150 milionë abonentë anullojnë abonimet e tyre në platformat Video-On-Demand deri në 2022 - Business Magazine Albania

150 milionë abonentë anullojnë abonimet e tyre në platformat Video-On-Demand deri në 2022

Video-On-Demand

Teksa shumica e shërbimeve të transmetimit Video-On-Demand janë ende në fazat e rritjes dhe lulëzimit të tyre, një sfidë e re po shfaqet për kompanitë që shpresojnë të jenë lojtarë të fortë në këtë treg.

Firma konsulente globale Deloitte ka publikuar parashikimet e saj në fushën e teknologjisë, medias dhe telekomunikimit për vitin 2022 dhe një prej këtyre parashikimeve me siguri do t’u interesojë kompanive lider në biznesin e transmetimit ose atyre kompanive që aspirojnë këtë biznes.

Deloitte parashikon se më shumë se 150 milionë njerëz do të anulojnë abonimet e paguara në platformat që ofrojnë shërbimin Video-On-Demand në vitin 2022, me një shkallë globale të frenimit prej 30%.

Lexoni: Instagram së shpejti me një sistem abonimi për të parë përmbajtje ekskluzive nga krijuesit tuaj të preferuar

“Edhe pse numri i anullimeve të abonimeve të paguara duket i lartë, nga ana tjetër shohim potencialin e shtimit të shërbimeve të reja, kështu që ne parashikojmë se në përgjithësi do të shtohen më shumë abonime të paguara sesa të anulluara dhe se numri mesatar i përgjithshëm i abonimeve për person do të rritet,” shprehet Jana Arbanas, drejtuese e sektorit të telekomunikimit, medias dhe teknologjisë në SHBA për Deloitte.

Sfida për kompanitë që ofrojnë shërbimet e transmetimit është balancimi i nevojës për të zgjeruar bazën e abonentëve duke tërhequr abonentë të rinj dhe njëkohësisht menaxhimin dhe ruajtjen e abonentëve ekzistues duke i mbajtur ata të angazhuar pas platformave të tyre.

/thehollywoodreporter 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0