Mjeshtëria e shitjes (3): Kontakti me sy - Business Magazine Albania

Mjeshtëria e shitjes (3): Kontakti me sy


Njohja e lëvizjes se trupit do ju ndihmojë të realizoni shitje, të jeni më të suksesshëm në karrierë dhe në fund të ditës të fitoni më shumë para. Si t’i interpretojmë lëvizjet e trupit dhe si t’i japim kontaktin me sy në mënyrën e duhur personit me të cilin komunikojmë? Këtë gjë do t’a trajtojmë tani. Kontakti me sy është jashtëzakonisht i rëndësishëm në mënyrën se si ndikon në realizim të shitjes, po ashtu mosdhënia e duhur e kontaktit me sy shumë lehtë mund t’a humbë realizimin e shitjes.

Një mik i imi kishte plan të shkonte të blinte një veturë dhe me ftoi që t’i bëja shoqëri për të vizituar disa auto sallone. I thash po, do të vij me gjithë qejf dhe kur shkova me të vendosa t’i përcillja lëvizjet e trupit të shitësve të ndryshëm gjatë procesit të komunikimit dhe prezantimit të veturave. Është një kënaqësi të përcjellësh me vëmendje njerëzit dhe të ndërhysh gjatë komunikimit të tyre në situata të ndryshme duke shtuar pyetje të tjera.

Ja se çka pash kur shkuam gjatë vizitës te këto auto sallone në Prishtinë. Zakonisht kemi hasur në shitës, të cilët dëshirojnë të ndërtojnë një raport të mirë me klientin si blerës dhe e bëjnë në mënyrën më të mirë të mundshme që na lë përshtypje të mirë.

Një gjë tjetër që ata e kishin ishte kontakti me sy, të cilin gjatë bisedës me apo pa vetëdije ata e bënin. Ne dy raste kemi vërejtur që shitësit nuk ishin në pozitë të rehatshme me punën të cilën e bënin. Ata nuk e kishin kontaktin e mirë me sy dhe nuk mundën të ndërtojnë një raport edhe pse tentuan t’a bëjnë atë, për shkak se nuk ishin të përqendruar në kontaktim direkt me klientin. Në këtë rast me shokun tim thjesht shpërqendronin shikimin përreth. Ju mungonte fokusi në klient dhe trajtimi i nevojave të tij.

Me të vërtetë ishte një eksperiencë e mirë duke përcjellë kontaktin me sy në mes të shokut tim dhe shitësve të veturave. Mund t’u them se ai refuzoi dy shitës për shkak të mosdhënies së kontaktit të mjaftueshëm sy në sy. Ai është ndierë si i parëndësishëm për shitësin, kishte ndjenjë të mosdhënies së interesit për nevojën e klientit dhe mungesë të respektit për të.

Të flasim pak se si të mbajmë kontaktim me sy. Në shumicën e kulturave të ndryshme rreth e përqark botës kontakti me sy është jashtëzakonisht i rëndësishëm. Kjo mund të vërehet edhe kur jemi duke ecur përgjatë rrugës. Vazhdimisht shohim njerëz të ndryshëm, të cilët na japin kontakt me sy. Disa prej tyre na lëshojnë sytë dhe menjëherë i heqin, të tjerët t’i ngulin sytë deri sa largohemi dhe është grupi i tretë i njerëzve, të cilët janë në mes. Unë i jap një rëndësi të madhe kontaktit me sy për shkak se me anë të kontaktit me sy ndërtoj besimin dhe lidhjen me njerëzit.

Shpesh herë njerëzit mund të bëhen nervoz për shkak të shikimit të thellë, por pasi e shohin që shikimi nuk është tendencioz atëherë relaksohen dhe fitojnë besimin dhe ndërtojnë lidhje më lehtë.

Si duhet bërë kjo? Së pari rekomandohet që kontakti i parë me sy duhet të jetë 3 deri 5 sekonda në hapësirën mes syve dhe hundës, pra në këtë trekëndësh. Qëllimi është që për herë të parë të shikosh personin aq gjatë sa të identifikosh ngjyrën e syve pastaj e largon shikimin nga ai ose ajo. Pastaj prapë e kthen shikimin pak me gjatë, por jo t’i ngulim sytë. Nëse i ngul sytë me shikimin e parë në të, atëherë do t’a bësh nervoz kështu që duhet kohë pas kohe t’a shtojmë kohëzgjatjen e kontaktit me sy deri sa të mjaftojnë që të ndërtojmë besimin.

Nëse e bëjmë në mënyrë të duhur kohëzgjatjen e mbajtjes së kontaktit me sy do përmirësojmë komunikimin si dhe shitjen. Nëse gjatë shikimit të parë e japim kohëzgjatjen e tepruar atëherë do t’a dëmtojmë shitjen, nëse e bëjmë shumë shkurt atëherë njerëzit nuk do të besojnë dhe do të reflektojnë mos respekt dhe mosinteresim ndaj klientit siç e pamë me lart në rastin e shokut tim, i cili kishte dalë të blejë veturën.

Pra besoj që pajtoheni me përfundimin që me kontaktin e duhur të kohës sy në sy do të krijomë atmosferë të këndshme të besimit me bashkëbiseduesin apo klientin.

P.s.

Me siguri u intereson se çka ndodhi me shokun tim me të cilin shkuam të blejmë veturën. Ai ka blerë veturën prej shitësit i cili ka pas kontaktim me sy më të bindshëm.

 

/Një shkrim nga Denis Gafuri

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0