A duhet t'ju besojmë shefave që thonë këto fjali?! - Business Magazine Albania

A duhet t’ju besojmë shefave që thonë këto fjali?!

shefave

Shefat e këqij janë shkatërrues për një vend pune edhe kur janë plotësisht të sinqertë. Kur gënjejnë, është edhe më keq. Një menaxher i keq mund t’i bëjë punonjësit 70% më pak të angazhuar dhe t’i bëjë ata të kalojnë 13 orë punë. Ky artikull është vazhdim i 12 gënjeshtra që shefat u thonë punonjësve. Më poshtë do të mund të lexoni pjesën tjetër të gënjeshtrave që shefat u thonë punonjësve të tyre.

  • Punonjësit janë pasuria jonë më e madhe

Jo, asetet (pasuri e paluajtshme) priren të jenë pasuria më e madhe e një kompanie. Punonjësit janë një kosto dhe kompanitë priren të vlerësojnë asetet dhe të rrisin të ardhurat shumë më tepër se kostot. Kjo është një gënjeshtër e madhe. Kjo lloj mendjemadhësie, në vend që t’i qetësojë punonjësit, thjesht i bind ata se nuk mund t’ju besojnë.

  • Unë nuk kam të preferuar

Një sondazh nga Shkolla e Biznesit McDonough e Universitetit Georgetown zbuloi se 92 përqind e drejtuesve të lartë në biznesin e korporatave të mëdha amerikane panë që favorizimi të luante një rol në ngritjet në detyrë. Rreth një e katërta (23 përqind) pranuan se kishin praktikuar vetë favorizimin, me 56 përqind që vendosnin paraprakisht se cilin kandidat do të ngrinin në detyrë. Me 83 për qind që thonë se favorizimi çon në vendime të këqija për ngritjet në detyrë, ai mund të ketë një efekt të dëmshëm në një vend pune. Favorizimi është një vrasës morali.

  • Kushëriri im ishte më i kualifikuari për atë punë

Nepotizmi i bën shumë më të vështira punët e departamenteve të burimeve njerëzore. E bën të qartë se një kompani favorizon disa punonjës mbi të tjerët, shtyp moralin dhe ul pritshmëritë se puna e palodhur do të shpërblehet. Nepotizmi nuk është në të vërtetë i paligjshëm, por punonjësit e kuptojnë atë kur e shohin dhe nuk kënaqen kur një shef gënjen për të.

  • Ne kemi një plan pesë-vjeçar

Vërtet? Kërkoni një kopje të planit të fundit pesëvjeçar të kompanisë. Prioritetet dhe vendimet mund të ndryshojnë vit pas viti, në varësi të performancës.

  • Ju do të arrini larg

Potenciali për avancim është një tërheqje e madhe për një kompani, veçanërisht nëse shefi juaj sugjeron që jeni duke u përgatitur për një pozicion specifik. Nëse ju janë premtuar trajnime dhe burime që nuk janë realizuar, mund të jeni gënjyer. Punonjësit duhet t’i japin shefit të tyre një shans për t’u shpjeguar fillimisht: Rideklaroni qëllimet tuaja për përparim dhe pyesni për planin për të ecur përpara. Nëse një shef dredhon ose shmanget, mund të jetë koha për të marrë në konsideratë një lëvizje.

  • Po dëgjoj

Një shef, i cili pretendon se i mban mendjen dhe veshët hapur, por tregohet kokëfortë, mund të jetë një problem i madh për punonjësit. Por, ka mënyra për të argumentuar një çështje pa qenë të pabindur. Gjeni fusha për kompromis dhe dokumentoni çdo hap të argumentit gjatë rrugës. Shmangni tundimin për të luftuar të njëjtat beteja në mënyrë të përsëritur. Thjesht mos e fitoni betejën dhe mos e humbni luftën.

  • Kam një ide shumë të mirë

Një shef që vjedh një ide të mrekullueshme apo merr meritat për të? Kjo ndodh shumë më shpesh sesa mund të mendojmë. Sidoqoftë, mos u bëni konfrontues për këtë: Dokumentoni punën tuaj, bisedoni me ta për të dhe, nëse vazhdon të ndodhë, bisedoni ose me burimet njerëzore ose mendoni të shkoni diku tjetër. Është stresuese dhe dekurajuese për ju që të bëni ndonjë përpjekje shtesë. Njohja për performancën e shkëlqyer është po aq e rëndësishme sa shpërblimi monetar për shumicën e punonjësve. Vetëm sigurohuni që të peshoni ashpërsinë e situatës dhe të zgjidhni betejat tuaja.

  • Jam shumë i zënë tani

Një menaxher i mirë gjen kohë. Të heqësh suportin nga punonjësit dhe të mbyllësh derën për të pasur pak qetësi dërgon një mesazh të keq dhe të bën një shef të keq. Tendencat antisociale janë një shenjë e dikujt që ndihet si një komunikues i dobët.

Lexoni: 5 shenja që mediat sociale po pushtojnë jetën tuaj dhe çfarë duhet të bëni

  • Nuk ka pyetje budallaqe

Kjo do të thotë që ju bëtë një pyetje pa sens. Sipas një sondazhi nga Resourceful Manager, 47 përqind e menaxherëve ia kanë thënë këtë një punonjësi në një moment. Është një gënjeshtër që thuhet për të inkurajuar punonjësit dhe për t’i bërë ata të ndihen më mirë me veten e tyre, ose të paktën më pak të turpëruar.

  • Do të kthehem tek ty për këtë

Në rastin më të keq, është një mënyrë për të shmangur përgjegjësinë për një kërkesë ose një premtim të paplotësuar. Megjithatë, në rastin e 29 përqind të menaxherëve të anketuar nga Resourceful Manager, kjo thjesht do të thotë: Unë fjalë për fjalë nuk e kam idenë se për çfarë po flisni dhe shpresoj se thjesht do ta harroni atë pasi të ketë kaluar ca kohë.

  • Sapo po bëhesha gati të të telefonoja

Ky është lideri suprem i gënjeshtrave të vogla të bardha që thonë shefat. Sipas Resourceful Manager, pothuajse një në çdo dy shefa (49 përqind) e ka përdorur këtë. Nëse ata janë 10 minuta me vonesë për një telefonatë konference sepse po shijonin vërtet drekën ose janë një ditë me vonesë për të telefonuar një shitës sepse e dinë se do të jetë e pakëndshme, shefave u pëlqen të japin përshtypjen se dora e tyre ishte afër telefonit për t’ju marrë.

/msn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0