Efektet e sarkazmës në vende pune - Business Magazine Albania

Efektet e sarkazmës në vende pune

Efektet e sarkazmës

Shkruar nga Erblina Idrizi

A është dikush në ekipin tuaj që gjithmonë duket se ka një vërejtje sarkastike? Ndoshta ai dikush je ti. Një zgjuarsi e shpejtë mund të lehtësojë ngarkesën dhe të sjellë një buzëqeshje, por ajo gjithashtu mund të prishë takimet dhe të mbyllë njerëzit.

Shpesh sarkazma kalon caqet në vendin e punës. Në këtë artikulli do të ndajmë depërtimin e tyre se pse sarkazma është e rrezikshme në punë dhe si të jesh më efektive.

Sarkazma krijon turp të shënjestra –  Njerëzit do të bëjnë pothuajse gjithçka që të ndihen mirë me veten e tyre. Nëse e turpëroni një person kur keni fuqinë e pozicionit të vendit të punës e keni vënë në një pozitë të vështirë “luftë ose dorëzim”.

Ju merrni të kundërtën e asaj që dëshironi – Një person i vetëdijshëm dhe i aftë mund të vijë dhe të flasë me ju për këtë, por përndryshe, ata do të gjejnë një mënyrë tjetër për t’u barazuar – ndoshta ata i drejtohen një “humori” të ngjashëm prapa shpinës tuaj, duke ju dëmtuar, ose i zvogëlojnë përpjekjet e tyre të punës.

U jepni leje të gjithëve që të bëjnë të njëjtën gjë –  Shumë shpejt, gjithçka do të kthehet boomerang nga ajo lëvizja juaj e “zgjuar”. Ju tashmë keni krijuar një ambient kaustik ku mbretëron negativiteti. Në ekstrem, kjo mund të shkaktojë mjedise armiqësore të punës me pasoja të burimeve njerëzore.

Nuk ndërton asgjë –  Duke qenë sarkastik dhe duke e turpëruar, ju mund ta ndaloni të bëri diçka, por kurrë nuk do të krijoni një sjellje të re pozitive në këtë mënyrë.

Kufizoni krijimtarinë. Sarkazma konsistente krijon një atmosferë ku askush nuk do të provojë një ide të re. Rreziku i dështimit dhe turpit është shumë i madh.

Lexo: Kush është lideri karizmatik

Shteron energji – Njerëzit bëjnë punën e tyre më të mirë kur janë në pikun e tyre, kur ndihen të aftë, të sfiduar dhe të gatshëm për të bërë më të mirën. Sarkazma dhe humori në kurriz të një personi tjetër krijojnë dyshime dhe energji negative.

Shkatërron besimin – Ekipi juaj duhet të dijë që keni interes ndaj tyre dhe që qëllimet tuaja më të mira burojnë nga zemra. Një sjellje e luhatshme dhe provokuese, siç është sarkazma, i bën ata të çuditen.

Nëse domosdoshmërisht doni t’i shtoni sens ditës me humor, atëherë në vend që të përdorni sarkazëm, ju mund të veproni në këto mënyra;

Filloni me rezultate – Ndaloni dhe pyesni veten se çfarë dëshironi me të vërtetë. Çfarë rezultatesh kërkoni pas humorit që shfaqni? Inkurajoni, frymëzoni, mësoni, trajnoni,- këto janë gjithmonë më efektive se sa sarkazma.

Adresoni çështjet drejtpërdrejt – Asnjëherë mos përdorni humor për t’u marrë me sjelljen ose problemet e performancës të ekipit ose kolegut të caktuar. Kjo krijon më shumë probleme dhe nuk bën asgjë për të ndihmuar situatën.

Përdorni humorin në mënyrë efektive – Çdo humorist mund t’ju tregojë se gjithmonë ekziston një objektiv i sigurt për t’u tallur: Me veten tuaj. Humori vetë-ndikues tregon përulësi dhe u thotë njerëzve tuaj që nuk ndiheni më të mirë se ata dhe se nuk e merrni veten shumë seriozisht. Kjo do të shërbente për të ulur stresin e ekipit  dhe nuk ndihen gjykues ndaj vetes.

Merruni me veten tuaj – Nëse jeni të lënduar shpirtërisht ose keni pasiguri dhe rregullisht e maskoni me sarkazëm ose duke u tallur me të tjerët, ju inkurajojmë të merrni pak kohë për të reflektuar mbi atë që po ndodh me veten tuaj.

Pastroni – Nëse potencialisht keni lënduar të tjerët në të kaluarën, kërkoni falje dhe tregohuni të drejtë.

Nëse sarkazma ka depërtuar në vendin tuaj të punës, provoni të përdorni këshillat e mësipërme për të krijuar një kulturë më të shëndetshme.

Burimi për artikullin: Karin Hurt dhe David Dye, janë drejtuesit kryesorë të udhëheqjes, trajnerët dhe autorët e vlerësuar me çmime të Kulturave Guximtare: How to Build Teams of Micro-Innovators, Problem Solvers and Customer Advocates and Winning Well: A Manager’s Guide to Getting Results Without Losing Your Soul.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0