Markat e forta krijojnë një lidhje emocionale me konsumatorët dhe markat e teknologjisë nuk bëjnë përjashtim. Në fakt, Google, Amazon, Netflix dhe madje eBay renditen si disa nga markat më të kërkuara të konsumatorëve në mbarë botën. Është e vështirë të imagjinohet jeta pa këto emra të njohur, por si ndryshojnë preferencat e markave në kërkimet në internet në mbarë botën?
Ky grafik nga Business Financing përmbledh të dhëna 12 mujore nga Google Keyword Planner dhe burime të tjera, për të zbuluar markat më të kërkuara të konsumatorëve në botë.
Në Teknologji “Ne Besojmë”
Deri tani, marka e konsumatorit më e kërkuar në botë është Google, e cila duket shumë e përshtatshme. Ajo renditet në krye në 100 vende – kjo është gati gjysma e të gjitha vendeve në planet. Me mbi 90 miliardë vizita në muaj, Google ka një dominim të pa shembullt në besnikërinë e markës dhe trafikun e faqeve në internet.
Top 3 markat më të kërkuara të konsumatorëve
Google: 100 vende
Netflix: 45 vende
Amazon: 30 vende
Netflix, duke rënë në vendin e dytë, renditet më i lartë në 45 vende, përfshirë Turqinë, Brazilin dhe Korenë e Jugut. Në vendin e tretë, Amazon është më i popullarizuari në 30 vende. E vetmja kompani jo-teknologjike në top pesëshen është IKEA, në vendin e pestë, pas eBay.
Markat më të kërkuara tek video-lojërat
Kur bëhet fjalë për nën-sektorët e markave të konsumatorit, hapësira e video-lojërave tregon një histori interesante.
Domethënë, është Epic Games-krijuesi i Fortnite dhe Grand Theft Auto-që dominon listat globale me një diferencë të konsiderueshme. E themeluar në Potomac, Maryland, kompania renditet në krye për 141 vende globalisht.
Për më tepër, Nintendo kryeson listën e 24 vendeve duke përfshirë Japoninë, Haitin dhe Kanadanë, ndërsa Gameloft me bazë në Paris vjen pas në radhë.
Industria e modës
Që nga themelimi i saj në 1964, Nike është bërë një ndërtues i shquar i markës. Në fakt, Nike është marka e modës më e kërkuar në mesin e 49 vendeve.
Është interesante se themeluesi Phil Knight filloi të kuptojë plotësisht fuqinë e markës vetëm pasi kompania arriti të ardhura prej 1 miliard dollarësh. Pas një sërë dështimesh dhe hapash të gabuar në mesin e viteve 1980, Nike e kaloi fokusin e saj nga marketingu dhe prodhimi.
Ashtu si Nike, shitësi suedez H&M ka një histori të gjatë që nga viti 1947. Përpara pandemisë, shitësi i modës së shpejtë operonte 5000 dyqane në mbarë botën. Megjithatë, që nga erërat e fundit pandemike, H&M planifikon të mbyllë 250 dyqane fizike në vitin 2021 dhe të fokusohet më shumë në shitjet në internet.
Hamburgerat “Big Mac” janë këtu për të qëndruar
Kur shikoni më nga afër zinxhirët më të kërkuar të ushqimit të shpejtë, McDonald’s renditet më lart në nivel global, por jo larg.
KFC vjen në vendin e dytë, duke kryesuar listën e 65 vendeve duke përfshirë Rusinë, Perunë dhe Tajlandën. Ndërkohë, Pizza Hut, e cila është në pronësi të së njëjtës kompani mëmë si KFC, tërhoqi numrin më të madh të kërkimeve në Amerikë.
Dallimet e markave të konsumatorit
Nëse ka një prirje të përsëritur nëpër markat kryesore të konsumatorit, është se ato dominohen çuditërisht nga lojtarë të mëdhenj të përqendruar në Amerikë.
Megjithatë, janë të pranishme të dhëna të dukshme. Në Kinë, motori i kërkimit Baidu renditet si marka më e mirë e konsumatorit në internet.
Ndërkohë, në Shën Helena – ishulli ku Napoleoni u internua dhe vdiq më vonë – ka Burger King si markën më të kërkuar të ushqimit të shpejtë. Siç ndodh, ishulli i largët duket se nuk ka Burger King, apo ndonjë zinxhir tjetër të ushqimit të shpejtë. Marka kryesore e modës në Kenia është Louis Vuitton, ndërsa e Turkmenistanit është Gucci.
Pavarësisht këtyre dallimeve, shumë preferenca të konsumatorëve, të paktën sipas vëllimit të kërkimit, duken jashtëzakonisht të ngjashme në nivele globale. Meqenëse shumë prej këtyre markave shumëkombëshe vazhdojnë të fitojnë një pjesë edhe më të madhe të tregut, implikimet për konsumatorin global do të jenë interesante për t’u parë në vitin e ardhshëm, apo edhe dekadën e ardhshme.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.