Vodafone raporton rritje në të ardhurat e tremujorit të parë, ndërsa Europa i rikthehet rritjes - Business Magazine Albania

Vodafone raporton rritje në të ardhurat e tremujorit të parë, ndërsa Europa i rikthehet rritjes

Vodafone

Operatori celular Vodafone raportoi një rritje më të mirë se sa pritej prej 3.3% në të ardhurat e shërbimit të tremujorit të parë, duke përfshirë një fitim prej rreth 1.0 pikë përqindje pas krizës së Covid-19 vitin e kaluar.

Shefi ekzekutiv Nick Read tha se kompania ishte përsëri në rritjen e të ardhurave nga shërbimet në Europë, si dhe Afrikë.”Kjo rritje ishte e bazuar në të dy segmentet atë të Konsumatorit dhe të Biznesit, me pjesën dërrmuese të tregjeve tona duke kontribuar,” tha ai.

Analistët mesatarisht prisnin një rritje prej 1.4%.

Vodafone tha se mbajti vrullin në tregun e saj më të madh në Gjermani, me rritjen e përshpejtimit në 1.4% kundrejt 1.2% në Q4, ndërsa Britania dhe Spanja u kthyen në rritjen tremujore pas lehtësimeve nga Covid-19.

Konkurrenca e vazhdueshme e çmimeve në Itali rezultoi në një rënie prej 3.6% të të ardhurave të shërbimeve kundrejt një rënie prej 7.8% në tremujorin paraardhës.

Vodafone tha se ishte në rrugën e duhur për të arritur objektivat e saj të plota prej 15.0-15.4 miliardë euro (17,66 – 18,13 miliardë dollarë) në fitimet dhe fluksin e parave të rregulluara të paktën prej 5,2 miliardë euro.

/reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0