Volvo me strategji të re. Tërhiqet nga 2019 Geneva Motor Show

Volvo me strategji të re. Tërhiqet nga 2019 Geneva Motor Show


Kompania suedeze anuncoi se po rikoncepton mënyrën se si do t’i promovojë makinat. Për këtë, i duhet që të shkëputet nga pjesëmarrja në evente të mëdha, si rasti i Geneva Motor Show.

Në vend që t’i prezantojë makinat në stenda të mëdha dhe të shtrenjta, ku mund të humbë vëmendjen nga prezantimet e konkurentëve, Volvo do të synojë për evente më të mbledhura, si prezantimi i XC40 në 2017 Milan Fashion Week. Ose prezantimi i Volvo V60 pranë një shtëpie luksoze e të bukur. Kjo, krijon idenë se çfarë përfaqëson makina, dhe të jep një pjesë të eksperiencës.

volvo

Sipas Björn Annwall, drejtues për stategjinë, markimin, dhe shitjen me pakicë  pranë Volvo, u shpreh se “Pjesëmarrja “automatike” në eventet tradicionale nuk është më diçka që ia vlen. Ne duhet ta “thurim” komunikimin tonë të bazuar se si opsionet tona plotësojnë mesazhin, fazën, dhe teknologjinë që ne jemi duke prezantuar.”

Gjithsesi, Annwall  nuk e përjashtoi plotësisht Volvo-n nga çdo event tjetër i madh autmobilistik. “Ne nuk po themi se nuk do të marrim më kurrë pjesë në evente të tilla. Presim që evente si Geneva Motor Show të zhvillohen. Ndoshta ne do të kthehemi në një të ardhme” vazhdoi ai.

Ky lajm vjen pasi shumë kompani u shprehen se nuk do të marrin pjesë në Detroit Motor Show vitin që vjen. Emrat në fjalë, nuk janë emra edhe aq të vegjël. Bëhet fjalë për, Mercedes, BMW, Audi, Mazda, Porsche, Mitsubishi, Jaguar Land Rover dhe Volvo gjithashtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0