Komunikimi efektiv i asaj që bën biznesi juaj dhe pse ka rëndësi është jetik për sipërmarrësit që duan të mbledhin kapital dhe të tërheqin investitorë. Megjithatë, sot, kur shumica e themeluesve marrin këshilla nga të njëjtat pak burime, çdo fjalë mund të tingëllojë e përgjithshme, me të njëjtin ton, strukturë dhe zbulim.
Por, cilat dy taktika që mund të përdorni për të mbledhur miliona kapital sipërmarrës të cilat nuk janë thjesht “praktikë e zakonshme” dhe ndihmojnë menjëherë në përmirësimin e nivelit duke e bërë atë më të qartë, të fortë dhe më unik.
1. Duke përdorur një kornizë perspektive
99% e fushave fillojnë me problemin. Shpesh do të dëgjoni që themeluesit të zhyten thellë në një problem që përjetojnë, ose që ata përreth tyre e përjetojnë ndërsa i shpjegojnë “pikat e dhimbjes” një investitori. Problemi me këtë është se nëse investitori nuk mund të lidhet me problemin, ata menjëherë shkëputen. Ky nuk është vetëm një vëzhgim, pasi të dhënat e rikthejnë atë.
Sipas Universitetit të Harvardit, 11% e partnerëve investues në firmat e VC (Kapitali sipërmarrës) janë femra; për rrjedhojë, 13% e dollarëve të investimeve të kapitalit sipërmarrës u jepen startupeve me themeluese femra. Në thelb, kur një grua vjen për të paraqitur një zgjidhje për një problem me të cilin përballen gratë, përveç nëse ka një investitore femër atje për të dëgjuar zërin, shumica e burrave nuk e kuptojnë problemin. Prova është në të dhënat, pasi kur firmat e VC ( Kapitali sipërmarrës) rrisin numrin e investitorëve femra, ato firma papritmas shohin kthime më të larta dhe më shumë dalje nga investimet në themelueset femra.
Pra, si mund ta zgjidhni këtë problem duke përdorur një kornizë perspektive? Një kornizë perspektive duhet të jetë vendosja e parë e përmbajtjes në hapin tuaj. Duhet t’i tregojë investitorit se si të shikojë pjesën tjetër të medaljes. Objektivi është t’i bëni ata të shohin kompaninë tuaj jo përmes përvojave dhe paragjykimeve të tyre, por përmes objektivave që demonstrojnë më së miri potencialin dhe ndikimin e tij.
2. Paraqitni ofertën tuaj
Problemi më i madh që haset me shumë fusha është se sado të shkëlqyera të jenë, ato gjithmonë përfundojnë me një ndjenjë se sipërmarrësi po kërkon para. Rrallë shfaqet si një mundësi investimi që nuk mund të humbasë. Arsyeja për këtë është thjesht se sipërmarrësit janë kushtëzuar që ofertën e tyre ta përshkruajnë si një “pyetje”. Në botën e kapitaleve sipërmarrëse, madje është praktikë e zakonshme të emërosh vendosjen “The Ask”. Kjo e vë themeluesin në një disavantazh të madh. Askush nuk pyet nëse mund t’ju ndihmojnë të fitoni para, ata thjesht kërkojnë para kur u duhen. Në vend që të bëni një pyetje në fund të paraqitjes tuaj, sigurohuni që të shfaqni ofertën tuaj. Cili është dallimi?
- Mos e paraqisni kompaninë tuaj se “ka nevojë” për para për të arritur diçka. Përdorni një ton aktiv për të promovuar kompaninë tuaj, diskutoni se si jeni tashmë në rrugën drejt një biznesi prej 1 miliard dollarësh dhe se këto fonde do ta përshpejtojnë procesin
- Shfrytëzoni tendencat rreth jush për të krijuar frikën e humbjes. Nëse e bëni të duket sikur kjo mundësi do të ekzistojë vetëm për një periudhë të shkurtër për shkak të përparimeve teknologjike, ndryshimeve ligjore, tendencave sociale, etj., atëherë ky investim me presion kohor duket më shumë si një mundësi mendjemprehtë sesa një dhurim.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.