5 mënyra për t'i dhënë një përshtypje të mirë punëdhënësve kur jeni duke kërkuar për punë! - Business Magazine Albania

5 mënyra për t’i dhënë një përshtypje të mirë punëdhënësve kur jeni duke kërkuar për punë!

5 mënyra për t'i dhënë një përshtypje të mirë punëdhënësve kur jeni duke kërkuar për punë!

Mund të duhen disa muaj kërkim pune për të gjetur rolin e duhur. Këtu janë pesë mënyra për të krijuar një përshtypje të parë të qëndrueshme dhe për të përshpejtuar atë afat kohor. Më shumë se gjasa, ajo përshtypje e parë fillon përpara se të takoheni personalisht.

Realisht, mund të duhen disa muaj kërkim pune për të gjetur rolin tuaj ideal. Duke ndjekur këto këshilla, do të keni më shumë gjasa të bëni një përshtypje të parë yjore dhe ta përshpejtoni atë afat kohor.

1.Rishikoni profilet tuaja të mediave sociale
Nuk ka asgjë më të keqe se të kesh një rekrutues në faqen tënde në Facebook vetëm për të parë postime që mund të konsiderohen “të papërshtatshme”. Përpara se të nisni fushatën tuaj të kërkimit të punës, kërkoni pak në Google  vetë. Kjo do t’ju japë një ide të mirë se si duket marka juaj personale. Më pas bëni llogaritë tuaja të mediave sociale private ose fshihni çdo postim që nuk do të dëshironit të shfaqej gjëkundi tjetër. Nëse keni llogari të vjetra nga vitet e adoleshencës, mund të jetë koha për t’i çaktivizuar ato. Nuk është për t’u habitur që 95% e rekrutuesve janë në LinkedIn në kërkim të kandidatëve për punë. Pra, sigurohuni që të përditësoni profilin tuaj duke shtuar një titull përkatës, aftësi, foto (profil dhe sfond) dhe seksion përmbledhës. Rekrutuesit lexojnë gjithashtu rekomandime, kështu që përfshini të paktën pesë ose më shumë nga ish-shefat, kolegët ose partnerët.

Lexo edhe:Albagame, “galeria” e lojërave, pjesë e shoqatës së e-commerce në Shqipëri

2.Investoni në një rezyme të përshtatur
Me shtrëngimin e ekonomisë dhe hapjet e vendeve të punës duke u bërë më konkurruese, rekrutuesit janë të përmbytur me rezyme. Si rezultat, është më e rëndësishme se kurrë të dalloheni nga aplikantët e tjerë. Për të mos përmendur që rekrutuesit shpenzojnë vetëm 7.4 sekonda për të kontrolluar CV-në tuaj, sipas një studimi të ndjekjes së syve të Ladders. Kjo do të thotë të përshtatni CV-në tuaj dhe të shmangni fjalët e pakuptimta si të orientuar drejt detajeve, të bazuara në rezultate dhe lojtar ekipor. Në vend të kësaj, krijoni një rezyme tërheqëse duke:

  • Duke qenë specifik
  • Përdorimi i fjalëve kyçe specifike të industrisë
  • Duke shfaqur rezultate sasiore
  •  Në këtë mënyrë, rekrutuesi do të jetë i emocionuar për kandidaturën tuaj dhe do të dëshirojë të mësojë më shumë.

3.Mbërrini në intervistë të përgatitur
Një mënyrë tjetër për të lënë një përshtypje të mirë është të mësoni gjithçka që mundeni për organizatën dhe intervistuesit. Mos shikoni vetëm faqen e internetit të kompanisë. Gjithashtu, rishikoni llogaritë e tyre në mediat sociale, artikujt e lajmeve dhe mbulimin e mediave të tjera. Përveç kësaj, bisedoni me njerëzit në rrjetin tuaj për të kuptuar kulturën e kompanisë. Jini të gatshëm të shpjegoni pse jeni të interesuar për këtë rol dhe kompani të veçantë dhe pse do të ishit kandidati më i mirë.

4.Bëni një provë
Nëse jeni duke kryer një intervistë me video, testoni pajisjet para kohe për t’u siguruar që nuk ka defekte teknike. Zgjidhni një vend që është i qetë me ndriçim të bollshëm. Praktikohuni për intervistën me video si në një takim personal. Gjëja numër një që rekrutuesit urrejnë të shohin në një intervistë video është shpërqendrimi. Për fat të mirë, kjo është diçka që mund ta shmangni lehtësisht. Merrni hapa për të hequr ndërprerjet duke:

  • Vendosur   telefonat tuaj në heshtje
  • Heqja e kafshëve shtëpiake ose vendosja e tyre në një dhomë tjetër
  • Mbyllni dritaret tuaja për të eliminuar zhurmat e jashtme
  • Vendosja e një tabele në derën tuaj të përparme që paralajmëron njerëzit që të mos i bien ziles
  • Gjatë intervistës, mbani kontaktin me sy duke parë kamerën e internetit dhe shmangni ngacmimet.
  • Dëgjoni në mënyrë aktive duke tundur kokën kur është e përshtatshme, në mënyrë që ata të dinë që ju po i kushtoni vëmendjen tuaj të plotë.
  • Së fundi, është mirë të buzëqeshni gjatë gjithë intervistës, por jo aq shumë sa të duket e panatyrshme.

5.Vazhdoni pas intervistës
Ka disa gjëra që mund të bëni për t’i dhënë vetes një avantazh konkurrues. Së pari, dërgoni emaile falënderimi të personalizuara për të gjithë ata me të cilët keni kryer intervistat. Nëse nuk e keni bërë tashmë, është gjithashtu një ide e mirë të lidheni me ta në LinkedIn. Në të njëjtën kohë, mund të dëshironi të bashkëngjitni informacion shtesë për të forcuar kandidaturën tuaj, si një artikull lajmesh, portofol ose mostra pune. Pastaj nëse nuk keni dëgjuar asgjë brenda kornizës kohore që ata dhanë, dërgoni një email të shkurtër vijues. Më e rëndësishmja, mbani opsionet tuaja të hapura dhe mos e ndaloni kërkimin e punës.

Kur kërkoni punë, krijimi i një përshtypjeje të parë pozitive ju ndihmon të dalloheni në një det kandidatësh të kualifikuar. Mos u kënaqni vetëm me dërgimin e një CV të përgjithshme. Duke ndërtuar markën tuaj personale dhe duke kaluar një milje shtesë, do të shpërbleheni me mundësi përtej asaj që mendonit të ishte e mundur.

CEA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0