Zoom arrin 300 milionë përdorues në ditë, duke u rritur 50% nga fillimi i Prillit

Zoom arrin 300 milionë përdorues në ditë, duke u rritur 50% nga fillimi i Prillit


Më shumë se 300 milionë njerëz përdorën aplikacionin e video-konferencave Zoom me 21 Prill, një rritje 50% nga 200 milionë përdorues të përditshëm në fillim të muajit, tha CEO Eric Yuan.

Lexo: Diskutohet dhe ratifikohet sot në Kuvend: Protokolli Shtesë për Tregtinë në Shërbime

“Është e qartë. Platforma Zoom po ofron një shërbim tepër të vlefshëm për përdoruesit tanë të dashur gjatë kësaj kohe sfiduese,” tha Yuan. “Jemi të emocionuar dhe të nderuar që vazhdojmë të fitojmë besimin e kaq shumë ndërmarrjeve, spitaleve, mësuesve dhe klientëve në të gjithë botën”.

Ndërsa bllokimet e koronavirusit kanë detyruar më shumë njerëz që t’u drejtohen aplikacioneve të video-konferencave për të vazhduar punën nga shtëpia, si dhe të qëndrojnë në kontakt me miqtë dhe familjen, Zoom ka dalë si platforma mbizotëruese.

Popullariteti i Zoom është rritur shumë gjatë javëve të fundit edhe pse kompania po përpiqet të zgjidhë skandale të ndryshme të privatësisë, sikurse një praktikë e quajtur “Zoom bombing”, ku hakerat kanë ndërhyrë në konferencat e përdoruesve, duke i shqetësuar ata. Kompania gjithashtu ka dërguar të dhëna analitike në Facebook, pa paralajmëruar përdoruesit. Ndaj për të pati një padi lidhur me ndarjen e të dhënave.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0