Warren Buffett është imazhi i ri i Coca-Colës


Nuk do të ishte e çuditshme të shihnit imazhin e një këngëtari të famshëm apo një futbollisti në kanaçen e Coca-Colës… por Warren Buffett?

Portreti i tij ndodhet në kanaçe sepse ai është shumë i ndjekur në Kinë, ku shihet si një ikonë suksesi. Atë e quajnë gu shen ose “zot i investimeve.”

Buffett është një fans i Coca-Colës, ai pi të paktën 5 kanaçe në ditë.

Kompania e tij, Berkshire Hathaway, është dhe aksionari më i madh i Coca-Cola, me 9.4% të aksioneve, me vlerë 16 miliardë dollarë.

“Kjo është mënyra më e mirë për të lançuar produktin Cherry Coke (coca-cola me qershi),” tha CEO i Coca-Cola Muhtar Kent.

“Është një nder për ne të përfshijmë imazhin e Warren në pijen e tij të preferuar.”

“Kjo pije ka shijen e shurupit të kollës.”

Cherry Coke ka qenë pjesë e tregut amerikan që nga viti 1985.

Megjithatë qytetarët kinez nuk janë të impresionuar me zgjedhjen e Buffett për pijen.

“Ajo shijon si bajame, jo si qershi. Unë nuk e pëlqej shijen e Warren Buffett,” komenton një qytetar në median sociale Weibo.

Mesa duket duhet të jesh më shumë se “zot” për të pushtuar tregun Kinez.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale