Vodafone, marka britanike me e vleresuar - Business Magazine Albania

Vodafone, marka britanike me e vleresuar


LONDER: Vodafone, gjigandi i telekomunikacionit celular, eshte marka britanike me e vleresuar ndersa ish rivali BT eshte nje nga perfituesit  me te medhenj te vitit te kaluar, sipas nje raporti te ri nga Brand Finance.

Markat me Origjine Britanike 2014, ne baze te perllogaritjeve te honorareve qe nje kompani do te duhet te paguajne per te licencuar nje marke ne qofte se ajo nuk e zoteron ate, gjeti tre vendet te zena nga te njejtat marka si nje vit me pare por kesaj here, Vodafone ka zene vendin e kompanise te naftes Shell ne vendin e pare dhe banka HSBC ne vendin e trete.

Orange, nje tjeter telekom celular, mori vendin e katert ndersa Tesco u rendit i pesti.

Nje rritje ne vlere prej 67% e transferoi BT nga vendi i 12te ne ate te shtatin. Kjo levizje ne mase te madhe i atribuohet nisjes se BT Sport e cila  synon rritje pjesen e saj te tregut broadband.

Shefi ekzekutiv i Brand Finance, David Haigh vuri ne dukje se BT Sport u ngrit “pothuajse brenda nates”, duke blere te drejtat televizive sportive dhe talentin ne nje periudhe 12 mujore.

“Kjo levizje e guximshme, ishte nje rrezik per marken BT dhe per vete biznesin duke marre parasysh shkallen e investimeve,” i tha ai Marketing Week. “Deri me tani kjo strategji, e fokusuar ne permbajtje, e cila konsiston ne investime te shumave te medha ne regbi dhe ne futbollin e Premier League, duket se ja ka vlejtur.”

Roli i futbollit ne marrjen dhe mbajtjen e klienteve broadband u vu ne dukje kur Sky, rivali i BT ne kete treg, i renditet i 14ti ne raportin Brand Finance, njoftoi se po niste nje kanal te ri dedikuar futbollit evropian qe do te kishte avantazhin e ofrimit 2 vite akses te lire te valeve broadband.

Mjaft interesante, Group Co-operative regjistroi nje rritje prej 45% ne vleresimin e markes pavaresisht nga nje vit ne te cilin gabimet ne anen e sherbimeve financiare te biznesit, kercenuan ta gjunjezonin te tere kompanine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0