Si të shmangni punësimin e narcistëve simpatikë - Business Magazine Albania

Si të shmangni punësimin e narcistëve simpatikë

narcist

Mblidhni një grup të panjohurish dhe u kërkoni atyre të zgjedhin një udhëheqës dhe një përqindje e lartë do të zgjedhin anëtarin më narcizist të grupit. “Duhet të ketë 20 ose 30 studime që e demonstrojnë këtë,” sipas Charles O’Reilly të Stanford Business School.

Kjo sepse besimi dhe karizma që narcizistët shfaqin fillimisht, keqkuptohen lehtësisht nga lidershipi. Në fakt, ato ndonjëherë mbivlerësohen. A janë narcizistë apo vizionarë Steve Jobs dhe Elon Musk? Ndoshta pak nga të dyja.

Por, ndërsa udhëheqësit e mëdhenj dhe narcizistët e tërbuar mund të duken të ngjashëm në fillim, rezultatet e punësimit të një narcizisti të vërtetë janë të zymta. Një sërë studimesh tregojnë se me kalimin e kohës, mungesa e integritetit dhe vetëbesimi i tepruar mashtrues çojnë në një kulturë toksike, performancë më të ulët dhe më shumë procese gjyqësore.

E gjithë kjo do të thotë se është edhe e lehtë të bëhesh pre e sharmit të një narcizisti dhe që dëshiron ta shmangësh duke e bërë atë me çdo kusht. Si mund të arrish ta ndalosh veten të joshesh nga egomaniakë? Në Universiteti e Kalifornisë, Berkeley, profesoresha Jennifer Chatman, e cila studion udhëheqësit narcisistë, kohët e fundit ofroi këshilla të dobishme.

Lexo:Pesë fazat e ciklit të jetës së biznesit: Në cilën fazë jeni?

Si të shmangni punësimin e narcistëve simpatikë

Mos e merrni fjalën e tyre të mirëqenë

Narcizistët mund të jenë karizmatikë në fillim, por mungesa e shqetësimit të tyre për të tjerët do të thotë që ata të tjetërsojnë kolegët e tyre në planin afatgjatë. Një nga mënyrat më të mira për të nuhatur një narcizist atëherë është të flisni me ata që kanë punuar me të më parë. Dhe jo vetëm disa të zgjedhur me dorë që një punësim i mundshëm ofron si referenca.

Në mënyrë të ngjashme, një rishikim 360 gradë me raportet e drejtpërdrejta të një udhëheqësi për promovim mund të jetë zbulues.

“Të zbulosh se cili është historiku i vërtetë i kandidatit për sa i përket zhvillimit të njerëzve dhe dhënies së kredisë për arritjet është thelbësore. Narcizistët nuk japin dhe ka shumë më pak të ngjarë të ndihmojnë njerëzit e tjerë të zhvillohen si udhëheqës”, tha Chatman kohët e fundit për Quartz.

Narcisistët shpesh janë tregimtarë tërheqës, duke shitur vizione të mëdha për të ardhmen pa u shqetësuar aspak se sa janë të realizueshme në të vërtetë. Mos u befasoni nga planet e mëdha, të shitur me entuziazëm. Kërkoni detaje dhe jini këmbëngulës.

“Kontrolloni supozimet, kontrolloni parashikimet, kontrolloni investimin e kërkuar”, këshillon Chatman. “Të gjitha aspektet e planit duhet t’i nënshtrohen një analize shumë rigoroze”.

Të dyja këto rekomandime përfshijnë të qenit të vetëdijshëm se sa tërheqës mund të jetë narcisti fillimisht dhe ta lidhni veten tuaj me realitetit për të mos u joshur. Me fjalë të tjera, vetëm sepse udhëheqësit e ardhshëm flasin mirë, mos e merrni fjalën e tyre të mirëqenë. Kontrolloni për t’u siguruar që ata me të vërtet janë po aq të suksesshëm dhe të dashur sa bëjnë vetë dhe këmbëngulni për të vendosur specifikat për çdo plan në të ardhmen.

Kjo mund të tingëllojë e tepërt, por dhjetëra studime tregojnë se sa shpesh jemi magjepsur nga narcizistët. Ndaj përsëritet kjo këshillë. Herën tjetër kur të punësoni për një rol drejtues, verifikoni gjithçka ose mund të zbuloni se keni lejuar një narcizist toksik në mesin tuaj.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0