Brian dhe Scott Rudolph janë vëllezër dhe bashkëthemelues të Banza. Ideja e tyre e biznesit lindi nga një ndjeshmëri ndaj glutenit dhe 10 vjet më vonë, u zgjerua nga makaronat e qiqrave në ushqime duke përfshirë pica, mac, djathë dhe më shumë.
Është më argëtuese të ndërtosh një biznes, nëse je i apasionuar pas misionit
Përpara Banzës, Brian mendonte të hapte një kompani teknologjike. Ai e nxori idenë nga një mik, i cili i bëri një pyetje të thjeshtë: “Nëse do t’a dinit se duhet të punonit për të për 10 vitet e ardhshme, a do t’a bënit akoma?”
Kjo e bëri atë të kuptonte se nuk ishte shumë i apasionuar pas kësaj. Në të njëjtën kohë, Brian mësoi se kishte ndjeshmëri ndaj glutenit dhe ishte i vendosur të bënte makarona që mund të hante. Ai shpejt zbuloi se makaronat e bëra nga qiqrat nuk ekzistonin. Njerëzit ishin të ngazëllyer për idenë, por nevoja e tij personale dhe pasioni për produktin e ndihmuan atë të evoluonte në një ide biznesi për të cilën ai ishte i emocionuar. Ai shpejt e bindi vëllain e tij, Scott, të linte punën në financë për t’a ndihmuar atë të niste Banza. Dhjetë vjet më vonë, ajo u zgjerua në kategori të tjera ushqimesh komode si: pica, mac, djathë dhe waffles.
Përballja me sfidat me optimizëm afatgjatë dhe realizëm në kohë reale do të çojë në jetëgjatësi
Pavarësisht nga shumë sfida të hershme me prodhimin dhe komercializimin, Brian dhe Scott ruajtën besimin e tyre në mundësinë masive që kishin për të krijuar ushqime bazë për familjet. Ata besonin se njerëzit do të zgjidhnin një version të makaronave me vlera ushqyese dhe me shije të shkëlqyer në vend të alternativave konvencionale.
Përqendrohuni në punësimin e njerëzve më të mirë që në fillim dhe do të vazhdoni të tërhiqni talentet më të mira
Brian dhe Scott besojnë se punësimet tuaja të para janë disa nga vendimet më të rëndësishme që mund të merrni, pasi tërheqja e talenteve të larta krijon një cikël të virtytshëm. Ata janë të habitur me kalibrin e ekipit që tani drejton dhe punon në kompani. Ndërsa Banza është rritur, ata e kanë strukturuar kompaninë rreth talentit të punonjësve në vend dhe anasjelltas.
Investoni kohë në ndërtimin e një rrjeti të besueshëm të njerëzve që i admironi dhe ju besoni
Brian dhe Scott shpenzuan shumë kohë duke u lidhur me rrjetet në ditët e para. Ata donin të mësonin nga markat që admironin, si Chobani , dhe nuk kishin frikë t’u dërgonin emaile të ftohta akademikëve që kishin shkruar punime kërkimore mbi makaronat me bishtajore. Qëllimi i tyre ishte të fitonin sa më shumë njohuri dhe të ndërtonin marrëdhënie të forta gjatë rrugës. Ata e vlerësojnë suksesin e tyre të hershëm për këtë qasje.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.