Imagjinoni një sëmundje me një shkallë vdekshmërie 90%: Mjekët do të përpiqeshin për një kurë dhe ne sigurisht nuk do të rreshtoheshim për të kapur sëmundjen e përmendur. Megjithatë, edhe me një shans 10% suksesi, më shumë njerëz po fillojnë bizneset e tyre më shumë se kurrë më parë.
Shikoni më thellë në çdo gjë që ka funksionuar dhe shikoni se rezultatet fituese nuk janë të rastësishme, por më tepër rezultat i një qasjeje të organizuar. Përcaktoni vizionin tuaj, vendosni objektivat tuaja dhe jini këmbëngulës në qëllimet tuaja. Kjo është kura që startup-et duhet të administrojnë.
Lexoni: 6 arsye përse ndodhin keqkuptimet
Përcaktoni vizionin tuaj
Me çdo startup, procesi i identifikimit të një problemi dhe gjetja e zgjidhjeve përcakton rolin e kompanisë në përmbushjen e një nevoje shoqërore. Ky vizion bëhet një themel mbi të cilin ndërtohen të gjitha vendimet e ardhshme.
Me këtë strategji, Elon Musk ishte në gjendje të ndërtonte një perandori miliarda dollarëshe në industrinë e shërbimeve financiare, automobilave, energjisë dhe hapësirës ajrore.
Rendisni procesin tuaj
Krijoni një program të bazuar në objektiva – punësoni këtë lloj personi, vendosni dizajnin e panelit të klientit, testoni nivelin e shitjeve – dhe shkruani këto detyra në sekuencën e nevojshme për t’i përmbushur ato. Përcaktoni proceset tuaja të sakta dhe jini të qartë për hapat e nevojshëm për të shmangur devijimet.
Vendosja e qëllimeve tona me shkrim i mban ato në krye të mendjes sonë, identifikon fushat për fokus dhe na lejon t’i ndajmë ato në standarde të qarta arritjesh.
“Një ide e pashkruar është një ide e humbur,” thotë Branson. “Kur frymëzimi kërkon, ju duhet ta kapni atë.”
Përqëndrohuni te qëllimi
Pa një strategji të shkruar mirë që përshkruan objektivat, shtrirjen dhe avantazhin konkurrues, mund të jetë më e lehtë për një startup të ri të humbasë vrullin. Shqetësimet mund të përfundojnë duke e shtyrë një pronar biznesi të heqë dorë nga vizioni i tij ose të bëhet pasiv në përmbushjen e detyrave.
Nëpërmjet Amazon, Jeff Bezos krijoi më shumë vlerë aksionerësh se çdo CEO aktual për shkak të një qëllimi dhe filozofie korporative të artikuluar qartë që drejton vendimmarrjen e secilit prej mijëra punonjësve të tij.
“Ndihmon të bazosh strategjinë tënde në gjëra që nuk do të ndryshojnë”, thotë Bezos. “Cilët janë konkurrentët tuaj, çfarë lloj teknologjish janë në dispozicion…ato gjëra do të ndryshojnë aq shpejt sa edhe ju do të duhet të ndryshoni strategjinë tuaj shumë shpejt.”
Mos nxitoni të rriteni
Sot, Airbnb pret mbi 150 milionë të ftuar në më shumë se 65,000 qytete, por vetëm sepse themeluesit e saj e kuptuan se për t’u rritur, ata duhej të bënin gjëra që nuk janë gjatë rrugës.
“Ju nuk filloni me 100 milionë përdorues,” thotë themeluesi i kompanisë, Brian Chesky. “Ju filloni me disa, kështu që ndaloni së menduari big dhe filloni të mendoni small.”
Lexoni: Nëse doni të pleqëroni mirë duhet t’i jepni përparësi miqësisë
Për dy vjet, ne refuzuam të fillonim ndërtimin e teknologjisë për shkallëzim rreth kompanisë sonë, sepse e dinim se procesi duhej së pari të rafinohej. Nisja e një fushate të shtrenjtë pa ndërtuar më parë themelin dhe testimin e saj shton më shumë rrezik për një startup të ri me një shkallë tashmë të ulët mbijetese sesa këmbëngulja në qëllimet e përshkruara drejt arritjes së një vizioni.
Punoni me çdo klient. Kontrolloni të gjithë procesin për të parë që prodhimi cilësor po ndodh. Bëni çdo mikro-hap të vetëm për të përmbushur qëllimet tuaja përpara se të merrni parasysh ndonjë shpërqëndrim.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.