Njoftimi i mirë përdorur i biznesit për të “punësuar ngadalë, por pushoni shpejt” ka shumë kuptim. Mençuria është që nëse “punësojmë ngadalë”, marrim kohë të mjaftueshme për të eksploruar me kujdes personalitetin, stilin e punës, aftësitë, kompetencat e një kandidati të mundshëm, etj., atëherë do të ketë më pak gabime në punësim.
Më pak gabime në punësim do të thotë më pak kohë dhe para të humbura.
“Pushoni shpejt” gjithashtu ka kuptim. Teoria është se ju e lini dikë të shkojë sapo të kuptoni se ai po bëhet një “mollë e kalbur” – qoftë kjo në performancë, etikë apo qëndrim.
Kjo këshillë e madhe është më e vështirë për t’u ndjekur për sipërmarrësit. Ja pse:
Sa më i vogël biznesi juaj, aq më kritik bëhet për çdo person. Sipërmarrësit zakonisht presin deri në momentin e fundit të mundshëm përpara se të bëjnë gjëra themelore si marrja e një zyre, blerja e asaj pajisjeje të shtrenjtë … ose punësimi i dikujt për të hequr një pjesë të ngarkesës nga kushdo që po e bën atë aktualisht.
Ju jeni shumë i zënë! Keni nevojë për dikë tani. Kjo është një krizë! Ka një problem me “menaxhimin e krizës”, ajo shkakton vendime të nxituara.
Mund të ketë një arsye që dikush rezumeja e të cilit duket kaq e mrekullueshme sa nuk mund ta besoni është në dispozicion. Ndoshta ato aftësi apo ajo diplomë nuk janë as, le të themi, “të sakta”? Ju nuk do ta vini re nëse e nxitoni procesin.
Nëse jeni duke u mbytur në punë ose duke kaluar një fazë rritje, ose nëse dikush u largua papritur, shanset janë që ju të përpiqeni të gjeni personin e duhur. Ju mund t’i trajnoni ata në punë, apo jo? Ju mund t’u jepni atyre bazat dhe pastaj me siguri, ata do të përballen me sfidën, apo jo? Shumica e njerëzve kanë etikë, janë punëtorë dhe të denjë, apo jo?
Jo gjithmonë.
Më poshtë janë pesë gjërat që duhet të bëni përpara se të punësoni dikë, pavarësisht se sa dëshpërimisht keni nevojë për ndihmë.
Lexoni: Opinion – Sistemi i punësimit është në një krizë integriteti
- Shkruani se çfarë do të bëjë ky person dhe çfarë lloj personi do të shkëlqejë në atë pozicion
Kështu bëjnë kompanitë e mëdha. Nëse i punësuari i ri do të përgjigjet në telefon, a do të dëshironit në mënyrë ideale dikë që tingëllon si duhanpirës i përjetshëm apo i freskët, pozitiv dhe energjik? Nëse e urreni mikro-menaxhimin, a keni nevojë për dikë që është i shkathët dhe që merr iniciativën, përveç kryerjes së detyrave specifike? Kur mendoni për aftësitë që ju nevojiten dhe personalitetin që dëshironi, tashmë keni më shumë gjasa të gjeni personin e duhur.
- Shkruani një reklamë tepër gjithëpërfshirëse
Vendosni të gjithë listën tuaj të dëshirave në reklamë. Aftësitë, edukimin, tiparet e personalitetit, të gjitha këto. Në vend që të trembni njerëzit e duhur ose të jepni sinjale për një intervistë të rremë, do të keni shumë më tepër gjasa të tërhiqni dikë që lexon reklamën tuaj dhe thotë: “Ky jam unë! Kjo jam unë! Do të doja të punoja për një kompani që vlerëson Kush jam unë!” Ju mund të eleminoni çdo falsifikues në një intervistë telefonike.
- Vendosni një “truk” në reklamën tuaj
Një nga këshillat më të mira të punësimit është që në fund të çdo reklame Help Wanted, duhet të ketë tre udhëzime të sakta për të aplikuar për vendin e punës. Një prej tyre është një truk i veçantë. Duke supozuar se aftësia për të ndjekur udhëzimet është kritike për rolin, një nga udhëzimet duhet të jetë: “Përgjigjuni kësaj reklame, por ndryshoni subjektin e emailit në… (çfarëdo qoftë).” Ata që nuk e ndryshojnë rreshtin e subjektit mund të fshihen menjëherë, sepse ose nuk u kujdesën aq sa duhet për të lexuar të gjithë reklamën ose nuk janë mjaft të vëmendshëm ndaj udhëzimeve.
- Intervistoni në mënyrë inteligjente
Një intervistë e parë nuk është një rast për të shitur se sa e mrekullueshme do të ishte të punonin për kompaninë tuaj. Është mundësia për të zbuluar nëse ka një përshtatje legjitime. Zhvilloni, pyesni dhe dëgjoni përgjigjet e pyetjeve që lidhen drejtpërdrejt me tiparet e personalitetit që kërkoni. Aftësitë e supozuara janë tashmë në rezume. Ju mund t’i verifikoni ato kur kontrolloni referencat dhe gjithmonë duhet të kontrolloni referencat.
- Intervistoni më shumë se një person … dhe intervistoni të paktën dy herë punonjësit e mundshëm
Ne të gjithë kemi një prirje të natyrshme për të pëlqyer këdo që na pëlqen dhe nuk i pëlqejmë të tjerët. Natyrisht, sa më e vogël të jetë kompania, aq më e rëndësishme është që t’ju pëlqejnë njerëzit me të cilët do të kaloni 40 orë në javë, por mos punësoni askënd pa të paktën dy intervista. E para mund të jetë një intervistë e shkurtër telefonike, e ndjekur në mënyrë ideale nga dy takime ballë për ballë. E rëndësishme: KURRË mos punësoni dikë nëse është vetëm kandidat i kualifikuar për këtë punë. Mundohuni që të paktën të keni dy njerëz po aq të kualifikuar gjatë procesit. Kjo do t’ju shpëtojë nga nxitimi i procesit ose marrja e një vendimi të bazuar në krizë. Ia vlen pritja. Ju do të investoni pagën e tyre për javë, ndoshta muaj, gjatë periudhës së trajnimit.
Lexoni: Si të shmangni punësimin e narcistëve simpatikë
Këto pesë këshilla do t’ju ndihmojnë të punësoni shumë më me vetëdije dhe kujdes. Ato janë të realizueshme për sipërmarrësit, pavarësisht nëse ky do të jetë punësimi juaj i parë apo i dhjeti.
Këto mësime të fituara me vështirësi do t’ju ndihmojnë të punësoni ngadalë dhe të largoni shpejt … dhe të zvogëloni nevojën për të punësuar njerëz që thjesht po zvarriten pranë. Për të ndërtuar një kompani të suksesshme nga themeli, ne të gjithë duhet të zgjedhim njerëzit më të mirë për këtë punë. Shpërblimi dhe inkurajimi i tyre, sigurimi i një mjedisi të mirë pune, ndarja e fitimeve, etj. — gjithçka vjen pasi të gjeni njerëzit e duhur që do të investojnë kush janë dhe çfarë dinë për t’ju ndihmuar të ndërtoni kompaninë tuaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.