Jo të gjithë dinë të menaxhojnë paratë

Jo të gjithë dinë të menaxhojnë paratë


E prisni me padurim mesazhin e bankës “I nderuar klient, paga juaj u kreditua…”? Shqetësoheni se ndoshta karta me të cilën bëni blerje mund “t’ju lërë në baltë”?

I doni shumë paratë, por menaxhimi i tyre ju krijon ankth.

Disa njerëz nuk i kanë marrëdhëniet mirë me paratë. Ja disa nga arsyet pse:

1. Je një blerës impulsiv

Ke kaluar një javë të keqe? Sigurisht një palë këpucë të reja apo një buzëkuq, të cilin nuk do t’a përdorësh asnjëherë mund të të relaksojë. Por, të shpenzosh për t’u ndjerë mirë është gjithmonë një ide e keqe.
Nëse ke lindur një fëmijë dhe nuk të pëlqen më trupi yt, atëherë një bojë e re flokësh dhe një trajtim pedikyr nuk do ta zgjidhin problemin. lumturia do të zgjasë një apo dy ditë. Nëse e urren punën tënde dhe ke blerë pafund video-lojëra për t’u argëtuar gjatë pushimit, kjo nuk do t’i bëj orët e punës tënde më të bukura.

2. Je i papërgatitur apo dembel

Në çdo kafe më shoqërinë ofrohesh të paguash. Nuk preferon të hash në shtëpi, sepse ke para në xhep ndaj restorantet apo ushqimi i shpejtë është zgjidhja më e mirë. Zgjedhje të tilla janë ato që “e dobësojnë” kuletën tuaj. Nëse mund t’i përballoni, nuk ka asgjë të keqe, por nëse buxheti juaj mbaron 2 javë para rrogës së rradhës, atëherë duhet të filloni të bëni disa llogari.

3. Ke patur modele të këqija në menaxhimin e parave

Ndoshta prindërit e tu kanë qenë shumë keq me lekët dhe këtë zakon të keq e kë mësuar prej tyre. Është e vështirë të ndryshosh këtë sjellje kur je brumosur me të që në vogëli. Por, nëse do ta shohësh veten në një situatë më të mirë financiare, duhet të harrosh çfarë ke mësuar dhe t’ia nisësh nga e para. Fatmirësisht nuk është asnjëherë vonë për të mësuar aftësi menaxhuese të mira me paratë.

4. Nuk ke patur asnjë model

Ndoshta askush nuk të ka mësuar aftësitë bazike të menaxhimit të parave. Prindërit shpesh besojnë se po ju bëjnë fëmijëve një nder duke mos i ekspozuar ndaj sjelljeve të ndryshme që njerëzit kanë me lekët. E kuptueshme, por jo detyrimisht një zgjedhje e mirë. Ndonjëherë familjet duhet të shtrëngojnë rripin për t’ia dalë edhe në ditët më të vështira dhe nuk është gabim t’u shpjegoni fëmijëve pse ata nuk mund të shkojnë në kinema këtë fundjavë.

5. YOLO

Të jetosh momentin do të thotë adrenalinë, por jo e ardhme e mirë. Edhe pse paratë nuk mund t’i marrim me vete kur largohemi nga kjo botë, kursimet nevojiten edhe për t’i shërbyer vetes në moshë më të madhe (mund të mos duket shumë larg, por është e habitshme se sa shpejt fluturon koha dhe një ditë zgjohesh 40 vjeç).

/WiseBread

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0