Warren Buffett është imazhi i ri i Coca-Colës - Business Magazine Albania

Warren Buffett është imazhi i ri i Coca-Colës


Nuk do të ishte e çuditshme të shihnit imazhin e një këngëtari të famshëm apo një futbollisti në kanaçen e Coca-Colës… por Warren Buffett?

Portreti i tij ndodhet në kanaçe sepse ai është shumë i ndjekur në Kinë, ku shihet si një ikonë suksesi. Atë e quajnë gu shen ose “zot i investimeve.”

Buffett është një fans i Coca-Colës, ai pi të paktën 5 kanaçe në ditë.

Kompania e tij, Berkshire Hathaway, është dhe aksionari më i madh i Coca-Cola, me 9.4% të aksioneve, me vlerë 16 miliardë dollarë.

“Kjo është mënyra më e mirë për të lançuar produktin Cherry Coke (coca-cola me qershi),” tha CEO i Coca-Cola Muhtar Kent.

“Është një nder për ne të përfshijmë imazhin e Warren në pijen e tij të preferuar.”

“Kjo pije ka shijen e shurupit të kollës.”

Cherry Coke ka qenë pjesë e tregut amerikan që nga viti 1985.

Megjithatë qytetarët kinez nuk janë të impresionuar me zgjedhjen e Buffett për pijen.

“Ajo shijon si bajame, jo si qershi. Unë nuk e pëlqej shijen e Warren Buffett,” komenton një qytetar në median sociale Weibo.

Mesa duket duhet të jesh më shumë se “zot” për të pushtuar tregun Kinez.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0