8 Këshilla për gjetjen e emrit perfekt të Domain-it tuaj


Gjetja e emrit të përsosur të domain-it kërkon një përzierje të fleksibilitetit dhe të krijimtarisë.

Nëse ju jeni i zgjuar (dhe unë e di që ju jeni), instinkt juaj i parë është ndoshta të regjistroni emrin e domain-it me një shtrirje .Com. Me gati 30 vite në përdorim, ajo është bërë një nga domain-et më të gjithanshme, të besuara dhe të njohura në mbarë botën. Ekspertët bien dakord se një emër domain .com është më e preferuar se domain-et e tjerë.

Pra, si mund të përfitoni nga besueshmëria dhe njohja e menjëhershme që .com mund të ofrojë? Ka shumë mënyra për të gjetur emrat në dispozicion të domain-eve .com. Më poshtë janë disa këshilla që mund t’ju ndihmojnë për gjetjen e domain-it.

1. Përdorimi i modifikimeve. Nëse ideja juaj fillestare për një emër domain-i është marrë, mendoni të shtoni një modifikim. Nëse emri i domain-it është për biznesin tuaj, konsideroni të shtoni fjalë që përshkruajnë atë që ju bëni apo të tregoni industrinë që ju punoni. Mundësitë janë të pafundme.

2. Përfshini vendndodhjen tuaj. Shumë biznese sot operojnë në nivel lokal dhe u shërbejnë hapësirave specifike gjeografike. Duke përfshirë këtë informacion në emrin e domain-it mund t’ju ndihmojë t’a bëni faqen tuaj më relevante për kërkim.

3. Shto fjalë kyçe. Hulumtimet e fundit nga Verisign dhe comScore zbuloi se të paturit e një fjale kyçe në emrin e domain-it mund të ndihmojë në marrjen e më shumë klikimeve. Kjo për shkak se përdoruesit e internetit kanë pothuajse dy herë më shumë gjasa të klikojnë mbi një emër domain-i që përfshin fjalën kyçe në kushtet e tyre të kërkimit, në krahasim me një emër domain-i që nuk përmban asnjë nga fjalët kyçe.

4. Provoni një mënyrë unike për të përshkruar markën e biznesit tuaj. Shumë kompani të suksesshme kanë dalë me emra të veçantë duke shtuar ose hequr një shkronjë nga një fjalë e përgjithme si Tumblr; duke kombinuar dy fjalë të zakonshme, ose bashkimi i dy fjalëve në një, si Facebook dhe Instagram; ose duke përdorur një fjalë të përbashkët në një kontekst të ri, si Yahoo.

5. Pyesni dhe mbani mend: Çfarë do të kërkonte një klient në një shfletues për të gjetur biznesin tim?

6. Përdorni një akronim. Kompanitë si AOL, IBM dhe BMW, të gjitha përdorin akronime në markat e tyre dhe emrat e tyre të domain-it.

7. Përdorni mediat sociale. Shumë njerëz dhe biznese e fillojnë udhëtimin e tyre në mediat sociale. Pse të mos e përdorni të njëjtin emër që keni vendosur në mediat sociale si Facebook dhe Instagram për domain-in tuaj?

8. Përdorni një mjet për sugjerim të emrit të domain-it. DomainScope kombinon disa nga këshillat më lartë në një mjet për të dhënë shumë mundësi në dispozicion për emrin e domain-it. E gjithë ajo që ju duhet të bëni është të shkruani fjalë kyçe të interesit dhe një listë e opsioneve përkatëse do të gjenerohet automatikisht për ju që të zgjidhni.

Duke përdorur këshillat më lart dhe me pak kreativitet ju do të jeni në gjendje të gjeni emrin e domian-it. Mbani mend se gjetja e emrit të domain-it është një hap i rëndësishëm që tregon historinë tuaj apo historinë e biznesit tuaj.

Burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale