4 Libra klasikë të biznesit të rekomanduar nga Jeff Bezos, Bill Gates dhe Mark Zuckerberg - Business Magazine Albania

4 Libra klasikë të biznesit të rekomanduar nga Jeff Bezos, Bill Gates dhe Mark Zuckerberg

Librat mund të na shpëtojnë nga vitet e provave dhe gabimeve monumentale. Një libër përmban eksperimente. Dekada mësimesh. Na lejon të zbulojmë në 100 ose 200 faqe të gjitha mendimet dhe përvojat e autorit. Vetëm për dhjetë dollarë! Magjike, apo jo? Nëse po kërkoni për një lexim të mirë, mund t’ju sugjerojmë librat e preferuar të Bill Gates, Jeff Bezos dhe Mark Zuckerberg dhe një klasik të ekonomisë? Bëhuni gati të frymëzoheni dhe të befasoheni!

Business Adventures: Twelve Classic Tales from the World of Wall Street nga John Brooks

Investitori dhe biznesmeni Warren Buffett e rekomandoi këtë libër (dhe i’a dhuroi) themeluesit të Microsoft, i cili kurrë nuk kishte dëgjuar për të. Ai kishte dalë nga shtypi që nga vitet 1960 dhe autori vdiq në 1993. Por disa vjet më parë, Gates tha: “Më shumë se dy dekada pasi Warren Buffett ma huazoi mua dhe më shumë se katër dekada pas botimit të tij të parë, ky libër është akoma libri më i mirë i biznesit që kam lexuar ndonjëherë. ”

“Business Adventures” është një koleksion prej 12 historish të vërteta, të cilat kanë pak të përbashkëta përveç stilit në të cilin tregohen. Një histori përshkruan “rrëzimin e madh” të 28 majit 1962, si të lidhur nga burime të shumta që kujtojnë se si e përjetuan, si ishte mjedisi dhe si përfundoi. Një tjetër tregon historinë e Edsel, makina e quajtur pas djalit të Henry Ford dhe e cila gati sa nuk falimentoi gjigantin e automjeteve në mes të shekullit të 20-të. Më pas është skandali General Electric dhe ngritja mbresëlënëse e Xerox. Gjëra të shkëlqyera!

Lexoni: Kostoja e humbjes së punonjësve tuaj më të mirë. Si ta shmangni atë?

Good to Great nga Jim Collins

Sot, Amazon është një nga tre kompanitë më të mëdha në botë, por nuk ka qenë gjithmonë kështu. Në fillim të vitit 2001, kompania ishte katër vjeç dhe ende nuk kishte raportuar fitime. Më pas Jeff Bezos i erdhi një ide dhe ngriti telefonin.

Në anën tjetër ishte Jim Collins, autor i “Good to Great: Why Some Companies Make the Leap … And Others Don’t”. Collins dëgjoi këshillën e Bezos dhe vendosi të bënte një vizitë në selinë e Amazon.

Pasi Collins foli me ekipin menaxhues të kompanisë, Jeff vendosi të ndryshojë strukturën ekonomike sipas këshillave të Collins.

Në një podcast me Kara Swisher, Collins kujtoi se u tha atyre që të ndalonin së përqendruari në fitimet afatshkurtra dhe të merrnin vendime afatgjata, atë që ai e quan “logjika e paepur” e suksesit.

“Një kompani duhet të kalojë kohë  duke u marrë me zhvillimin dhe gjenerimin e vrullit të rritjes”,-shpjegoi Collins.

Puna e Collins sugjeron që një kompani duhet të përqendrohet në ndërtimin e një gjëje për të drejtuar një tjetër.

Në të vërtetë, plani duhet të ketë qenë shumë logjik sepse ka funksionuar. Ishte tremujori i fundit i vitit 2001 kur Amazon raportoi për herë të parë një fitim.

Me këtë njohuri të ndërtuar, Bezos dhe ekipi i tij në Amazon ishin në gjendje të bënin ndryshimet e nevojshme strategjike në biznes për të drejtuar timonin e tyre për sukses.

Mësimet që Amazon i absorboi dhe që e katapultoi atë në dominimin global janë përmbledhur në libër. Ne nuk garantojmë që pasi ta lexoni, do të keni një vlerë neto prej më shumë se 182 miliardë dollarë, por jemi shumë të sigurt se do të krijoni një ide më të mirë se si të ndërtoni një biznes të shëndetshëm dhe të lulëzuar.

The Wealth of Nations nga Adam Smith

Ky klasik, botuar për herë të parë në 1776, kërkohet akoma të lexohet në departamentet e Ekonomisë në universitet. Skocezi Adam Smith ishte i pari që shkroi për një temë komplekse që pati pasoja masive, libri i tij ndërtoi themelin për kapitalizmin.

“Pasuria e Kombeve” përshkruan rrënjët e prosperitetit në Angli dhe Holandë dhe propozon teori ekonomike në lidhje me punën, tregun, natyrën e pasurisë, pagat dhe akumulimin e kapitalit, midis koncepteve të tjera. Për Smith, tregu udhëhiqej nga një “dorë e padukshme” ose ndjekja falas e interesave individuale që përfitonin të mirën e përbashkët duke zgjidhur problemet.

The End of Power nga Moisés Naím

“Një vit me libra” është emri i rrethit virtual të leximit të Mark Zuckerberg, i cili i kushtohet një libri të ri çdo 14 ditë. Pasi Zuckerberg e rekomandoi këtë libër në grupin e tij në Facebook, ai u shit në më pak se 48 orë në të gjithë botën. Financial Times e votoi atë si librin më të mirë të vitit në 2013 dhe fama e tij është rritur që nga ajo kohë.

Në “Fundi i Fuqisë”, Moisés Naím, një gazetar i njohur i Venezuelës, përshkruan luftën midis mega lojtarëve dikur dominantë dhe mikro fuqive të reja që tani i sfidojnë ata në të gjitha fushat e veprimtarisë njerëzore. Autori shpjegon se si fundi i pushtetit po ndryshon gjithçka në botën tonë, nga korporatat e mëdha tek sipërmarrësit e shkathët, nga pallatet presidenciale në sheshet publike.

Gjëja e bukur dhe e qëndrueshme për fuqinë është se ajo kurrë nuk zhduket. Thjesht zhvendoset, nga General Motors në Google, për shembull. Ose nga kritika letrare te Oprah Winfrey dhe Elke Heidenreich dhe prej andej te njerëz si Mark Zuckerberg.

Fuqia, si energjia, nuk krijohet dhe as shkatërrohet, por shpërndahet në mënyrë të pashmangshme midis një numri agjentësh dhe mikro-fuqish në duart e të cilave përfundon duke u degraduar. Ky degradim dhe efekti i tij në marshimin e botës në shekullin 21, është tema kryesore e The End of Power.

ETREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0