4 hapa të thjeshë për të rritur shitjet nëpërmjet LinkedIn - Business Magazine Albania

4 hapa të thjeshë për të rritur shitjet nëpërmjet LinkedIn


Website-i personal i markës tuaj është një mjet ku mund të krijohen lidhje të rëndësishme. Për të përcaktuar veten si një ekspert në fushën tuaj keni nevojë për përmbajtje të shkëlqyer dhe një rrjet të fortë shoqëror si LinkedIn për ta ndarë.Si mundet marka juaj të tërheqë më shumë njerëz dhe të rrit shitjet? Gjithçka fillon me aktivitetin e përditshëm dhe angazhimin kuptimplotë. LinkedIn është një nga mjetet më të mira të rrjeteve në internet që ju lejon të lidheni me influencus dhe klientë potencial.

Këto janë disa mënyra se si marka juaj mund të fillojë tërheqjen e lidhjeve të mëdha me njerëzit në LinkedIn për më shumë shitje dhe mundësi.

Ndërtimi i një rrjeti fitimprurës në LinkedIn
Gjëja e parë për të filluar ndërtimin e markës tuaj është me anë të një profili të përditësuar dhe profesional që tërheq lidhje të reja. Duke u bashkuar dhe ndërvepruar me grupe profesionale dhe duke ndarë përmbajtjen e artikujve tuaj, kompania juaj do të fillojë të përjetojë një rritje të vërtetë me këto strategji:

• Filloni me një plan reklamimi – Edhe nëqoftëse kjo nuk është parashikuar në buxhetin tuaj, krijojni një strategji për të ardhmen, ku ju mund të përfitoni nga reklama e paguar në LinkedIn. Veçoritë e tyre do ju ndihmojnë të shkoni përtej komunikimit vetëm në Mail dhe do ju ndihmojë të ndërtoni avantazh shumë më shpejt se rritja organike.

Qëndroni në kontakt me rrjetin tuaj – Pasi marka juaj ka bërë disa lidhje të forta është koha për t’i ushqyer ato me më të rejat, me informacione të reja, ngjarje të veçanta etj. Përdorni InMail për të arritur individë me një qasje jo në shitje në mënyrë që të japni informacion të dobishëm, që ofron një zgjidhje për problemin apo problemet e tyre.

• Qëndroni aktiv në grupe – Marka juaj mund të krijojë lidhje të reja nga bashkimi dhe kontribuimi për grupe profesionale. Anëtarët dhe komentatorët kanë çështje që ju mund t’i zgjidhin. Ky është gjithashtu një vend ku ju mund të ndani artikuj të dobishëm të industrisë dhe lajme. Vetëm mos harroni se promovimi i vetes në përgjithësi nuk tolerohet në shumë grupe por kjo është e gjitha në lidhje me ndërtimin e marrëdhënieve, ku njerëzit mund të ndihmojnë njëri-tjetrin.

• Posto diçka çdo ditë – Kjo mund të përfshijë një artikull të ri-vendosur nga blogu tuaj në LinkedIn ose ndarja e një postimi nga faqja juaj e internetit. Me një titull i cili të mbetet në mendje dhe me përshkrimin e markës tuaj mund të tërhiqni komente dhe reagime që mund të ju ndihmojë ju t’i çoni ata direkt tek produktet ose shërbimet në web faqen tuaj.

Shitjet në mediat sociale po bëhen më të spikatura në internet dhe marka juaj ka mundësi për të ndërtuar marrëdhënie të vërtetë dhe të besuara, të cilët do të bëhen konsumatorët në LinkedIn. Kontrollojeni çdo ditë gjatë çdo javë dhe qëndroni në kontakt me rrjetin tuaj, për të tërhequr prospektet më të interesuar.

Burimi: Shkruar nga Susan Gilbert dhe publikuar në entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0