Partneritetet strategjike janë gjithmonë një mënyrë e zgjuar për të rritur më shpejt biznesin tuaj dhe për t’u zgjeruar në tregje të reja. Edhe më e zgjuar është të shikohet përtej mundësive konvencionale ose të pritshme. Për të krijuar produkte krejtësisht të reja, për t’i mbajtur punonjësit të lumtur ose për të arritur qëllime afatgjata ambicioze, ia vlen të bëhesh kreativ se me kë bashkohesh dhe madje të shikosh shumë larg industrisë ku operon.
Më poshtë janë katër çifte kompanish që kohët e fundit arritën jashtë sektorëve të tyre për të ndërtuar partneritete me përfitim reciprok.
- Meta dhe EssilorLuxottica
Më 28 tetor, Facebook njoftoi zyrtarisht se po riorganizohej nën një kompani të re mëmë, Meta. Por fillimisht ofroi një vështrim në metaverse, rrjetin social të planifikuar të realitetit virtual dhe të shtuar, mbi një muaj më parë me publikimin e Ray-Ban Stories, një linjë syzesh dhe syze dielli të teknologjisë së lartë të zhvilluara në partneritet me Ray-Ban, pjesë e EssilorLuxottica. Çdo syze vjen me një kamerë të integruar, mikrofon dhe grup altoparlantësh, duke u mundësuar përdoruesve të bëjnë fotografi dhe të shkrepin video të shkurtra për mediat sociale.
Blerja nga konsumatorët e një linje syzesh inteligjente është një pengesë e madhe, veçanërisht pas dështimit të Google Glass të shumëpërfolur. Pajisjet e tilla nuk mund të jenë thjesht të reja, ato gjithashtu duhet të kenë faktorin e lezetshëm. Këtu hyri partneriteti me Luxottica. Gjiganti i syzeve solli forcën e tij në modë dhe dizajn për të plotësuar përvojën e konsumatorit dhe ekspertizën e softuerit të Meta. “Nëse duam që vizioni AR të realizohet dhe që syzet dhe pajisjet e këtij lloji të bëhen një produkt i zakonshëm,” thotë Ankit Brahmbhatt, drejtuese e projektit të Meta’s Reality Labs, “do të jetë për shkak të këtyre llojeve të bashkëpunimeve.”
- Bumble dhe Delicious Hospitality Group
Bumble, kompania që qëndron pas aplikacionit të njohur të takimeve dhe rrjetëzimit, ka qenë prej kohësh e interesuar në ndërtimin e hapësirave offline që përdoruesit e saj të takohen. Sipërmarrja e saj e parë e tillë erdhi në vitin 2017, me një hapësirë të përkohshme pop-up në lagjen Soho të Manhattan të quajtur Bumble Hive NYC. Këtë vit, kompania njoftoi se do të hapte një objekt të përhershëm vetëm disa blloqe më larg: një kafene dhe bar të quajtur Bumble Brew.
Projekti u lançua në partneritet me Delicious Hospitality Group, i cili operon restorante të nivelit të lartë rreth qytetit të New York, si Pasquale Jones dhe Charlie Bird. “Duke pasur parasysh se Bumble Brew është një zgjatim i dritareve tona të shfaqura Bumble Hive, krijimi i një hapësire në partneritet me Delicious Hospitality Group ishte një hap i natyrshëm i ardhshëm,” thotë Julia Smith Caulfield, drejtuesja e partneriteteve të markave të Bumble. “Jo vetëm që kompania mbikëqyr një grup restorantesh dhe biznesesh shumë të mirënjohura, por ne kemi admiruar prej kohësh partneritetet e tyre unike dhe idetë e menduara jashtë kornizave”. Delicious Hospitality Group drejton funksionimin e përditshëm të kafenesë, e cila u hap më 21 tetor.
- Microsoft dhe Code Republic
Dizenjuesi i çantave luksoze Code Republic nisi partneritetin e tij me gjigantin e teknologjisë pasi një ekzekutiv i Microsoft vizitoi një nga dyqanet e tij kryesore në Australi në vitin 2019. Code Republic me qendër në qytetin e New York kishte projektuar një çantë të përshtatshme për një nga tabletët Surface të Microsoft duke e lënë ekzekutivin të emocionuar për mundësinë e zhvillimit të aksesorëve të nivelit të lartë për pajisjet Microsoft. Sot, Code Republic ofron çanta dore të të gjithë linjës së produkteve Surface.
“Nëse shikoni çantat e teknologjisë së konsumatorit, shumica e tyre, për fat të keq, janë projektuar kryesisht duke pasur parasysh konsumatorin mashkull”, thotë themeluesja dhe CEO e Code Republic, Anthea Rowan. “Dhe nëse shikoni tregun e çantave të dorës, asgjë nuk është projektuar posaçërisht për teknologjinë, jo vetëm xhepat dhe funksionalitetin, por edhe forca dhe qëndrueshmëria që kërkohet.” Rowan thotë se çantat janë pritur mirë nga gratë profesioniste, të cilat janë mërzitur me përdorimin e çantave të shpatullave të fokusuara tek meshkujt. Produktet e zhvilluara për partneritetin e Microsoft tani përbëjnë afërsisht gjysmën e biznesit të saj.
- &Pizza dhe Lyft
Michael Lastoria, CEO dhe bashkëthemelues i &Pizza, është i njohur për mbrojtjen e trajtimit më të mirë të punëtorëve dhe një pagë minimale më të lartë. Në vitin 2019 ai nisi një iniciativë të guximshme për të ndihmuar punonjësit e zinxhirit me bazë në Uashington, D.C., duke bashkëpunuar me aplikacionin e udhëtimit Lyft për t’u ofruar atyre udhëtime falas dhe me zbritje.
“Filloi me udhëtimet natën vonë, sepse një numër i dyqaneve tona janë të hapura deri në 4 të mëngjesit,” tha Lastoria për Inc. “Ju po niseni në 5 ose 5:30 të mëngjesit. Nuk ka trena dhe oraret e autobusëve janë tepër të kufizuar. Dhe kështu ne filluam të zgjidhim nevojën se si t’i çojmë njerëzit në shtëpi të sigurtë.”
Partneriteti ishte një sukses i madh me punonjësit kur filloi, por vlera e tij u bë vërtet e dukshme gjatë pandemisë. Lastoria thotë se politika bëri ndryshimin në mbajtjen e stafit të angazhuar. “Ne lulëzuam,” thotë ai, duke shtuar se &Pizza kaloi dy raunde financimi gjatë pandemisë. “Njerëzit që erdhën për të punuar për kompaninë dhanë më të mirën, dhe ne dhamë rezultate.”
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.