 gjëra.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0