Eagle’s Eye - Startup-i që promovon Shqipërinë - Business Magazine Albania

Eagle’s Eye – Startup-i që promovon Shqipërinë

Në episodin e kësaj jave të LiveMe Show and Podcast të ftuar ishin tre të rinj, të cilët kishin kthyer dëshirën e tyre në një startup. Semela, Megi dhe Flavio janë pjesë e një grupi që kanë themeluar Eagle’s Eye, një startup i fokusuar në promovimin e trojeve shqiptare. E veçanta e tyre qëndron në faktin se përveçse vizitojnë vende të ndryshme të rajonit dhe krijojnë video dhe vlogs për to, ata krijojnë mozaikë me copëza të marra në këto vende.

Megi shprehet se krijimi i një startup-i të tillë në një moshë relativisht të re e ka ndihmuar edhe në rrafshin personal, në degën e saj të studimeve, menaxhimin e parave dhe në ndërmarrjen e iniciativave. Përpos kësaj, njohja me botën e biznesit dhe krijimi i një rrjeti me persona të rëndësishëm të kësaj fushe ndikoi në mendësinë e tyre dhe ndoshta veniti dëshirën për të krijuar një të ardhme jashtë Shqipërisë.

“Vërtet ka shumë mundësi, që bëjnë që ne të rinjtë të kemi shpresa se diçka mund të bëhet për Shqipërinë, aq më tepër nga rinia.”,- shprehet Semela.

Lexo: 1 Vit LiveMe Show and Podcast

Përgjatë intervistës të rinjtë tregojnë edhe për përvojën e tyre në organizatën Junior Achievement, e cila iu dha impaktin e parë në krijimin dhe rritjen e një biznesi. Megjithatë ky ishte vetëm hapi i parë në rrugëtimin e tyre, që duket se është planifikuar të zgjasë dhe të shtrihet jo vetëm në Shqipëri por në turistë nga e gjithë bota. Të ndarë në departamente, ata operojnë çdo ditë online dhe fizikisht, me dëshirën për punën. 

E pyetur nga Kristi, Semela tregoi për eksperiencën e saj si presidente e kompanisë: “Çdo ditë mëson diçka të re. Çdo ditë është një sfidë e re që ti e mëson se si bëhet duke e aplikuar, duke e praktikuar.” ,- thotë ajo. 

Lexo: LiveME Albana Osmani

“Fillimet gjithmonë janë të vështira, por sot jemi më të përgatitur dhe dita ditës përgatitemi më shumë se e djeshmja.”,- shprehet Flavio, drejtues i departamentit të marketingut në Eagle’s Eye.

Për të ndjekur intervistën e plotë vizitoni kanalin në youtube të Business  Magazine dhe ndiqni platformat tona për të qëndruar të përditësuar në kohë reale mbi episodet e reja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0