Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok - Business Magazine Albania

Youtube arrin 1.5 miliardë shikues mujor tek Shorts, veçoria që rivalizon TikTok

YouTube tha se ka arritur më shumë se 1.5 miliardë shikues mujorë të regjistruar te Shorts, veçoria e platformës për videot në formë të shkurtër, që u lançua në fund të vitit 2020 si përgjigje ndaj popullaritetit në rritje të TikTok.

Gjigandi i videove, pjesë e Google të Alphabet, shpalli momentin historik të mërkurën, duke trumbetuar ngjitjen e asaj që drejtuesit e quajtën “krijuesi i shumëformateve” – ​​dikujt që prodhon video të gjata dhe të shkurtra. Në vitin 2021, YouTube filloi të vendoste postime të Shorts drejtpërdrejt në aplikacionin e tij kryesor dhe ka inkurajuar yjet më të mëdhenj të platformës të prodhojnë video të përshtatura për formatin.

Lexo edhe: YouTube do të paguajë 100 milionë dollarë për krijuesit që bëjnë video si në TikTok

Fokusi te videot e shkurtra është pjesë e një tendence më të gjerë në mediat sociale për të sfiduar TikTok të ByteDance, për vëmendjen e shikuesve dhe krijuesve. TikTok u rrit në popullaritet në mbarë botën gjatë pandemisë, duke përfshirë në SHBA, tregun më fitimprurës të reklamave të gjigantëve të teknologjisë. Meta Platforms ka ridizajnuar në mënyrë dramatike Instagramin për të shfaqur Reels, kopjen e tij TikTok. Instagram nuk ka zbuluar një numër total përdoruesish për aplikacionin e tij, por thotë se Reels përbën më shumë se 20% të kohës së përdoruesve të kaluar atje.

Në tremujorin e tij të fundit, Google tha se trafiku në Shorts kishte rënë në faqen kryesore të YouTube në tremujorin e tij më të fundit, duke dëmtuar diferencën e divizionit. Google u tha investitorëve se së shpejti reklamat do të vinin në Shorts. Në vitin 2019, YouTube deklaroi se kishte më shumë se dy miliardë vizitorë në muaj për faqen e tij kryesore; kompania nuk e ka përditësuar shifrën që atëherë./Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0