Me zhvillimin e teknologjisë me një ritëm gjithnjë e më të shpejtë, punë të shumta ose janë automatizuar ose janë zhdukur. Deri në vitin 2030, numri pritet të rritet edhe më tej.
- Agjent udhëtimesh
Ka qenë një periudhë kur prenotimi për pushimet verore ka qenë fizikisht, duke shkuar nëpër agjencitë e udhëtimeve, duke parë broshura nga përfaqësues të ndryshëm.
Tani, me bollëkun e faqeve të lehta për t’u përdorur, çdokush mund të organizojë pushimet e tij. E vetmja gjë që ju nevojitet është karta juaj e bankës dhe disa orë të lira për të studiuar destinacionin tuaj në website të ndryshme që përshtatin fluturimin dhe hotelin sipas çmimit tuaj dhe intervalit të datave. Shumë operatorë udhëtimesh e kanë kuptuar këtë dhe po mbyllin degët për t’u përqëndruar në ofertat e tyre në internet.
- Arkëtar
Në vitet e fundit është folur në rritje për realitetin e një shoqërie pa para, me përparime në pagesa pa kontakt, Apple Pay dhe madje edhe kriptomonedha të tilla si Bitcoin duke u bërë e dukshme brenda shoqërisë së zakonshme.
Ndërsa jo çdo kompani po e përqafon këtë risi, disa preferojnë të përdorin para në dorë për të ndjekur më mirë shpenzimet e tyre, por një gjë është e sigurtë, me tarifat dhe stacionet e vetë-shërbimit tashmë në zinxhirë supermarketesh dhe madje edhe restorante të ushqimit të shpejtë si McDonald’s, shkatërrimi i profesionit të arkëtarit duket i pashmangshëm.
Lexoni: Efektet e sarkazmës në vende pune
- Punëtor i tekstilit
Numri në rënie i të punësuarve në industrinë e tekstilit nuk është për shkak të mungesës së kërkesës për produkte, por më tepër për mënyrën se si ato bëhen. Me makineritë që tani janë në gjendje të kryejnë shumë punë prodhuese, ka më pak mundësi për punëtorët e tekstilit.
- Operator i shtypshkronjës
Ka disa kohë që ka pasur spekulime për të ardhmen e industrisë së medias së shkruar, me botime të ndryshme që investojnë më shumë kohë dhe përmbajtje në versionet e tyre në internet. Për më tepër, millennials preferojnë të marrin lajmet e tyre nga burime më pak të njëanshme, më pak të zakonshme, që do të thotë që industria e shtypit të shkruar duhet të përshtatet dhe të evoluojë, ose të zhduket. Kjo do të thotë që operatorët e shtypit të shkruar mund të përballen me një rënie të ndjeshme në biznes.
Një gjë është e sigurtë, epoka e gazetës së shtypur po mbaron. Pse të presim deri nesër për të lexuar në lidhje me lajmet kur ka një pasuri absolute të burimeve në internet që ofrojnë mbulim minutë pas minute?
- Arbitër sportiv
Nëse keni fantazuar ndonjëherë një karrierë në sport, ndoshta duhet të mendoheni dy herë për t’u bërë një arbitër. Ka shumë të ngjarë që shërbimet tuaja nuk do të kërkohen në të ardhmen.
Organi drejtues i futbollit, FIFA, po tërhiqet nga presioni për të futur më shumë teknologji në lojë. Kjo ndjek shembullin e sporteve të tjera të tilla si tenisi, kriket dhe ragbi, të cilat kanë kohë që përdorin teknologjinë për të marrë vendime në kohë reale gjatë një ndeshje.
- Argjendar
Megjithëse argjendarët nuk rrezikojnë të zëvendësohen nga makineritë (akoma), punët e tyre mund të jenë ende në rrezik për shkak të ndryshimit të trendeve dhe sjelljeve shoqërore. Sipas një raporti nga Bordi i Tregtisë së Bizhuterive, industria e bizhuterive u tkurr me 4% në 2018, me qindra dyqane argjendarie që dilnin nga biznesi.
Duket se brezat e rinj janë më pak të prirur të investojnë në stoli të shtrenjta, gjë që është një lajm i keq për industrinë. Duke marrë parasysh që gjeneratat aktuale kanë më pak të ardhura të disponueshme, diamantët mund të mos jenë në krye të listës së tyre prioritare.
Plus, brezat e rinj gjithashtu kanë më shumë gjasa të mbështesin biznese të vogla me praktika etike dhe të qëndrueshme sesa marka luksoze. Prandaj, kjo mund të sinjalizojë rënien e markave të stolive të nivelit të lartë ndërsa konsumatorët millennial e zhvendosin fokusin e tyre diku tjetër.
- Dispeçer
Në epokën e Uber dhe Lyft, rolet e dispeçerit po bëhen gjithnjë e më të pakta. Në të vërtetë, ndërsa aplikacionet e njohura të rideshare bëhen më të zakonshme, njerëzit nuk kanë më nevojë për ndihmë që të rezervojnë udhëtimin e tyre përmes një dispeçeri. Në vend të kësaj, kompanitë kanë filluar të adaptojnë sisteme të automatizuara të shpërndarjes së taksive dhe software rezervimesh që eleminojnë nevojën për një fuqi punëtore njerëzore.
Plus falë Google Maps, njerëzit mund të planifikojnë rrugën e udhëtimit dhe të zbulojnë shërbimet e transportit lokal me vetëm disa klikime të ekranit.
- Telemarketer
Shumica e njerëzve (përveç telemarketerëve, natyrisht) do të jenë të kënaqur me këtë, ose të paktën do të ishin nëse thirrjet e bezdisshme dhe të padëshiruara të shitjes nuk do të zëvendësoheshin me thirrje automatike të shitjes edhe më të bezdisshme.
Shumë kompani të telemarketingut kanë adaptuar këtë qasje të re që redukton kostot e punësimit dhe mund të angazhohet me klientë të mundshëm në çdo kohë të ditës ose natës.
- Sekretari juridik
Në sektorin ligjor, teknologjia tashmë ka çuar në automatizimin e mbi 30,000 vendeve të punës. Këto përfshijnë role të tilla si sekretarët ligjorë. Për më tepër, një raport i fundit i Deloitte thotë që mbi 114,000 punë ligjore mund të automatizohen në dy dekadat e ardhshme ndërsa industria fillon të adaptojë teknologji të reja të tilla si cloud computing dhe inteligjenca artificiale.
Për sekretarët ligjorë, kjo mund të zvogëlojë numrin e roleve në dispozicion në sektor në mënyrë të konsiderueshme, pasi robotizimi dhe dixhitalizimi marrin përsipër detyrat e tyre kryesore.
Lexoni: Robotët do të zëvendësojnë punëtorët deri në vitin 2025
- Montues / Fabrikues
Kur bëhet fjalë për profesione që përfshijnë punë manuale, automatizimi duket i pashmangshëm.
Montuesit janë kryesisht përgjegjës për prodhimin e mallrave të tilla si lodra, automjete dhe aeroplanë, ndër produktet e tjera. Sidoqoftë, me makineritë dhe robotikën që marrin përsipër proceset e montimit dhe detyrat e përsëritura, montuesit po bëhen një specie e rrezikuar në shumicën e industrive.
Sipas Byrosë Amerikane të Statistikave të Punës, profesioni do të përballet me një rënie prej 11% deri në 2028, duke rezultuar në humbjen e rreth 203,300 vendeve të punës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.