Marketingu në mediat sociale mbetet një sfidë për kompanitë, sidomos sot kur fluksi i postimeve sa vjen e rritet. Kjo rrit nevojën për më shyumë angazhim. Më poshtë ju sjellim disa këshilla të përzgjedhura, për një prezantim sa më të mirë në botën online.
Jini të sinqertë në lidhje me aftësitë tuaja
Ju mund të dëshironi të drejtoni një kanal të suksesshëm në YouTube, por nuk vlen nëse ju mungojnë pajisjet ose ekspertiza e nevojshme për të prodhuar video me cilësi të lartë. Gjithashtu, është e mençur të ofroni përmbajtjen që audienca juaj dëshiron ose vlerëson më shumë. Paraqitja e informacionit tuaj në një format video tek një audiencë që preferon të lexojë sesa të shikojë një video, nuk do të bënte asgjë për të ndihmuar kauzën tuaj. Pra, jini të sinqertë dhe njihni llojin e përmbajtjes që mund të prodhoni dhe atë që audienca do ta vlerësojë.
Shmangni miksimin e preferencave personale me ato të audiencës
Ndërsa bëhet fjalë për postimet në mediat sociale, njerëzve u pëlqen të postojnë për gjërat që i interesojnë. Ju gjithashtu mund të keni një llogari personale ku ju pëlqen të kapni tendencat më të fundit në fushën që ju keni interes.
Megjithatë, kur menaxhoni një llogari biznesi, duhet të përqëndroheni plotësisht në preferencat e audiencës tuaj të targetuar. Ju dëshironi të shkruani përmbajtje që do të tërheqë vëmendjen e tyre, do t’i argëtojë dhe do t’i mësojë diçka. Vetëm për shkak se ju pëlqen të bëni një stil të caktuar postimi në llogaritë tuaja personale, mund të mos funksionojë në llogarinë tuaj të biznesit.
Për të mbajtur audiencën tuaj të përfshirë me markën tuaj, do t’ju duhet të identifikoni pikat e përbashkëta.
Reklamimi në kanalet tuaja
Vizibiliteti është një shqetësim i madh kur bëhet fjalë për marketingun e mediave sociale. Kjo për shkak se kanali juaj është vizibël që njerëzit do të zgjedhin t’ju ndjekin. Për ta arritur këtë, duhet të reklamoni kanalin tuaj në një mënyrë më të theksuar.
Ndër-promovimi është gjithashtu diçka që shumë biznese zgjedhin të bëjnë në ditët e sotme. Ndër-promovimi i referohet promovimit të përmbajtjes suaj nga një kanal në një kanal tjetër. Për shembull, ju shkruani për tweet-et tuaja në Facebook ose anasjelltas. Në këtë mënyrë, ju mund të promovoni aktivitetet tuaja nga një kanal dhe t’ua prezantoni ato ndjekësve tuaj nga ana tjetër. Kjo bëhet pasi jo çdo person ndjek të gjitha kanalet; disa mund të ndjekin vetëm një nga kanalet ku jeni prezent.
Shtimi i lidhjeve në faqet e tjera të mediave sociale në ndonjë nga videot tuaja në youtube është gjithashtu një opsion i shkëlqyeshëm. Shumë njerëz e ndjekin këtë për të njoftuar ndjekësit ose klientët e tyre për praninë dhe aktivitetet e tyre në kanale/rrjete të tjera.
Përqëndrohuni në angazhimin e klientit dhe ndërtimin e komunitetit
Mediat sociale janë një mjet fantastik për të arritur tek audienca juaj e synuar, por ju duhet të jeni strategjik në qasjen tuaj. Ju duhet të kuptoni se nuk është vetëm shfletimi ose mësimi për të cilin njerëzit i qasen internetit. Ata janë gjithashtu atje për ndërveprim. Nëse marka juaj mund t’i tërheqë ata dhe nëse ata mund të identifikohen me të, atëherë ju po shkoni drejt një qëndrimi të suksesshëm në platformën tuaj të mediave sociale.
Kapërcimi i hendekut të komunikimit është thelbësor këtu. Ju mund të ndërveproni ose t’i angazhoni ata duke përdorur një shumëllojshmëri dhe kombinime metodash. Bindini ata të ndajnë përmbajtjen tuaj, duke përdorur hashtags strategjikë, duke përdorur pamje vizuale dhe video janë disa nga mënyrat.
Ju gjithashtu duhet të jeni të hapur ndaj komenteve të klientit tuaj dhe të përmirësoni sugjerimet e tyre, aty ku është e mundur. Jini më mirëpritës ndaj pikëpamjeve të tyre dhe jini të përgjegjshëm.
Reklama me pagesë dhe influencues për të zgjeruar shtrirjen
Shumica e kompanive zgjedhin reklama me pagesë pasi u ofrojnë atyre që të arrijnë te demografia me të cilën nuk kanë ende një marrëdhënie. Reklamat mund të përdoren për të krijuar njohje të markës, qëllime promovuese. Disa kompani marrin gjithashtu ndihmë nga influencuesit. Është një ide e mirë pasi influencuesit janë njerëz me një bazë klientësh ose ndjekës të krijuar tashmë. Njerëzit priren t’i dëgjojnë këshillat e tyre dhe të ndjekin me kujdes atë që sugjerojnë në videot e tyre. Punësimi i tyre ose lidhja me ta për të rritur vlerën e markës suaj shpesh provon një vendim të mirë. Më pas mund të kontaktoni një numër shtesë njerëzish që mund të konvertohen. Për më tepër, mundësia që këto lidhje të reja t’ju ndjekin janë gjithashtu të larta.
Gjithashtu, influencuesit kanë fituar ekspertizën dhe përvojën e nevojshme për të drejtuar një strategji të jashtëzakonshme marketingu në media sociale. Pra, marrja e ndihmës prej tyre mund të katalizojë procesin dhe t’ju ndihmojë të arrini destinacionin e dëshiruar në një kohë më të shkurtër.
Vlerësoni rezultatet dhe përshtatuni
Planifikimi mund të mos jetë gjithmonë i pagabueshëm dhe gjithmonë ka disa rreziqe që lidhen me çdo detyrë në një biznes. Ju mund të dështoni ose mund të keni tejkaluar pritshmëritë tuaja. Në të dyja rastet, gjurmimi luan një rol të rëndësishëm. Vazhdoni të gjurmoni rezultatet tuaja për të gjykuar dhe vlerësuar gjërat që shkuan keq dhe për t’u siguruar që po i përmbaheni planit tuaj të biznesit.
Kur përcaktoni metrika të caktuara, duhet të mbani një gjurmë se sa larg kanë arritur dhe ku prisni që ato të lëvizin nga këtu. Që nga vendosja e qëllimeve deri te përcaktimi i metrikës, ju duhet të vlerësoni se si kanë ecur fushatat tuaja sociale.
Për të përshpejtuar dhe lehtësuar procesin, mund të përdorni gjithashtu një nga mjetet analitike të mediave sociale për të hyrë në informacionin përkatës. Këto mjete mund të tregojnë nëse përmbajtja juaj ka patur sukses apo jo. Kjo do të ishte koha për të analizuar gabimet tuaja dhe për t’i përmirësuar ato.
Të gjitha proceset e përmendura ju drejtojnë drejt krijimit të një strategjie të fuqishme të mediave sociale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.