3 shpikjet të cilat nuk do t'a besoni që ekzistojnë - Business Magazine Albania

3 shpikjet të cilat nuk do t’a besoni që ekzistojnë


Një ushtrues fytyre i çuditshëm

Dëshironi një fytyrë më të fortë? Kjo paisje që kushton 160 dollarë iu vjen në ndihmë.

‘Facial Fitness Pao’ është një shufër plastike të cilën duhet t’a mbani në gojë. Ajo vihet në punë duke tundur kokën vazhdimisht dhe në këtë mënyrë ju arrini të forconi muskujt e fytyrës.

Kjo paisje qesharake është miratuar edhe nga ylli i futbollit Cristiano Ronaldo (i cili është dhe pjesë e reklamës) dhe është dizenjuar për të ngadalësuar zhvillimin e shenjave të plakjes.

‘Shala’ për prindërit

A iu pëlqen fëmijëve tuaj t’iu përdorin si një mjet transporti?

Për të garantuar një ‘udhëtim’ të sigurt e të këndshëm rreth e rrotull shtëpisë, ju duhet të përdorni një shalë. ‘Pony Up Daddy’ quhet shpikja që iu mundëson këtë argëtim të rehatshëm.

Rripi fleksibël kushton 24.99 dollarë dhe mundësohet në 4 ngjyra të ndryshme dhe një masë speciale për femra.

Xhinset me GPS

Këto xhinse në ngjyrë të hapur dhe të parrezikshme përdoren si një sistem GPS-i. Ato lidhen me telefonin tuaj dhe dridhen në anën e majtë ose të djathtë, duke iu ndihmuar të mbërrini në destinacionin tuaj.

Xhinset ‘Spinali Desing’ iu lejojnë të përdorni GPS-in pa e parë telefonin tuaj. Lërini xhinset t’iu drejtojnë. I vetmi problem është… si mund t’i lash ato?

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0