Meta mund të jetë i pari që do të hyjë në NFT bandwagonin. Burimet e Financial Times pohojnë se Meta po zhvillon mënyra për të krijuar, shfaqur dhe shitur NFT në Facebook dhe Instagram. Teknologjia e portofolit Novi e kompanisë do të fuqizonte pjesën më të madhe të “funksionalitetit mbështetës”. Instagram raportohet se po teston një mënyrë për të shfaqur NFT-të, ndërsa Meta thuhet gjithashtu se po diskuton një treg që do t’ju ndihmojë të blini ose shisni këto koleksione digjitale.
Kompania tashmë ka refuzuar të komentojë dhe burimet paralajmëruan se përpjekja ishte ende herët dhe mund të ndryshonte. Megjithatë, udhëheqësi i Instagram, Adam Mosseri tha në dhjetor se rrjeti i tij social po “eksploronte në mënyrë aktive” NFT-të.
Lexoni: 4 risitë që japin një këndvështrim të Metaverse
Një zhytje në NFT do të kishte kuptim. Ndërsa kompanitë ndonjëherë abuzojnë me lidhjen midis NFT-ve dhe metaverse (thjesht ofrimi i NFT-ve nuk do të thotë që po krijoni një metaverse), Meta mund të dëshirojë një kornizë për to në mënyrë që banorët e botëve të saj virtuale të mund të shesin mallra unike digjitale. Kjo mund të ndihmojë gjithashtu Meta-n të parandalojë që platformat e palëve të treta si tregu i OpenSea të fitojnë një kontroll shumë të fortë nëse NFT-të provojnë të jenë më shumë se një trend jetëshkurtër.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.