8 hapa për segmentimin e audiencës - Business Magazine Albania

8 hapa për segmentimin e audiencës

Shumë kompani mendojnë shumë gjerësisht për tregjet që dëshirojnë t’u shërbejnë nga një përqasje e gabuar mendimi se të gjithë klientët janë të vlefshëm ndërkohë që jo gjithmonë ajo rezulton eficente. Më poshtë janë përshkruar tetë komponent për tu patur parasysh në segmentimin e klientëve me saktësi dhe qartësi:

1. Aspironi të jeni specialist

Sipërmarrësit e zgjuar e dinë se specialistët janë në thelb më të vlefshëm se gjeneralistët; psh. një kirurg i zemrës fiton më shumë para se një mjek i përgjithshëm. Megjithatë, shumë njerëz të zhvillimit të biznesit i rezistojnë specializimit sepse mendojnë se po reduktojnë grupin e objektivave. Natyrisht, madhësia ka rëndësi – kompanitë e mëdha publike adresojnë tregjet më të mëdha. Por kompanitë private duhet të fokusohen në shfrytëzimin e pikave dhe prezantimin e ekspertizës brenda atyre tregjeve specifike.

2. Llogaritni madhësinë e tregut dhe shkallën e rritjes

Çdo kompani duhet të llogarisë rregullisht madhësinë e tregjeve të cilave u shërben. Ndjekja e çdo mundësie tregu jo gjithmonë mund të jetë një vendim eficent; Ekipet e menaxhimit duhet të marrin në konsideratë koston oportune të mos ndjekjes së alternativave. Në vlerësimin e një tregu, duhet të merret parasysh edhe norma e rritjes pasi tregjet në rritje pranojnë konkurrencë të re dhe rritje të çmimeve. Tregjet në rënie janë një rrugë drejt erozionit të çmimeve dhe kompresimit të marzhit.

3. Segmentizoni tregun tuaj

Duke pasur një zgjedhje, është më e dobishme të kesh një pjesë më të madhe të një tregu më të vogël. Për shembull, kur 5-Hour Energy hyri në tregun e pijeve, ajo nuk sulmoi konkurrentë të mëdhenj si Coca-Cola, Red Bull ose Monster në industrinë e ushqimeve ose në seksionin frigoriferik. Në vend të kësaj, ajo doli me një aplikim të ri të produktit (një koncentrat) dhe e shiti atë në stendat e çeqeve në dyqanet komode. Siç thonë në kulturnën e lojës së bejsbollit, ata “i godasin atje ku nuk janë”.

Lexo edhe: Fuqizoni marketingun tuaj: 9 Ide të efektshme të ChatGPT për sipërmarrësit

4. Krijoni një propozim vlere unike për çdo segment

Sipërmarrësit shpesh bien në grackën e ofrimit të një propozimi me vlerë universale që zbatohet për çdo treg që ata shërbejnë.  Sot, ofruesit mund të personalizojnë në masë zgjidhjet, në mënyrë që klientët të mund të zgjedhin atributet që zbatohen më mirë për nevojat dhe kontekstin e tyre.

5. Siguroni prova sociale

Sipërmarrësit e mirë krijojnë pjesë të tilla si  studime të rasteve dhe dëshmi që provojnë vlerën e tyre. Materiale të tilla janë me ndikim, sepse ato ofrojnë detaje teknike, të tilla si mënyra për të zgjidhur problemet në një segment të caktuar klienti. Kompanive u rekomandohet të organizojnë ekipet e tyre të shitjes, marketingut dhe madje edhe operacioneve në korsitë e konkretes dhe përshtatjes së vazhdueshme.

7. Krijoni një ‘persona’ të klientëve tuaj

Duke organizuar audiencën tuaj në persona ose tipologji, ju mund të identifikoni profile unike demografike dhe psikografike.

8. Marketo me saktësi

Tashmë po shohim sesi teknologjitë dixhitale përshpejtojnë segmentimin dhe specializimin. Thuaj se klikoni në një reklamë në Facebook për këpucë. Faqja e uljes që rezulton është ndërtuar për një audiencë specifike (në krahasim me një faqe interneti të përgjithësuar). Marketerët përdorin mjete të tilla si Seamless.AI dhe Wiza për të krijuar baza të dhënash me emrat e klientëve, emailet dhe numrat që janë të organizuar sipas segmenteve që duan të shërbejnë.

Me kalimin e kohës, marketingu dixhital mund të ofrojë mundësi të reja për të tregtuar me saktësi edhe më të madhe. Ata që kapitalizojnë janë të gatshëm të përmirësojnë produktivitetin e shitjeve dhe marketingut, i cili është një burim i avantazhit konkurrues.

 

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0