Kryeredaktorja e The Economist: Ja si të shfrytëzojmë maksimalisht talentin e ekipit! - Business Magazine Albania

Kryeredaktorja e The Economist: Ja si të shfrytëzojmë maksimalisht talentin e ekipit!

Zanny Minton Beddoes

Zanny Minton Beddoes është kryeredaktore e The Economist, gazetës së përjavshme të vlerësuar të fokusuar në çështjet aktuale, biznesin ndërkombëtar, politikën dhe teknologjinë. Ajo është gruaja e parë që mban këtë rol që nga fillimi i gazetës.

Pas konferencës vjetore të Ekipit të Atlassian në Las Vegas, Zanny ka dhënë një intervistë rreth drejtimit pa mikromenaxhim, krijimit të një mjedisi për lulëzimin e talenteve dhe rëndësisë së debatit në formësimin e gazetarisë së klasit botëror. Për të lexuar më shumë rreth kësaj interviste lexoni materialin në vijim.

Zanny, ju keni qenë kryeredaktore i The Economist për nëntë vitet e fundit. A mund ta përshkruani stilin tuaj të lidershipit?

Unë e mendoj stilin tim të menaxhimit pak si një menaxher futbolli, kam shumë lojtarë yje dhe detyra ime është të marr më të mirën nga të gjithë. Ka shumë njerëz që janë shkrimtarë shumë më të mirë se unë, dhe redaktorë shumë më të mirë se unë, dhe roli im është të kem një ndjenjë se ku po përpiqemi të shkojmë, të jem në gjendje ta komunikojmë atë dhe të vendos standarde dhe pritjet. Por, më pas unë tërhiqem dhe lë njerëz të talentuar të prodhojnë gazetarinë më të mirë të mundshme.

Si i qaseni vendimmarrjes në rolin tuaj?

Shpresoj që kolegët e mi të thonë se jam konsultues dhe bashkëpunues. Unë jam ndoshta e kundërta e një mikromenaxheri. Unë marr një kënaqësi të madhe nga njerëzit e tjerë që bëjnë punë të shkëlqyera. Dhe unë jam me fat që kam një grup të jashtëzakonshëm gazetarësh. Pothuajse të gjithë ata që gjeni në The Economist mund të ishin ose më të paguar ose më të famshëm nëse do të punonin diku tjetër. Por, ata janë këtu sepse kënaqen duke qenë këtu dhe besojnë në atë që ne po përpiqemi të bëjmë. Është një grup i mrekullueshëm njerëzish dhe krijimi i një mjedisi për ta për të lulëzuar është puna ime.

Më trego për The Economist. Sa shkrimtarë të stafit keni? Si duket skuadra?

Nga ana e gazetarisë, ne kemi afërsisht 300 njerëz, duke përfshirë gazetarë, krijues të podkasteve, gazetarë video, studiues dhe më shumë. Ne jemi në fakt shumë më të vegjël se shumica e konkurrentëve tanë. Jemi më të mëdhenj se kur e nisa këtë punë. Ne jemi rritur sepse në një botë dixhitale, njerëzit duan të marrin gazetarinë tonë në forma të ndryshme dhe të përdorin raste si në podcast, video dhe media sociale. Pra, ne jemi rritur, por jemi ende të vegjël. Dhe për këtë arsye ne duhet të dallojmë në cilësi, duhet të mendojmë mirë se si i përdorim burimet tona shumë të kufizuara. Dhe do të lulëzojmë me cilësinë e gazetarisë sonë. Nëse nuk jemi gazetaria më autoritative, rigoroze, më e drejtë dhe e shkëlqyer, atëherë nuk do të punojmë.

Është kaq interesante ajo që thoni për të qenë më i vogël se disa nga konkurrentët tuaj. A keni marrë vendime apo orientime në strategjinë tuaj në mënyrë që të përfitoni sa më shumë nga ekipi që keni?

Ndryshimet e mëdha që kemi bërë në vitet e fundit kanë qenë rreth kalimit në dixhital. Baza jonë e abonentëve ka kaluar nga fokusi dërrmues i printimit në të qenit shumicë dixhitale. Më shumë se 80% e abonentëve të rinj kanë vetëm akses dixhital. Pra, ne kemi një lloj tjetër të bazës së pajtimtarëve që ndërvepron me ekonomistin në një mënyrë të re. Por, edhe mjedisi i jashtëm ka ndryshuar, apo jo? Kur fillova në 2015-ën, mediat sociale sapo po ngriheshin. Tani ne jemi pothuajse në çdo platformë të mediave sociale dhe kemi krijuar një strategji videoje ku jemi fokusuar plotësisht. Dhe ne jemi në TikTok, u bashkuam me të një vit më parë. Ishte një sfidë interesante, si të jesh The Economist në TikTok, por në fakt ka qenë mjaft i suksesshëm. Dhe kjo më sugjeron që njerëzit vlerësojnë analizën e zgjuar dhe të menduar.

A ka ndryshuar edhe përqendrimi në mediat dixhitale kulturën në The Economist?

Po dhe jo. Ndërsa ndryshimet në mënyrën se si ne punojmë kanë qenë mjaft dramatike, kultura bazë e vendit është ende e njëjtë. Ne jemi shumë të sheshtë, shumë të bazuar. Praktikanti më i ri mund të paraqesë një kopertinë dhe ta mbrojë atë në takimin tonë të tregimeve. Ky është një vend ku inkurajohet debati ku njerëzit mblidhen dhe diskutojnë dhe mësojnë nga njëri-tjetri dhe çfarë prodhojmë ne. Është më i madh se çdo individ. Pra, pjesë e qëllimit tim ka qenë të zhvendosim atë që bëjmë në epokën dixhitale pa ndryshuar bazën kulturore të asaj që jemi.

Tingëllon se The Economist mund të ketë disa ngjashmëri me kulturën e kompanive teknologjike: strukturë e sheshtë, ide-mirëpritur, qasje meritokratike. A keni ndonjë ritual apo praktikë unike që bëni si ekip?

Ne e kemi këtë takim të hënën në mëngjes, ku diskutojmë editorialet tona të javës, që është seksioni i distiluar i opinioneve të The Economist. Çdokush mund të parashtrojë për të shkruar një për çdo temë. Mund të jetë dikush që sapo ka ardhur pesë minuta më parë ose mund të jetë redaktori më i vjetër, të gjithë janë të ftuar. Shpesh marrim 100 persona të pranishëm.

Mënyra se si funksionojnë këto është se ju jepni një hap. Pastaj ka një diskutim të përgjithshëm, ndonjëherë që zgjat dhjetë minuta, ndonjëherë një orë. Çdokush mund t’ju bëjë pyetje ose të sfidojë argumentin tuaj. Mund të jetë mjaft frikësues, por në rastin më të mirë, është një debat vërtet rigoroz. Idetë me të vërtetë merren në pyetje dhe argumenti në fund të fundit është shumë më i fortë për të. Është një pjesë kyçe e organizatës dhe për të huajt, është një hapje e vërtetë e syve që e gjithë kjo organizatë merr pjesë në një verifikim dhe debat kaq rigoroz të historive. Dhe jam i lumtur të them se kemi qarkullim shumë të ulët. Në fakt, njerëzit përgjithësisht priren të mos largohen. Pra, ne kemi disa njerëz që kanë qenë atje për një kohë shumë të gjatë, gjë që është e mrekullueshme për transferimin e njohurive. Njerëzit që kanë qenë atje për një kohë të gjatë, përzihen me njerëz që sapo kanë mbërritur dhe kështu ajo përzierje e moshave, llojit të qëndrimit dhe përvojës është gjithashtu vërtet interesante.

A ka ndonjë rregull bazë se si të merrni pjesë në këto sesione pitch?

Pritet një diskutim i civilizuar. Mund të jetë mjaft konkurrues intelektualisht, është me të vërtetë në ndjekje të gjetjes së këndvështrimeve të ndryshme dhe përmirësimit të rezultatit përfundimtar. Njerëzit vërtet ndihmojnë njëri-tjetrin dhe ofrojnë mendime dhe opinione për gjërat e njëri-tjetrit në një mënyrë konstruktive. Nuk është si disa vende që drejtohen më shumë nga egoja.

atlassian.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0