6 arsye pse duhet të ndërtoni vlerën e markës shpejt në biznesin tuaj - Business Magazine Albania

6 arsye pse duhet të ndërtoni vlerën e markës shpejt në biznesin tuaj

Markë

Po jetojmë në një botë ku markat po bëhen emra të njohur. Një markë e mirëvendosur sjell më shumë të ardhura, ka më shumë avantazhe konkurruese dhe mund të përballojë çdo stuhi, duke e bërë më të lehtë drejtimin e biznesit tuaj dhe eksperimentimin me taktika të reja.

Vlera e markës është një matje disi e paprekshme e njohjes, besimit dhe vullnetit të mirë të markës. Megjithatë, pavarësisht natyrës së saj kalimtare, ajo ka një ndikim të drejtpërdrejtë në shitjet tuaja, pasi marka e qëndrueshme mund të rrisë të ardhurat me 23%. Këtu janë gjashtë arsyet për të rritur vlerën e markës suaj sa më herët

1. Vendos njohjen dhe diferencimin

Me siguri keni dëgjuar për Coca-Cola, një pije joalkoolike, që është rrënjosur jo vetëm në jetën e përditshme, por është bërë edhe simboli jozyrtar i Krishtlindjeve. Është lehtësisht e dallueshme dhe përgjithësisht ka një reputacion të mirë. Krahasoni atë me diçka si DRY, e cila krenohet me një njohje prej 18% në atdheun e saj, SHBA, dhe nuk ka prani diku tjetër. Nuk është e lehtë për t’u kërkuar në google për shkak të emrit të saj dhe ekzistencës së Canada Dry, një markë birre me rrënjë nga 120 vjet më parë. Mund të jetë një produkt i mirë, por është duke luftuar një betejë të vështirë kundër markës së vet. Pavarësisht se sa i mirë është produkti juaj, 59% e njerëzve do të paracaktojnë diçka me të cilën janë të njohur për të provuar markat e panjohura, kështu që nuk mjafton të bërit një produkt të jashtëzakonshëm, por gjithashtu duhet ta bëni atë të dallohet nga të gjithë konkurrentët.

2. Ndërton besimin

Megjithatë, njohja e pastër nuk është e mjaftueshme. Ndërsa fjala e gojës është e rëndësishme për të fituar një shitje fillestare, angazhimi juaj për të mbajtur besimin që ju është dhënë do t’ju fitojë patronazh të vazhdueshëm. 67% e klientëve pranojnë se një reputacion i mirë do t’i bëjë ata të provojnë produktin tuaj. Por, ata nuk do të vazhdojnë ta përdorin nëse nuk fitoni besimin e tyre.

3. Rrit vlerën e markës

Ndërsa vlera e markës zakonisht llogaritet nga metrikat konkrete, disa metrika më kalimtare, si kapitali i markës, ndikojnë ndjeshëm në koston e saj.

Krijimi i kapitalit pozitiv të markës është një proces i gjatë. Siç thotë Warren Buffett, “Pavarësisht se sa i madh është talenti apo përpjekjet, disa gjëra thjesht kërkojnë kohë. Nuk mund të lindësh një fëmijë në një muaj duke lënë nëntë gra shtatzëna”. Hedhja e më shumë parave në marketing nuk garanton një ndjesi të menjëhershme. Për më tepër, ka pasur shumë raste kur ekipet me buxhete të kufizuara marketingu, si Cards Against Humanity ose Dollar Shave Club, arritën të bëhen virale pothuajse brenda natës. Pra, sa më herët të filloni të investoni në marketing, aq më të larta janë shanset tuaja për të thyer zhurmën.

4. Komandon çmime më të larta

Në të kundërt, nëse doni të përfitoni nga marka juaj e krijuar, kapitali i lartë ju lejon të komandoni një çmim më të lartë për produktet ose shërbimet. Klientët nuk do të vënë bast që të paguajnë më shumë për një produkt me cilësi më të lartë.

5. Redukton kostot e marketingut

Rritja e markës tuaj nga zero kërkon shumë kohë, para dhe kreativitet, pra një periudhë kohe. Megjithatë, pasi të keni marrë iniciativën, do të filloni të shihni fitime më të larta nga përpjekjet tuaja të marketingut. Mesatarisht, klientit i duhen tetë prekje (ky numër mund të ndryshojë në bazë të industrisë) me markën për të bërë një blerje, që do të thotë se ata duhet të dëgjojnë ose shohin reklamat tuaja tetë herë përpara se të kryejnë realisht. Megjithatë, përmbajtja e krijuar nga përdoruesit ndihmon në uljen e këtij numri dhe është, në një farë mënyre, “prekje” falas. Matematika është e thjeshtë: sa më pak kontakte i nevojiten klientit për t’u konvertuar, aq më pak burime duhet të shpenzoni, edhe nëse investimi fillestar është i madh.

6. Përmirëson rezistencën ndaj krizës

Rezistenca ndaj krizës është një rrugë me dy drejtime. Nga njëra anë, kur marka juaj përballet me një krizë, kapitali i mirë do t’ju ndihmojë të qëndroni në këmbë, pasi do të keni një fluks të qëndrueshëm klientësh besnikë. Nga ana tjetër, kur kriza është më globale dhe ndikon në fuqinë blerëse të klientëve, kapitali pozitiv do t’ju bëjë kandidatin kryesor për blerje. Në fund të fundit, pse njerëzit do të provonin diçka të re nëse e dinë që marka juaj ofron produkte cilësore me çmime të mira?

Krijimi i vlerës së markës është një proces i gjatë. Në fund të fundit, sa më herët të filloni të nxisni besimin, besnikërinë dhe njohjen midis klientëve tuaj, aq më mirë. Një markë e mirëvendosur sjell më shumë të ardhura, ka më shumë avantazhe konkurruese dhe mund të përballojë çdo stuhi, duke e bërë më të lehtë drejtimin e biznesit tuaj dhe eksperimentimin me taktika të reja.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0