7 strategji efektive sesi startup-i juaj mund të fitojë PR falas -

7 strategji efektive sesi startup-i juaj mund të fitojë PR falas

7 këshilla për pr falas

Për të pasur sukses, startup-et duhet të fitojnë njohuri të markës, besueshmëri dhe besim te audiencat e tyre të synuara. Megjithatë, shumë taktika marketingu të orientuara drejt këtyre qëllimeve mund të jenë të shtrenjta për sipërmarrësit me fonde të kufizuara, si publikimi i lajmeve në agjencitë e shtrenjta të lajmeve ose angazhimi i një agjencie për marrëdhëniet me media.

1.Përdorni udhëheqjen e mendimit

Udhëheqja e mendimit është një mënyrë e shkëlqyer për bizneset për të ekspozuar veten ndaj tregut të tyre të synuar duke ndarë perspektivat dhe ekspertizën e vlefshme në një temë të caktuar në industrinë. Si rezultat, bizneset mund të vendosen si një burim i besueshëm informacioni dhe të fitojnë besimin e audiencës së tyre të synuar.

2.Ndërtoni marrëdhënie me gazetarët

Platformat si HARO (Help a Reporter Out) mund të jenë të shkëlqyera për bizneset që kërkojnë PR falas. Me HARO, bizneset mund të përgjigjen në kërkesat nga gazetarët që kërkojnë burime për të përfshirë në artikujt e tyre. Përmes platformave të tilla, bizneset kanë mundësinë të shfaqin ekspertizën dhe njohuritë në fushën e tyre dhe, në këmbim, të fitojnë më shumë dukshmëri dhe ekspozim në media.

3.Përdorni mediat sociale

Të qenit i pranishëm në media sociale është e rëndësishme sepse ofron një platformë për bizneset për tu angazhuar me klientët e tyre dhe marrë përgjigje. Përveç kësaj, mediat sociale i lejojnë bizneset të arrijnë një audiencë më të gjerë, pasi njerëzit mund të ndajnë lehtësisht përmbajtjen e tyre me audiencën  e tyre.

4.Përdorni në mënyrë maksimale çmimet dhe arritjet tuaja

Në theksuar arritjet dhe historitë e suksesit të një organizate përmes çmimeve dhe njohjeve mund të ndihmojë në krijimin e publicitetit pozitiv, rritjen e njohurisë së markës dhe ndërtimin e besueshmërisë brenda një industri.

Lexo edhe: 6 strategji për zhvillimin e startup-eve

5.Merrni pjesë në ngjarjet e industrisë

Një mënyrë tjetër për të fituar PR falas për biznesin tuaj është pjesëmarrja në ngjarjet e industrisë. Duke marrë pjesë në këto ngjarje, ju dhe biznesi juaj keni mundësinë të lidhni kontakte me profesionistë të tjerë në industrinë tuaj dhe të krijojnë lidhje të rëndësishme që mund të çojnë në publicitet të vlefshëm për markën tuaj. Duke takuar njerëz të rinj dhe ndarë eksperiencën tuaj me ta, mund të ndërtoni besim dhe besueshmëri brenda industrisë suaj.

6.Përdorni dëshmitë e klientëve (word of mouth)

Përdorimi i dëshmive të klientëve  është një mënyrë fantastike për të fituar PR falas për një biznes që është në rritje. Kontaktoni klientët e mëparshëm dhe i kërkoni të ndajnë përvojat e tyre me produktet ose shërbimet tuaja me miqtë, familjarët dhe kolegët e tyre. Kur klientët ndajnë përvojat e tyre pozitive me të tjerët, ajo mund të krijojë një efekt të rrjedhshëm që gjeneron më shumë interes për kompaninë tuaj.

7.Mbështetja lokale

Pjesëmarrja në ngjarje bamirësie dhe komunitare mund të jetë një mënyrë fantastike për të fituar publicitet falas për një markë ose organizatë. Sponsorizimi ose pjesëmarrja në ngjarje që përputhen me vlerat e kompanisë tuaj mund të jetë një mënyrë efektive për të krijuar një imazh pozitiv dhe për të kultivuar marrëdhënie të forta me klientët ose konsumatorët potencialë. Këto ngjarje shpesh tërheqin vëmendjen e mediave, duke i dhënë mundësinë markës suaj për të pasqyruar në media vendore ose kanale të medias sociale.

Startup-et mund ta vendosin veten si ekspertë të industrisë duke përdorur një sërë strategjish të menduara me kujdes. Këto strategji mund të kërkojnë më shumë kohë dhe përpjekje, por mund të japin fryte në të ardhmen duke ndërtuar besim dhe kultivuar marrëdhënie të forta me klientët potencialë.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0