Pandemia vazhdon të ushqejë biznesin e Netflix dhe platformave të tjera që ofrojnë filma dhe seri televizive në abonim, duke ofruar një burim argëtimi në shtëpi në kohë bllokimi. Sipas të dhënave nga Strategy Analytics, tremujori i tretë u mbyll me 769.8 milionë abonentë në të gjithë botën, 28.3% më shumë se 552.1 milionë një vit më parë.
Bazuar në një analizë të 21 platformave kryesore të abonimit në video, sondazhi i studiuesve thekson rritjen vjetore prej 217.6 milionë pajtime. Bëhet fjalë për shifrën më të lartë e regjistruar ndonjëherë, duke mundur rekordin e 211.7 milionë abonentëve të rinj në tremujorin e katërt të 2018.
”Midis kompanive, “Netflix padyshim që mbetet udhëheqësi i padiskutueshëm, por pjesa e tij është ulur në mënyrë të vazhdueshme për shkak të ardhjes së lojtarëve të rinj”, vëren analisti Michael Goodman. Disney +, me rritje të shpejtë dhe zgjerim gjeografik, renditet në vendin e dytë.
LEXO: Netflix përballet me akuza penale për “Ekspozim të ndyrë”
“Shërbimet e abonimit video on demand janë duke luajtur një rol kryesor në ndryshimin e mënyrës se si njerëzit shikojnë TV”, vëren analisti David Mercer, sipas të cilit “qindra miliona familje në të gjithë botën do të largohen nga TV tradicionale dhe TV me pagesë në dekadën e ardhshme “.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.