Nëse po përpiqeni të ndihmoni në motivimin e punonjësve tuaj, pasi të kuptoni se shumë nga puna juaj ka të bëjë me kreativitetin, pasioni bëhet shumë më i rëndësishëm. Artistët më kreativë janë thellësisht të apasionuar pas zanatit të tyre. Dhe punonjësit më të suksesshëm janë zakonisht ata që kanë një pasion të ngjashëm për punën e tyre.
Punonjësit që janë të apasionuar pas punës së tyre shndërrohen nga një grup njerëzish që përpiqen të kalojnë një listë detyrash në profesionistë më produktivë, krijues dhe më të lumtur. Kjo, nga ana tjetër, çon në një produkt më të mirë, klientë më të lumtur dhe më shumë shitje.
Filloni duke udhëhequr me pasion
Kultura e kompanisë vjen nga lart, kështu që është me të vërtetë e rëndësishme të punësoni liderë që shfaqin hapur dhe rolin në punën e tyre të përditshme. Menaxherët që janë entuziastë, komunikojnë në mënyrë transparente dhe angazhohen në mënyrë aktive dhe mbështesin idetë e ekipit të tyre, do t’i ndihmojnë ata të kuptojnë vlerën e vërtetë të punës. Kjo më pas mund të frymëzojë një pasion të ngjashëm në të gjithë organizatën. Kur anëtarët e ekipit shohin pasion të vërtetë në menaxhimin e tyre, ata ndihen më të lidhur me punën e tyre dhe të motivuar për të kontribuar më të mirën e tyre.
Si të sillni pasionin në vendin e punës?
Steve Jobs ka thënë se e vetmja mënyrë për të bërë punë të shkëlqyera është të duash atë që bën. Por si mund t’a motivoni ekipin tuaj dhe të frymëzoni pasionin? Kjo është pyetja miliona dollarëshe. Këtu janë tre metoda për të sjellë pasionin në vendin e punës:
1. Përqendrohuni te pasioni që nga dita e parë:
Kur merrni punonjës të rinj, mos u tregoni atyre vetëm për produktet dhe shërbimet. Zhytini ata në kulturën e kompanisë suaj. Ata nuk mund të ndihen të pasionuar për atë që po bëjnë nëse nuk ndiejnë një lidhje të thellë me organizatën, qëllimet e saj dhe se si roli i tyre do të ndikojë. Ngacmojini ata. Frymëzojini ata. Sigurohuni që të kuptojnë plotësisht se çfarë pritet prej tyre dhe si përshtaten.
2. Perfshijini të gjithë në vizione të mëdha:
Duke qenë transparent për qëllimet e biznesit të kompanisë dhe duke shkëmbyer informacione, ju i lidhni punonjësit tuaj me një vizion më të gjerë. Qëllimi juaj përfundimtar duhet të jetë t’i bëni ata të ndiejnë se janë pjesë e pandashme e arritjes së qëllimeve të kompanisë, gjë që do t’i fuqizojë ata të bëjnë punën e tyre më të mirë. Ata duhet të kuptojnë lehtësisht hapat që duhet të ndërmarrin për të arritur objektivat e tyre dhe nuk duhet të shpenzojnë energji të panevojshme në detyra të parëndësishme.
3. Vendosni personin e duhur në punën e duhur dhe vendosni pritshmëritë e duhura:
Punonjësit që janë të përshtatshëm profesionalisht për punën që u është ngarkuar janë natyrisht më të pasionuar për atë që po bëjnë. Ndërsa duket e qartë t’u caktoni projekte njerëzve me grupin e duhur të aftësive, mungesa e burimeve ose dështimi për të kuptuar thellësisht detyrën mund të çojë në një mospërputhje dhe kjo është një mënyrë e shkëlqyer për të vrarë pasionin dhe për të rritur zhgënjimin. Nga ana tjetër, kur projektet ndërtohen rreth individëve të motivuar, me pritshmëri realiste dhe të dakorduara, qielli është kufiri.
Pse ka rëndësi?
Punonjësit e pasionuar kanë një ndikim të drejtpërdrejtë pozitiv në suksesin e një biznesi. Punonjësit e angazhuar kanë një ndikim pozitiv te të gjithë rreth tyre. Dy ekipe me të njëjtin grup aftësish mund të kenë rezultate krejtësisht të ndryshme, të nxitura nga niveli i energjisë dhe entuziazmit të tyre.
Kjo shtrihet edhe jashtë punës. Ka njerëz që bëjnë muzikë, regjistrojnë podkaste, shkruajnë blogje, të tjerët që duan të ecin, të bëjnë sërf dhe ngjitje. Ju mund t’i përdorni këto pasione personale për t’u rimbushur dhe për të hyrë në punën tuaj me energji të përtërirë.
Por, edhe më shumë se kaq, kur njerëzit kanë kohë për të zhvilluar projektet e tyre personale, kjo pasuron kreativitetin e tyre duke i inkurajuar ata të mendojnë ndryshe nga sa do të bënin në punën e tyre të përditshme. I hap mendjet e tyre ndaj ideve dhe qasjeve të reja që në punë, duke i ndihmuar të marrin përsipër detyrat e tyre me një mentalitet më kreativ dhe pasionant.
Pra, kultivimi i pasionit në vendin e punës rezulton në punonjës që punojnë më shumë për të gjetur zgjidhje për problemet sfiduese dhe për të dhënë rezultate më të mira. Nga ana tjetër, punonjësit e pasionuar çojnë në klientë të pasionuar. Pasioni i ekipit tuaj shfaqet në materialet e marketingut, ndihet në ndërveprimet me ekipet e shitjeve dhe mbështetjes dhe sjelljes së një produkti më të mirë. Pasioni është infektues dhe përvojat e shkëlqyera me markën tuaj do t’i kthejnë klientët tuaj në avokatë të pasionuar në emrin tuaj.
Duke u dhënë punonjësve tuaj lirinë të mendojnë jashtë “kutisë” , të zbatojnë iniciativa inovative dhe të gjejnë zgjidhje kreative për problemet, ju po ushqeni pasionin e tyre për biznesin tuaj. Kur shohin se idetë e tyre shndërrohen në veprim dhe kanë një ndikim të vërtetë, pasioni dhe kreativiteti i tyre vetëm sa do të rritet. Dhe klientët tuaj do të ndjejnë ndryshimin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.