Gabimet themelore në mbledhjen e fondeve që themeluesit e startup-eve nuk mund t'i përballojnë - Business Magazine Albania

Gabimet themelore në mbledhjen e fondeve që themeluesit e startup-eve nuk mund t’i përballojnë

Shumica dërrmuese e startup-eve dalin kundër çështjes së kryerjes së një raundi për mbledhjen e fondeve, të paktën një herë në ekzistencën e tyre. Është një proces kompleks që kërkon përgatitje të plotë në nivele të shumta. Përveç sigurimit që produktet dhe shërbimet të jenë të kënaqshme, anëtarët e ekipit dhe themeluesit duhet gjithashtu të përgatiten për t’u ekzaminuar nga investitorët e mundshëm.

Pamundësia për të mbledhur fonde shpesh përmendet si një nga arsyet kryesore pse rreth 90% e startup-eve priren të dështojnë. Nëse themeluesit nuk kanë një strategji të duhur komunikimi dhe kapital social për të arritur investitorët e tyre, biznesi rrezikon t’i shtohet kësaj shifre.

Por, cilat janë disa gabime që shpesh bëjnë drejtuesit e biznesit, ja disa pika kryesore për t’u marrë parasysh.

Buxheti nuk është në rregull

Kur planifikoni të zhvilloni një raund, në përgjithësi do të thotë që ju tashmë keni një listë të parapërgatitur të investitorëve të mundshëm me të cilët po komunikoni. Si themelues, ju takon t’u shpjegoni atyre se sa para ju nevojiten prej tyre, për çfarë qëllime dhe për çfarë periudhe kohore. Investitorët duhet të kuptojnë qartë se kur mund të presin kthime nga fondet që vënë në një biznes. Të kesh një pasqyrë të detajuar se si do të përdoren paratë e tyre do t’i ndihmojë shumë për t’i siguruar ata për stabilitetin e kompanisë suaj në afat të gjatë. Nga ana tjetër, do të ishte keq që ju të tregoni pasiguri se sa para i nevojiten projektit tuaj për zhvillim të mëtejshëm.

 Fakti qe mbështetesh vetëm te një investitor

Kur konsideroni investitorët e mundshëm për një raund, duhet të siguroheni që të diversifikoni opsionet tuaja. Ju kurrë nuk duhet të shkoni pas vetëm një ose dy prej kandidatëve më premtues duke injoruar të tjerët. Mbështetja vetëm në një nga disa opsione të mundshme mund ta ekspozojë kompaninë tuaj ndaj rreziqeve të panevojshme nëse ato palë nuk arrijnë një marrëveshje. Nga ana tjetër, afrimi me një spektër më të gjerë investitorësh mund të forcojë themelin tuaj financiar dhe të përmirësojë shanset për të siguruar financimin që ju nevojitet.

Zgjedhja e investitorëve që nuk përputhen me produktin tuaj

Për t’i bërë njerëzit të investojnë në kompaninë tuaj, ju duhet të jeni të sigurt se produkti juaj është diçka për të cilën ata kanë interes dhe se  mund të shohin potencialin e tij për rritje në tregun që zgjidhni. Kjo është arsyeja pse është thelbësore të keni një kuptim të plotë të përshtatjes së produktit me tregun dhe çfarë operojnë investitorët në sektorin ku ju zgjodhët të përfshiheni. Ju duhet të dini se cilët janë klientët tuaj dhe çfarë vlere mund t’u ofroni atyre. Merrni kohë për të studiuar investitorët e njohur në sektorin tuaj dhe portofolet e tyre.

Mospërgatitja e një pike për shitje

Si themelues, ju jeni përgjegjës për idenë e kompanisë suaj dhe për ta çuar atë përpara. Për rrjedhojë investitorët fillimisht do të jenë të interesuar të flasin me ju kur të vlerësojnë nëse biznesi  ia vlen të investojnë paratë e tyre. Ju duhet të përgatiteni për të paraqitur kompaninë tuaj në një mënyrë që të theksojë të gjitha pikat e forta. Jo vetëm kaq, por gjithashtu duhet të merrni kohë për të menduar për çdo pyetje të pakëndshme që investitorët ka të ngjarë të bëjnë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0