YouTube thuhet po teston një shërbim të ri, të mbështetur nga reklama transmetimi i kanaleve televizive. Aktualisht kompania është në bisedime me kompani të ndryshme për të sjellë shfaqje televizive, filma dhe kanale të tëra televizive në platformën e saj.Në fakt, YouTube tha se tashmë po teston shërbimin dhe përdoruesit e përzgjedhur nga ana e YouTube.
Tani për tani, YouTube është duke matur interesin e shikuesve dhe nëse gjithçka shkon sipas planit, shërbimi në pronësi të Google mund të kërkojë një ulje prej 45 për qind të të ardhurave nga reklamat.
Kjo është në fakt marrëveshja e YouTube edhe me krijuesit e përmbajtjes. Kjo duket të jetë një shtysë tjetër nga YouTube për t’u degëzuar jashtë shërbimeve të zakonshme.
Së fundmi, platforma e transmetimit arriti një marrëveshje me NFL Sunday Ticket dhe ajo do të transmetohet në YouTube TV dhe kanalet YouTube Primetime, duke filluar nga ky vit.
Në fakt YouTube gjithashtu ka filluar të ndajë të ardhurat e saj nga reklamat me krijuesit e YouTube Shorts, gjë që do ta bënte shërbimin më fitimprurës se TikTok.gsmarena
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.