Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok - Business Magazine Albania

Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok

~2 minuta lexim

YouTube tha se ka arritur më shumë se 1.5 miliardë shikues mujorë të regjistruar te Shorts, veçoria e platformës për videot në formë të shkurtër, që u lançua në fund të vitit 2020 si përgjigje ndaj popullaritetit në rritje të TikTok.

Gjigandi i videove, pjesë e Google të Alphabet, shpalli momentin historik të mërkurën, duke trumbetuar ngjitjen e asaj që drejtuesit e quajtën “krijuesi i shumëformateve” – ​​dikujt që prodhon video të gjata dhe të shkurtra. Në vitin 2021, YouTube filloi të vendoste postime të Shorts drejtpërdrejt në aplikacionin e tij kryesor dhe ka inkurajuar yjet më të mëdhenj të platformës të prodhojnë video të përshtatura për formatin.

Lexo edhe: YouTube do të paguajë 100 milionë dollarë për krijuesit që bëjnë video si në TikTok

Fokusi te videot e shkurtra është pjesë e një tendence më të gjerë në mediat sociale për të sfiduar TikTok të ByteDance, për vëmendjen e shikuesve dhe krijuesve. TikTok u rrit në popullaritet në mbarë botën gjatë pandemisë, duke përfshirë në SHBA, tregun më fitimprurës të reklamave të gjigantëve të teknologjisë. Meta Platforms ka ridizajnuar në mënyrë dramatike Instagramin për të shfaqur Reels, kopjen e tij TikTok. Instagram nuk ka zbuluar një numër total përdoruesish për aplikacionin e tij, por thotë se Reels përbën më shumë se 20% të kohës së përdoruesve të kaluar atje.

Në tremujorin e tij të fundit, Google tha se trafiku në Shorts kishte rënë në faqen kryesore të YouTube në tremujorin e tij më të fundit, duke dëmtuar diferencën e divizionit. Google u tha investitorëve se së shpejti reklamat do të vinin në Shorts. Në vitin 2019, YouTube deklaroi se kishte më shumë se dy miliardë vizitorë në muaj për faqen e tij kryesore; kompania nuk e ka përditësuar shifrën që atëherë./Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Çdo gjë e madhe nisi si diçka e vogël.”
— Peter Diamandis
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0