Rregullatorët federalë të SHBA-së po thellojnë hetimin e tyre mbi funksionin Autopilot të Tesla-s pasi më shumë se një duzinë makinash Tesla u përplasën me automjetet e parkuara të reagimit të parë gjatë një periudhe prej katër vjetësh.
Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostrada (NHTSA) tha të enjten se po përmirësonte hetimin e saj paraprak, i cili nisi gushtin e kaluar, në një “analizë inxhinierike”, e cila merret përpara se agjencia të përcaktojë një tërheqje.
Hetimi mbulon të katër automjetet Tesla – Modelet Y, X, S dhe 3 – që përfaqësojnë rreth 830,000 automjete që janë shitur në SHBA.
Hetimi është përqëndruar në funksionin Autopilot të Tesla-s, i cili supozohet të ndihmojë shoferët të lundrojnë rrugët përmes inteligjencës artificiale, e cila dikton automjete të tjera. Kompania udhëzon drejtuesit që t’i kushtojnë vëmendje rrugës dhe t’i mbajnë duart në timon gjatë përdorimit të Autopilotit, megjithëse disa shoferë kanë përdorur Autopilot në gjendje të dehur ose të ulur në sediljen e pasme të makinës.
16 aksidentet në bazë të hetimit ndodhën midis janarit 2018 dhe janarit 2022 dhe rezultuan në 15 të plagosur dhe një të vdekur. Në dokumentet e postuara në faqen e saj të internetit, NHTSA tha se të dhënat mjeko-ligjore tregojnë se shumica e shoferëve i kishin duart në timon përpara goditjes dhe ishin në përputhje me sistemin që ishte projektuar për t’u përdorur.
Lexoni: Autoritetet e Shangait ndihmojnë Tesla-ën për të rihapur fabrikën
Agjencia e tha këtë pasi hetimi posaçërisht shqyrton nëse funksioni Autopilot minon përfundimisht “efektivitetin e mbikëqyrjes së shoferit”.
NHTSA, në një hetim të veçantë, po shqyrton një grup të veçantë ankesash që janë paraqitur kundër automjeteve Tesla që frenojnë papritur kur janë me shpejtësi të lartë, të njohura ndryshe si “frenim fantazmë”. Agjencia ka marrë më shumë se 750 ankesa në lidhje me problemin, megjithëse nuk ka pasur aksidente apo lëndime të raportuara. Agjencia i ka kërkuar Tesla-s për më shumë informacion në lidhje me ndërgjegjësimin e saj për këtë çështje.
Agjencia ka vite që po lufton me Tesla-n, veçanërisht me themeluesin e kompanisë, Elon Musk.
Në një letër drejtuar Musk vjeshtën e kaluar, Jennifer Homendy, kryetare e Bordit Kombëtar të Sigurisë së Transportit (NTSB) – një agjenci federale e veçantë që heton përplasjet dhe u bën rekomandime agjencive të tjera si NHTSA – i kërkoi Musk t’i përgjigjet rekomandimeve të tij të sigurisë për Autopilot-in. NTSB rekomandoi që Tesla të zhvillonte masa mbrojtëse që nuk do t’i lejonin drejtuesit të përdorin automjetet në mënyra që nuk janë në përputhje me dizajnin e saj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.